Nescafe Dolce Gusto Piccolo kapselikeitin!

Annulu

Hei minä ostin tällaisen kapselikeittiminen kirpputorilta, mutta mukana ei ollut käyttöohjeita, joten voisiko joku ystävällisesti kertoa vaihe vaiheelta kuinka se toimii ja kuinka se kahvi siinä tehdään? :)

11

22095

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se on

Laita Googleen : Dolce Gusto käyttöohje, niin löytyy.

• kaakaota kaipasin

Ostin eilen tuon Dolce Guston. Tein laitteelle sen ensiköytön: Laitoin vettä säiliöön, vivun alas, laitteen virran päälle ja odotin kunnes vihreä valo paloi. Kuppi paikalleen Sitten painoin pisaranappia. Kone surisi hetken ja suhahti, muta kuppiin ei tullu mitään. Sen jälkeen kaikki valot vilkkui punaisella.
      Kokeilin samaa moneen kertaan. Missä vika?

• sdlkfjsl

valitsitko juoman (kylmä tai kuuma) sekä veden määrän?

• nanna2

Laitteessa saattaa olla ilmaa sisällä. Itselleni kävi näin ensimmäisen laitteen kanssa.
      Kone kyllä surisi ja surisi, mutta vesi ei tullut läpi. Voi auttaa kun kääntää laitteen ylösalaisin (putkessa ollut vesi ja ilma pääsee ulos tms?), mutta jos ei toimi niin takuun kanssa kauppaan takaisin.

• hector100

Omasta Piccolostani ei tule juoma ulos noin nopeasti kuin eri videoissa on näkynyt vaan se tulee tiputtamalla hitaasti hitaasti ja juomakin tahtoo jäädä laimeaksi ja haaleaksi.

Valmistusvikako ?

Toki olen käyttäohjeita seurannut vaan kun ei auta.

Pauligin Cupsolu tuntuu olevan aivan eri luokan kone...pelaa ja toimii.

• okno

Tässä:
      https://www.dolce-gusto.fi/Documents/PDFs/NDG_Piccolo_Delonghi_EU_UM.pdf

• Minä olen ostanut kaksikin Piccoloa, kun halvalla sai. Toisen kylläkin annoin pois, valkoisen, mustan jätin. Kummatkin toimivat hyvin, Se laitehan voi mennä tukkoon ja sen avaamista varten on siellä takana pikku neula. Kahvipodit olen ostanut netistä.

• Kahvike

Neljäs Piccolo menossa. Toimii kerrallaan muutaman viikon ja sitten hajoaa. Onneksi voi käydä vaihtamassa uuteen takuukuitin kanssa.

• Jussi1978k

Terve mul myös neljäs mut sit tuli esto ei uutta aelvis siihen kertyy kalkkia siitä johtuu keltainen valo eli mul loppu vaihdot siihen ei oo ollutkaan rikki .

• Anonyymi

Ympäri kääntäminen ei auttanut mutta siihen auttoi kun sain sieltä imeytyä ilmat sisältä imin niin kauan sieltä sisältä ilmaa että sieltä ei enää tullut sitä ja kuin ihme kun testasin se alkoi toimia täydellisesti

• Anonyymi

Miten imit ilmat??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 530
      8408
    2. Aamuseuraa/rehevää naista

uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo
      Keuruu
      4
      3632
    3. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      6
      1975
    4. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      157
      1113
    5. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      17
      746
    6. Olen niin haaveillut

Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo
      Ikävä
      57
      702
    7. Sun ulkonäkö on

Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.
      Ikävä
      28
      653
    8. Oletko koskaan

Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?
      Sinkut
      59
      639
    9. En voi ottaa

Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.
      Ikävä
      36
      617
    10. Yllätyspaljastuksia uudesta Maajussille morsian -kaudesta! Vappu Pimiä sometti, myös MTV3:lta infoa

No nyt on uusiakin tuulia Maajussille morsian -ohjelmassa. Kuka mahtaa olla tämä tuttu kasvo, joka jo toistamiseen lähte
      Maajussille morsian
      5
      579
    Aihe