Karvaton kulli on ihana!

pimspims

Sain eka kerran ja ihastuin. Tuntuu että mies pitää itsensä puhtaana kun karvatkin on ajeltu. Oli aivan pakko ottaa puhdas terska suuhun ja miten hyvältä tuntuikaan lopuksi olla iho vasten ihoa ilman karvan karvaa!

13

3915

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyllä myös karvaton pillu on ihana nuolla ja jos naisella ei ole posliini niin otan koneen ja ajan karvat pois sitten varmaan täytyy antaa kieltä

• karttu

Onhan Se ihana työntää kullikin ihan paljaaseen pilluun,ja sitten vielä naida kunnolla.olis ihana joskus nussia sua 0405493186

• Pimpspimps

Samoin, kyllä karvaton mies on kiihottava, pystyy nuolemaan pallit sekä mulkunjuurenkin. Itse törmännyt kerran karvattomaan sekä kerran saanut ajaa miehelle posliinin. Itse olen ollut posliini jo nuoresta lähtien, karvat tais lähtä kun olin jotain 16-17....

• samettisen sileää!

Nimimerkille (Pimpspimps) itsellä epilomalla ajeltu karvat vehkeistä ja onpa sileää! naiset ihan hulluina kun saa todella sileää kivepussia nuoltavaksi ei hankaa sänki naidessa vaikka miten nainen hinkkaa klitoristaan häpyluuta vasten orkunaikana.

• PlLLU FANI

PlLLU karvat on tarpeelliset! Kun mies nuolee on ihanempaa naisella että miehellä!
      Seksl ei satu ! Se on ihanaa mutta karvattomallakin plllulla pärjää!

• rxxska3

Olen pimpspimsps,,, Samaa mieltä silloin elämä maistuu paremmalta,, ;)

• Boslino

Kuten myös täällä, sain viikonloppuna posliinia pitkästä aikaa ja oli ihanaa. Nätti nuori blondi ja osas myös hommat.

• Maistuiko?

Ja hänellä siis oli karvaton kulli. Kyllä karvaton kulli on ihana!!

• Panomikkeli
        Maistuiko? kirjoitti:

Haluaisin olla posliini, mutta mun nainen ei siitä tykkää... Sänki kuulemma pistelee. Karvaton on paras miehellä ja naisella. Haluan posliini pillua.

• seksipoika
        Maistuiko? kirjoitti:

Mr. Seisova Kyrpä on puhunut: karvat pois, sukkahousut jalkaan ja esinahan liikuttelua edes takas. Muistakaa rajasääntö: hellittäkää ote, kun pyssy on laukeamaisillaan. tulkaa rajalle yhä uudestaan. Lopuksi nenäliinat esiin ja antaudutaan.

• Enpä oo törmänny pallien maistelusta pitävään henkilöön.
      Turhaan pidän siistinä.

• pate

Oon keski ikäinen mies ja ajellu karvoja säännöllisesti jo kauan,tuntuu taivaalliselta kun nainen nuolee.Tod.suosittelen ja naisenikin tykkää

• Anonyymi
        pate kirjoitti:

Oon keski ikäinen mies ja ajellu karvoja säännöllisesti jo kauan,tuntuu taivaalliselta kun nainen nuolee.Tod.suosittelen ja naisenikin tykkää

Olen 62 v ja ajan höylällä kaikki kullikarvat noin kaksi kertaa viikossa niin ei pääse juuri sänkeä kasvamaan . Kyllä täysin posliini kulli tuntuu ja näyttää paljon paremmalta.
        M 62 Ukm 🙂👍

Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      72
      4384
    2. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      100
      3830
    3. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3509
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3110
    5. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      40
      2598
    6. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      18
      2519
    7. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      22
      2312
    8. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      23
      1966
    9. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      15
      1732
    10. Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?

Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?
      Maailman menoa
      34
      1691
    Aihe