laitoin tänään viinin käymään siis ihan kaupan valmispaketin.tein kaiken muun ohjeen mukaan mutta laitoin puolikiloa sokeria enemmän kuin ohjeessa.nyt vesilukosssa vesi on paennut kaikki toiseen reunaan ja kansi pullistelee.pitäskö huolestua.........
kotiviini
3
116
Vastaukset
- lifemocker
älä laita liikaa siihen vesilukkoon vettä
sokeria saat laittaa sen 6-6½ kiloa vaikka ohje sanoisi vaan 5 - saat vaan vahvempaa viiniä näin
ei kannata kauhean paljon yli 25 litraa (hedelmäpussin kanssa mitattuna) laittaa 30 litran pönttöön nestettä - alottelia
ohjeessa oli 6,5 kiloa ja mä laitoin 7 kiloa.mulla on 30 litran pytty ja pistin 25 litraa nestettä,mutta mulla ei ollut sellasta pussia joten heitin ne marjat vaan sinne pytyn pohjalle.olis sen pussin tietysti voinut ostaa,mutta kun en malttanut odottaa millään tähän päivään että saa kotkan laskeutumaan.taisi se silti olla aika typerä veto jatkoa ajatellen koska nyt se sotku haittaa loppupeleissä.onnex tämä on vasta eka vedos 15vuoteen.nuorempana tehtiin kyllä mutta ei sen maun takia mikä nyt olis hakusessa. heh heh.
- lifemocker
"mutta mulla ei ollut sellasta pussia joten heitin ne marjat vaan sinne pytyn pohjalle"
fail.
tulee vittumainen lappo
"mutta ei sen maun takia mikä nyt olis hakusessa"
jos tuollaisia peliliikkeitä teet jatkossakin niin ei tule kyllä kovin hyvänmakuista.
se kannattaa sitten lappoa joka välissä kun teet sille viinille jotain, ohjeesta poiketen.
eikä kannata ylikäyttää sitä, tulee hienoinen ylikäyneen maku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1075718Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453743Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503255Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4572629Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2661662- 871386
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321333Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151326- 771258
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1521220