GT Radial

Millaisia kokemuksia teillä on GT Radial- renkaasta? On ainakin edullinen vaihtoehto, 440€. Melu ja vierintävastus omiasuudet?

5

253

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei ole kaksiset

      hieno arvioida hintaa kun et kerro kokoa, mutta tuolla rahalla saa peruskokoisia järkeviä laadukkaita merkkirenkaitakin, joihin tuo ei kuulu.
      Vai onko taas kyseessä teinimeininki, turhuuden vanteet eikä rahat riitä renkaisiin??

    • Gtradial + Porche911

      Samaa paskaa, kun nokialaiset, mutta eri paketissa. GT Radial ei vain ole maksanut TM:lle, niin siksi asrvostelut huonot. Hiljainen rengas on ja tänään ainakin piti auton tiellä, kun liukas kurvi yllätti! Päihittää nokialaiset monessa, mm hinnassa

      • köyhällä ei varaa..

        GT radial taisi olla niitä merkkejä joista sanotaan "kitkarenkaat pärjäävät jo paremmin kuin jotkut nastarenkaat!"

        Itse ostin 175-leveät 15-tuumaiset Michelinit 365 eurolla alleasennettuna. Talveksi käy pienempi rengaskoko kuin kesällä. 195/65 -15 on kalliimpi 380 euroa asennus 55 euroa.


      • Gtradial + Porche911
        köyhällä ei varaa.. kirjoitti:

        GT radial taisi olla niitä merkkejä joista sanotaan "kitkarenkaat pärjäävät jo paremmin kuin jotkut nastarenkaat!"

        Itse ostin 175-leveät 15-tuumaiset Michelinit 365 eurolla alleasennettuna. Talveksi käy pienempi rengaskoko kuin kesällä. 195/65 -15 on kalliimpi 380 euroa asennus 55 euroa.

        Ajele sinä corollalla, jossa Hakkapeliitta 8 alla, minä en aja. Kyllä kesärenkaillakin ajaa, vaikka koko talven. Suhteuttaa vain ajonopeuden keliin ja ennakoi. Pääkallokelillä kävelee..


      • köyhällä ei varaa..
        Gtradial + Porche911 kirjoitti:

        Ajele sinä corollalla, jossa Hakkapeliitta 8 alla, minä en aja. Kyllä kesärenkaillakin ajaa, vaikka koko talven. Suhteuttaa vain ajonopeuden keliin ja ennakoi. Pääkallokelillä kävelee..

        Porche911? Jos sinulla olisi Porsche 911 , kirjoittaisit sen nimen oikein.

        Pääkallokelillä voi kävely olla vaarallisempaa kuin autolla ajo. Silloin ei aina ole kunnon talvikenkiä jalassa.

        En minäkään Hakkapeliitta 8 ajaisi, niissä on nastat. Hakkapeliitta R2 olisi minun valintani ko. rengasmerkiltä. Olivat vaan kalliimmat kuin nuo Michelinit.

        Köyhällä ei ole varaa ostaa huonoa, joten kokeilut siitä onko ilman TM-tähtiä jäänyt rengasmerkki sittenkin hyvä on jätettävä toisille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe