Mikä Lappeenrannassa oikein mättää...

täti

Nonnii... kylläpäs nyt herättää närää tää miun omaisuuden myynti täällä iloisten ja lupsakoiden karjalaisten alueella...nyt sitten Tori.fi myös pisti miun ilmoituksen pois... eilen hyväksyivät, ja tänään poistivat, kun tänään se olikin vääränlainen... miten voi ens olla oikein ja seuraavana päivänä väärin... liekkö sama porukka järjestänyt miun myynti ilmoituksen tuoltakin ulos, jotka järkkäs miut muiltakin saiteilta ulos... On se jännä, ko ihmisillä on aikaa kiusta muita.

Eli olen nyt yrittäny omaisuuttani kaupata, kun on tällane henkilökohtainen konkurssi menossa. Ni porukka pitää huolen, että miun ilmotukset poistetaan kaikilta etelä-karjala aiheisilta sivuilta. Etten varmasti saisi mitää myytyä. Etelä-Karjalan äijäkirppis taitaa olla ainoo, missä vielä toistaiseksi saan myydä. Eli eksykäähän äijäkirppikselle katsomaan, mitä kodin irtaimistoa vielä kaupan. Ellei sitten tääkin häviä täältä ;)

9

2745

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mie en tiijä

Missäs se Etelä-Karjalan äijäkirppis sijaitsee? Lappeenranta? Joutseno? Imatra?

• varmaatietoo

facebookissa on äijäkirppis

• epätietone

Kiitoksii tiijosta. Mie en rekisteröijy naamakirjaan, et se sitte siitä huvista.

• mitä myytävää

No minkälaista omaisutta myynnissä on ? voitko laittaa linkin nettisivuille ?
      Minä ainakin myisin ihan valtakunnallisesti jos oikeasti jotain myytäväksi kelpaavaa on, Lpr:ssä tyhmät pitää kovinta meteliä yleensäkin ja arvostelevat muita.

• en mä ny oikein usko

Eiköhän jokainen sivusto tee ihan itsenäisesti päätökset että mitä julkaisee ja mitä ei. Tuskin siinä yksityishenkilöiden narinat paljon vaakakupissa painaa.

• täti

Ihan normi kodin tavaraa... astioita, kristallia, arabiaa... koriste sohvapöytiä (ei tusinatavaraa), vaatetta jne jne... on myynnissä ja joo fb kirppareilla ollut myynnissä, kun asunto pitää olla tyhjä 13.10 menn. Mutta mie olen nyt niin kettuuntunu tähä tilanteeseen, että saapi kakkamies miun puolesta napata tosta roskiskopilta kyytiin :) Joskus vaan tää työttömyys nakertaa nii paljo, että pakko luopuu omaisuudestaan... ;)

• Älä luovuta

Nimenomaan, älä luovuta vaan laita uudelleen Tori.fi-sivustolle, mäkin voisin olla halukas ostamaan ja auttamaan sinua siltä osin:)

• kiinnostaa minuakin

hei. Laita uudestaan ilmoitus tuohon e-karjala tori.fi niin kurkkaan sieltä.
      Eivät voi noin vain poistaa asiallisia ilmoituksia.

• Setäää

Taitaa jatkua konkurssis vielä nytkin! Ei ihme, että ilmoituksesi ei kelpaa enää muualle kun äijäkirppikselle. Kyllästyttää samat rojut mitä ilmoittelet siellä. Harmi, ettei yksittäistä myyjää taida saada estettyä siellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?

Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      679
      9472
    2. Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen

KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      360
      3636
    3. Pikkunaiselle terkkuja

Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi
      Ikävä
      471
      2470
    4. Kauniit naiset

Ketkä ne on suomussalamen kauniimpie naisie?
      Suomussalmi
      37
      1503
    5. Kuinka paljon on

Merkitystä seksillä kun valitset kumppania?
      Ikävä
      138
      1496
    6. Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."

Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl
      Tv-sarjat
      14
      1383
    7. Kuka on mystinen heppamies?

Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel
      Kotimaiset julkkisjuorut
      109
      1343
    8. Muutto ei ratkaise mitään.

Sielläkin on naapurit. 😉 Nähdään?
      Ikävä
      94
      1217
    9. Olet vieläkin täällä

Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h
      Ikävä
      66
      1181
    10. Hyvät valeet myllyistä

Tuuliviirit valehtelee myllyjen vaikutusta. Äänet kuuluu jopa kilometrien päähän. Se ei pidä paikkaansa. Eläimet häviää
      Puolanka
      81
      1102
    Aihe