Valtion nerojen laskuopit tuottavat lisätuloja vain Viroon
http://www.kauppalehti.fi/etusivu/viinan matkustajatuonti rajussa kasvussa/201309506495
Vuodenvaihteessa Suomen verot nousee taas ja ei edes tarvitse ennustaa kasvun jatkuvan vahvana.
Tuonti kasvaa
3
146
Vastaukset
- pelkonenftw
Edes joku politiikoista on vielä järjissään ja näkee ainoan oikean ratkaisun;
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288598681678.html - Jaska Lööf
Jos jalkamatkustajan preorder-tuonti laivoilta kielletään niin sitten menen yli auton kanssa. Tankkaan auton ulkomailla - ehkä jopa teetätän määräaikaishuollon. Ostan elintarvikkeita ja virvoitusjuomia. Luonnollisesti sellainen satsi olutta, viiniä ja xo:ta, ettei sitä tarvitse Alkosta ostaa vuoden mittaan yhtään.
Yhdellä reissulla Katainen&Urpilainen menettävät verotuloja noin 500-1000€. Samassa laivassa taitaa olla aika monta muuta samalla tavalla ajattelevaa. Tämäkö on hallituksen tahto?- peltiku
Tunnut tulevan jälkijunassa.Näin olen tehnyt siitä asti,kun tuonti nk vapautui.Ainoa ero,että olen kai tuonut enemmän,koska katson valtion menettäneen joka kerta vähintään vero, muina tuloina noin 2000 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877