Karvaton kulli on ihana!

pimspims

Sain eka kerran ja ihastuin. Tuntuu että mies pitää itsensä puhtaana kun karvatkin on ajeltu. Oli aivan pakko ottaa puhdas terska suuhun ja miten hyvältä tuntuikaan lopuksi olla iho vasten ihoa ilman karvan karvaa!

18

4164

Vastaukset 18

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä myös karvaton pillu on ihana nuolla ja jos naisella ei ole posliini niin otan koneen ja ajan karvat pois sitten varmaan täytyy antaa kieltä

• karttu

Onhan Se ihana työntää kullikin ihan paljaaseen pilluun,ja sitten vielä naida kunnolla.olis ihana joskus nussia sua 0405493186

• Pimpspimps

Samoin, kyllä karvaton mies on kiihottava, pystyy nuolemaan pallit sekä mulkunjuurenkin. Itse törmännyt kerran karvattomaan sekä kerran saanut ajaa miehelle posliinin. Itse olen ollut posliini jo nuoresta lähtien, karvat tais lähtä kun olin jotain 16-17....

• samettisen sileää!

Nimimerkille (Pimpspimps) itsellä epilomalla ajeltu karvat vehkeistä ja onpa sileää! naiset ihan hulluina kun saa todella sileää kivepussia nuoltavaksi ei hankaa sänki naidessa vaikka miten nainen hinkkaa klitoristaan häpyluuta vasten orkunaikana.

• PlLLU FANI

PlLLU karvat on tarpeelliset! Kun mies nuolee on ihanempaa naisella että miehellä!
      Seksl ei satu ! Se on ihanaa mutta karvattomallakin plllulla pärjää!

• rxxska3

Olen pimpspimsps,,, Samaa mieltä silloin elämä maistuu paremmalta,, ;)

• Boslino

Kuten myös täällä, sain viikonloppuna posliinia pitkästä aikaa ja oli ihanaa. Nätti nuori blondi ja osas myös hommat.

• Maistuiko?

Ja hänellä siis oli karvaton kulli. Kyllä karvaton kulli on ihana!!

• Panomikkeli
        Maistuiko? kirjoitti:

Haluaisin olla posliini, mutta mun nainen ei siitä tykkää... Sänki kuulemma pistelee. Karvaton on paras miehellä ja naisella. Haluan posliini pillua.

• seksipoika
        Maistuiko? kirjoitti:

Mr. Seisova Kyrpä on puhunut: karvat pois, sukkahousut jalkaan ja esinahan liikuttelua edes takas. Muistakaa rajasääntö: hellittäkää ote, kun pyssy on laukeamaisillaan. tulkaa rajalle yhä uudestaan. Lopuksi nenäliinat esiin ja antaudutaan.

• Enpä oo törmänny pallien maistelusta pitävään henkilöön.
      Turhaan pidän siistinä.

• pate

Oon keski ikäinen mies ja ajellu karvoja säännöllisesti jo kauan,tuntuu taivaalliselta kun nainen nuolee.Tod.suosittelen ja naisenikin tykkää

• Anonyymi
        pate kirjoitti:

Oon keski ikäinen mies ja ajellu karvoja säännöllisesti jo kauan,tuntuu taivaalliselta kun nainen nuolee.Tod.suosittelen ja naisenikin tykkää

Olen 62 v ja ajan höylällä kaikki kullikarvat noin kaksi kertaa viikossa niin ei pääse juuri sänkeä kasvamaan . Kyllä täysin posliini kulli tuntuu ja näyttää paljon paremmalta.
        M 62 Ukm 🙂👍

• Anonyymi00025

Olen hoitanut laserillla karvat pois, eikä ne ole enää sen jälkeen kasvaneet. On todella sexikästä olla mies ilman karvoja kullissa ja sen ympärillä.

• Anonyymi00026

Mummoista laastia olet käyttänyt? Minulle karvat ovat vain riesa.

• Anonyymi00027
        Anonyymi00026 kirjoitti:

Mummoista laastia olet käyttänyt? Minulle karvat ovat vain riesa.

Mimmoista, eli minkä laista?

• Anonyymi00028
        Anonyymi00027 kirjoitti:

Mimmoista, eli minkä laista?

Ja laseria. Automaattikirjoituksen kirot. Anteeksi.

• Se olin varmaan minä 🤭

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
      Ikävä
      86
      628
    2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
      Ikävä
      38
      622
    3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
      Ikävä
      31
      570
    4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
      Haapavesi
      15
      564
    5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
      Ikävä
      36
      503
    6. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
      Ikävä
      34
      502
    7. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
      Ikävä
      63
      491
    8. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
      Ikävä
      58
      468
    9. Ikuisesti rakastan...

Erästä vanhempaa miestä! 💜
      Ikävä
      26
      467
    10. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
      Ikävä
      44
      467
    Aihe