Dominanaisten hameen alla osa 2

Hänen pihansa oli viihtyisä ja hyvin hoidetun näköinen, oli vihanneksia, omenoita, luumuja, marjapensaita. Vähän pihan syrjässä oli aika tilava leikkimökki taikka huvimaja, kalustuksena siellä oli vain matala leveä vuode, jääkaappi sekä vanha piironki.
Hieman ihmettelin sängyn yläpuolella olevia tukevia koukkuja, kysyinkin Kirsiltä, hänen silmiinsä syntyi veikeä hymy kun hän kertoi pitävänsä paljon amppelikukista, niitä on kuulemma vaikka minkälaisia.

Hetken hän katseli minua ja kertoi että näytän ihan mukavalta, että nenänikin on mukavan iso. Hän sanoi että haluanko heti kokeilla pientä tuoksunäytettä, sillä hänellä tuntuu vatsassa kiertävän mukavasti….

Kirsi käski minut lattialle selälleen ja asettui päälleni kyykkysilleen peppu lähellä kasvojani, sen jälkeen hän alkoi liikuttaa peppuaan niin että nenäni kynti hänen vakoaan.
”Tuoksuuko siinä pissalta” kun nenä nuuski hänen pimppaansa. ”Tuoksuuko pepulta”, kun hän painoi nenäni syvälle peppureikäänsä, tunsin pepun ja lievän hien hajun.
”Odotas, ahhhh, kohta, samassa alkoi sihinä hänen pepustaan ja sieraimeni täytti sellainen lapsuuteni muistoissa elävä venevalkaman mätänevien kasvien tuoksi, joka on vahva mutta kiihottava….

”Ai, alan tykätä tästä” Kirsi sanoi ja alkoi riisua housujaan, sitten hän kääntyi 69 asentoon ja painoi kosteat pikkarit naamaani vasten ja käski nuolemaan niiden aromia….
Aahhh, pidäthän tästä, sitten hän otti nopeasti pikkuhousunsa pois aja istui nyt jo selvästi tuoksuvan peppunsa naamaani ja alkoi rytmikkään hieromisen…
Ei aikaakaan kun hän laukesi voihkien ja reidet väristen…
Sen jälkeen hän hotkaisi kullini suuhunsa ja alkoi niin taitavan imuutuksen että jalkani menivät hyytelöksi nautisnnosta, räjähdin hänen suuhunsa valtavan lastin…

Hmmm, mitä pidit, tämä oli esileikkiä, haluatko vielä pienen pierun?
Juuri lauenneena hänen melko ison peppunsa katseleminen ja ajatus vahvasta pierusta suoraan nenääni tuntui suorastaan häijyltä…

Kirsi nousi päältäni ja suuteli minua pitkään, tiesin että sain suuhuni omaa spermaani mutta se ei haitannut….
”Hmmm, kai tulet vielä, kuvittele mitä voi olla sidottuna allani, ehkä nautin kun sinulla on tukalaa ja tunnet suorastaan kauhua, hrrrrr, mikä ajatus…..

Kirsi halasi minua pitkään, kertoi ettei ollut paha eikä ilkeä, hän vain nautti tuollaisesta pienestä synnistä ja toivoi minusta siihen hyvän ystävän itselleen…

Onnellinen virne naamallani annoin Harrikan kuljettaa minua mutkaisia teitä kohti kotiani, olin malttamaton, olinko onneton jo ihastunutkin.

2

3060

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 112kg elämän iloa

      jatkoa...odotan..

    • Sinulle 112kg elämäniloa kirjoitan mielelläni, koitan raivata tilaa kalenteriini, sillä viime aikoina olen ollut liian kiireinen kirjoittamiseen...

      Jos laitat minulle postia saddleface(at)suomi24.fi, niin voidaan miettiä mitkä asiat meitä kiinnostaisi...

      Minuahan toki kiehtoo kaikki missä iso naisen peppu nauttii kasvoillani, välillä nahkahameen helmat maiseman pimentäeän, välillä happea tuulettaen...
      Nautinnosta suipisteleva pimppa, kiimamehu suussani... värisevät reidet, orgasmin kiljunta... ahhhhh....

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      459
      4950
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1762
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1488
    4. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1377
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1369
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1258
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1085
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1030
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      905
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      62
      904
    Aihe