Hänen pihansa oli viihtyisä ja hyvin hoidetun näköinen, oli vihanneksia, omenoita, luumuja, marjapensaita. Vähän pihan syrjässä oli aika tilava leikkimökki taikka huvimaja, kalustuksena siellä oli vain matala leveä vuode, jääkaappi sekä vanha piironki.
Hieman ihmettelin sängyn yläpuolella olevia tukevia koukkuja, kysyinkin Kirsiltä, hänen silmiinsä syntyi veikeä hymy kun hän kertoi pitävänsä paljon amppelikukista, niitä on kuulemma vaikka minkälaisia.
Hetken hän katseli minua ja kertoi että näytän ihan mukavalta, että nenänikin on mukavan iso. Hän sanoi että haluanko heti kokeilla pientä tuoksunäytettä, sillä hänellä tuntuu vatsassa kiertävän mukavasti….
Kirsi käski minut lattialle selälleen ja asettui päälleni kyykkysilleen peppu lähellä kasvojani, sen jälkeen hän alkoi liikuttaa peppuaan niin että nenäni kynti hänen vakoaan.
”Tuoksuuko siinä pissalta” kun nenä nuuski hänen pimppaansa. ”Tuoksuuko pepulta”, kun hän painoi nenäni syvälle peppureikäänsä, tunsin pepun ja lievän hien hajun.
”Odotas, ahhhh, kohta, samassa alkoi sihinä hänen pepustaan ja sieraimeni täytti sellainen lapsuuteni muistoissa elävä venevalkaman mätänevien kasvien tuoksi, joka on vahva mutta kiihottava….
”Ai, alan tykätä tästä” Kirsi sanoi ja alkoi riisua housujaan, sitten hän kääntyi 69 asentoon ja painoi kosteat pikkarit naamaani vasten ja käski nuolemaan niiden aromia….
Aahhh, pidäthän tästä, sitten hän otti nopeasti pikkuhousunsa pois aja istui nyt jo selvästi tuoksuvan peppunsa naamaani ja alkoi rytmikkään hieromisen…
Ei aikaakaan kun hän laukesi voihkien ja reidet väristen…
Sen jälkeen hän hotkaisi kullini suuhunsa ja alkoi niin taitavan imuutuksen että jalkani menivät hyytelöksi nautisnnosta, räjähdin hänen suuhunsa valtavan lastin…
Hmmm, mitä pidit, tämä oli esileikkiä, haluatko vielä pienen pierun?
Juuri lauenneena hänen melko ison peppunsa katseleminen ja ajatus vahvasta pierusta suoraan nenääni tuntui suorastaan häijyltä…
Kirsi nousi päältäni ja suuteli minua pitkään, tiesin että sain suuhuni omaa spermaani mutta se ei haitannut….
”Hmmm, kai tulet vielä, kuvittele mitä voi olla sidottuna allani, ehkä nautin kun sinulla on tukalaa ja tunnet suorastaan kauhua, hrrrrr, mikä ajatus…..
Kirsi halasi minua pitkään, kertoi ettei ollut paha eikä ilkeä, hän vain nautti tuollaisesta pienestä synnistä ja toivoi minusta siihen hyvän ystävän itselleen…
Onnellinen virne naamallani annoin Harrikan kuljettaa minua mutkaisia teitä kohti kotiani, olin malttamaton, olinko onneton jo ihastunutkin.
Dominanaisten hameen alla osa 2
2
3150
Vastaukset
- 112kg elämän iloa
jatkoa...odotan..
Sinulle 112kg elämäniloa kirjoitan mielelläni, koitan raivata tilaa kalenteriini, sillä viime aikoina olen ollut liian kiireinen kirjoittamiseen...
Jos laitat minulle postia saddleface(at)suomi24.fi, niin voidaan miettiä mitkä asiat meitä kiinnostaisi...
Minuahan toki kiehtoo kaikki missä iso naisen peppu nauttii kasvoillani, välillä nahkahameen helmat maiseman pimentäeän, välillä happea tuulettaen...
Nautinnosta suipisteleva pimppa, kiimamehu suussani... värisevät reidet, orgasmin kiljunta... ahhhhh....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä491857Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651658Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701388Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2391333Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2111252Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3321147- 1281145
- 781096
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3141067Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271057