Hei minä ostin tällaisen kapselikeittiminen kirpputorilta, mutta mukana ei ollut käyttöohjeita, joten voisiko joku ystävällisesti kertoa vaihe vaiheelta kuinka se toimii ja kuinka se kahvi siinä tehdään? :)
Nescafe Dolce Gusto Piccolo kapselikeitin!
11
21102
Vastaukset
- Näin se on
Laita Googleen : Dolce Gusto käyttöohje, niin löytyy.
- kaakaota kaipasin
Ostin eilen tuon Dolce Guston. Tein laitteelle sen ensiköytön: Laitoin vettä säiliöön, vivun alas, laitteen virran päälle ja odotin kunnes vihreä valo paloi. Kuppi paikalleen Sitten painoin pisaranappia. Kone surisi hetken ja suhahti, muta kuppiin ei tullu mitään. Sen jälkeen kaikki valot vilkkui punaisella.
Kokeilin samaa moneen kertaan. Missä vika?- sdlkfjsl
valitsitko juoman (kylmä tai kuuma) sekä veden määrän?
- nanna2
Laitteessa saattaa olla ilmaa sisällä. Itselleni kävi näin ensimmäisen laitteen kanssa.
Kone kyllä surisi ja surisi, mutta vesi ei tullut läpi. Voi auttaa kun kääntää laitteen ylösalaisin (putkessa ollut vesi ja ilma pääsee ulos tms?), mutta jos ei toimi niin takuun kanssa kauppaan takaisin.- hector100
Omasta Piccolostani ei tule juoma ulos noin nopeasti kuin eri videoissa on näkynyt vaan se tulee tiputtamalla hitaasti hitaasti ja juomakin tahtoo jäädä laimeaksi ja haaleaksi.
Valmistusvikako ?
Toki olen käyttäohjeita seurannut vaan kun ei auta.
Pauligin Cupsolu tuntuu olevan aivan eri luokan kone...pelaa ja toimii.
Minä olen ostanut kaksikin Piccoloa, kun halvalla sai. Toisen kylläkin annoin pois, valkoisen, mustan jätin. Kummatkin toimivat hyvin, Se laitehan voi mennä tukkoon ja sen avaamista varten on siellä takana pikku neula. Kahvipodit olen ostanut netistä.
- Kahvike
Neljäs Piccolo menossa. Toimii kerrallaan muutaman viikon ja sitten hajoaa. Onneksi voi käydä vaihtamassa uuteen takuukuitin kanssa.
- Jussi1978k
Terve mul myös neljäs mut sit tuli esto ei uutta aelvis siihen kertyy kalkkia siitä johtuu keltainen valo eli mul loppu vaihdot siihen ei oo ollutkaan rikki .
- Anonyymi
Ympäri kääntäminen ei auttanut mutta siihen auttoi kun sain sieltä imeytyä ilmat sisältä imin niin kauan sieltä sisältä ilmaa että sieltä ei enää tullut sitä ja kuin ihme kun testasin se alkoi toimia täydellisesti
- Anonyymi
Miten imit ilmat??
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Finlayson Tom of Finland tuotteineen ajautumassa konkurssiin
Takavuosina kotimainen lakana- ja pyyhevalmistaja Finlayson teki jättimäisiä voittoja, myymällä alastomien gay-miesten k1392875Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi262417- 1352008
Suhde varattuun, kuinka saa tunteet katoamaan
Kuinka unohtaa ihminen johon olet tulen palavasti ihastunut/rakastunut, varsinkin jos olet varattu tai kohteesi on vara1341583Mies millä tasolla sun kiinnostus oli?
Mitä musta halusit/hait? Nyt kun kaikki on ohi, ei ole mitään menetettävää enää...831377- 331213
- 1001161
Lubondaksentiellä taitaa huomenna tyssätä!
Nyt TAX-1 hakee kolmatta kertaa poikkeuslupaa venevajan muuttamiseksi kesäasuntoon! Sari Paljakka ehdottaa lautakunnalle21049Nainen, jos kiinnostaa niin miksi ihmeessä
et kirjoita tänne jotain tunnistettavaa? On niin paljon eri mahdollisuuksia ottaa esille yksityiskohtia menneestä ajasta601032Minua särkee puolestasi
Kirjoitan kahdelle naiselle tämän, koska molemmat jouduitte saman kokemaan. Minun itsehillintäni petti ja sinä jouduit50990