Onkohan kyseessä tyyppivika, kun tallaa painaa niin pitää harmittavasti odotella ennenkuin alkaa tapahtua, vaikka kyseessä on manuaali D5 diesel. Eli onko säädöt tehty automaatille, jolloin kierroksia tuleekin nostaa kiihdytyksissä. Vertailuna onheti edellinen autoni eli pienitehoisempi VW, joka vastasi kiitettävän herkästi kaasujalkaan.
V50 n hidas reagointi kaasupolkimeen
Jukkis2
2
237
Vastaukset
- hyppykeppikö pitäisi
Käy kysymässä Volvon huollon mielipide asiaan. Ainakin noita Wolkkarin DSG systeemeitä on haukuttu juuri nykimisillä ja muilla omituisilla käytöksillä.
- Jukkis2
Joo, kahdesti on huollossa käyty ja antureita vaihdettu. Paranihieman mutta verkkaista on edelleenkin reagointi pienillä kierroksilla. Siitä se hyppykeppi-ilmiö syntyykin kun lopulta kone herää eloon odottelun jälkeen. Harmittavaa. Vertailuna VW-manuaalin herkkä ja tasaisenvahva reagointi alakierroksista lähtien.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as873503Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna253083- 532990
- 592833
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)542677Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582638On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle552401Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä802261- 452122
- 692118