Nescafe Dolce Gusto Piccolo kapselikeitin!

Annulu

Hei minä ostin tällaisen kapselikeittiminen kirpputorilta, mutta mukana ei ollut käyttöohjeita, joten voisiko joku ystävällisesti kertoa vaihe vaiheelta kuinka se toimii ja kuinka se kahvi siinä tehdään? :)

11

23874

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin se on

Laita Googleen : Dolce Gusto käyttöohje, niin löytyy.

• kaakaota kaipasin

Ostin eilen tuon Dolce Guston. Tein laitteelle sen ensiköytön: Laitoin vettä säiliöön, vivun alas, laitteen virran päälle ja odotin kunnes vihreä valo paloi. Kuppi paikalleen Sitten painoin pisaranappia. Kone surisi hetken ja suhahti, muta kuppiin ei tullu mitään. Sen jälkeen kaikki valot vilkkui punaisella.
      Kokeilin samaa moneen kertaan. Missä vika?

• sdlkfjsl

valitsitko juoman (kylmä tai kuuma) sekä veden määrän?

• nanna2

Laitteessa saattaa olla ilmaa sisällä. Itselleni kävi näin ensimmäisen laitteen kanssa.
      Kone kyllä surisi ja surisi, mutta vesi ei tullut läpi. Voi auttaa kun kääntää laitteen ylösalaisin (putkessa ollut vesi ja ilma pääsee ulos tms?), mutta jos ei toimi niin takuun kanssa kauppaan takaisin.

• hector100

Omasta Piccolostani ei tule juoma ulos noin nopeasti kuin eri videoissa on näkynyt vaan se tulee tiputtamalla hitaasti hitaasti ja juomakin tahtoo jäädä laimeaksi ja haaleaksi.

Valmistusvikako ?

Toki olen käyttäohjeita seurannut vaan kun ei auta.

Pauligin Cupsolu tuntuu olevan aivan eri luokan kone...pelaa ja toimii.

• Minä olen ostanut kaksikin Piccoloa, kun halvalla sai. Toisen kylläkin annoin pois, valkoisen, mustan jätin. Kummatkin toimivat hyvin, Se laitehan voi mennä tukkoon ja sen avaamista varten on siellä takana pikku neula. Kahvipodit olen ostanut netistä.

• Kahvike

Neljäs Piccolo menossa. Toimii kerrallaan muutaman viikon ja sitten hajoaa. Onneksi voi käydä vaihtamassa uuteen takuukuitin kanssa.

• Jussi1978k

Terve mul myös neljäs mut sit tuli esto ei uutta aelvis siihen kertyy kalkkia siitä johtuu keltainen valo eli mul loppu vaihdot siihen ei oo ollutkaan rikki .

• Anonyymi

Ympäri kääntäminen ei auttanut mutta siihen auttoi kun sain sieltä imeytyä ilmat sisältä imin niin kauan sieltä sisältä ilmaa että sieltä ei enää tullut sitä ja kuin ihme kun testasin se alkoi toimia täydellisesti

• Anonyymi

Miten imit ilmat??

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kela kelaa toimeentulotukia takaisin

Ylen sivulla juttu, kun vähäisen omaisuuden takia peritään tukia takaisin ja uhataan ulosotolla. Jutussa yksi mielenkii
      Maailman menoa
      165
      1780
    2. Mies nähdäänkö?

Missä voitais tavata? En jaksa enää odottaa.🙄🌞🤎
      Ikävä
      81
      1559
    3. Sen uskon että et

Sä oikeasti kovin helpolla muihin rakastu ja ehkä se on molemminpuolista
      Ikävä
      62
      1254
    4. Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?

Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?
      Ikävä
      18
      1156
    5. Onkohan nyt niin, että kärvistellään kumpikin tykönämme

Toisiamme miettien ja ikävöiden. Miettien kuinka ihanaa olisi vaan olla sen toisen lähellä.. Mitä luulet mies?
      Ikävä
      55
      1106
    6. Kirk ei ollut hyvä ihminen

Hän edusti kristillistä äärioikeistoa puhtaimmillaan ja pahimmillaan: hengellistä sodankäyntiä, nationalismia, kristilli
      Maailman menoa
      240
      1066
    7. Työnsin sut aikoinani pois nainen, koska en ollut varma hyväksikäyttäisinkö sinua

Olin varma, että hyväksikäyttäisin sinua, tai että et olisi tarpeeksi kaunis tai kiva minulle, sen takia työnsin sinut p
      Ikävä
      60
      1023
    8. Minulla on edelleen

ikävä sinua mies. En itsekään pysty ymmärtämään, mistä tämä tunne vielä näiden vuosien jälkeen kumpuaa. Olisipa meillä o
      Ikävä
      42
      949
    9. Näin paljon somalian kielen tulkki tienaa

Istu ja hämmästy. Ammatti jota ei edes tarvittaisi Suomessa ilman maahanmuutto bisnestä. Tulkin keskimääräinen palkka ol
      Maailman menoa
      168
      915
    10. Siksi meidän suhteesta

Ei koskaan tule mitään. Ei ikinä vaikka rakastettiin toisia. Olet uskomaton valehtelija. Säälin sua että olin niin pakko
      Ikävä
      73
      880
    Aihe