Minulla on oma shettis. Sain sen vasta vähän aikaa sitten ja se on tosi ihana! Voisiko se olla kesän ilman kenkiä? Sillä ajetaan hiekkapohjaisilla maastopoluilla ja 'laitumella'. Se on siis raviponi ja käytäisiin raveissa, mutta poniraveissa kengät ei ole pakolliset. Sillä ajetaan noin 5 kertaa viikossa. Minun mielestä asia on ok? Siis tietenkin vuolu!!!
kokeneet, auttakaa!
4
110
Vastaukset
Jos sillä on tähän asti ollut kengät, kannattaa olla varovainen. Jos se on tottunut kenkiin, sen kaviot saattavat alkaa halkeilla ja kulua liikaa jos kengät ottaa pois. Paljolti riippuu kavion laadustakin. Kovat kaviot kestävät kulutusta paremmin. Jos päätät kokeilla, pisä hyvin tarkasti silmällä sen kavioita, että huomaat ajoissa jos se ei pärjääkään ilman kenkiä.
- auttakaa!
Kiitos neuvoista!
- Ruffe Poni
Se on oma päätöksesi. Kun olin ratsastusleirillä siellä oli shettis ja sillä EI ollut kenkiä. Jos poni on tottunut kenkiin sen täytyy tottua olemaan ilman kenkiä. Vaikka kesälaitumella:-)
- pöööö
Mun hoitsulla ei oo kenkiä eikä oo varmaa ikinä ollukkaa :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1112292- 1021385
- 1701207
- 531165
- 691115
- 43997
Hienoa SDP 24,8%
Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast163913- 49859
- 115783
- 67776