Löytyiskö täältä BEDiä sairastavia, jonka kanssa vois esim sähköpostitse jakaa kokemuksia sairaudesta ja tukea parantumiseen? Olen itse vasta vihdoin myöntänyt itselleni että kyse on tosiaan sairaudesta, oon yrittänyt uskotella että kyllä mä kohta alan laihduttaa ja kyllä ne vanhat vaatteet mahtuu kohta taas päälle. Ainoa asia mikä pyörii mielessä on ruoka, jos ois olemassa joku itsepalveluruokakauppa missä ei tarvis nähdä yhtäkään ihmistä niin menisin varmaan ostamaan heti kymmenillä euroilla mässäiltävää (jotka menis parissa tunnissa). En kehtaa nähdä enää kavereita enkä edes perhettä kun tuntuu että oon kuvottavin läski maailmassa. (ja siis olen oikeasti ylipainoinen, en mikään "yhyy söin puolikkaan leivän olen ahmatti"). Kohtalotovereita? Parantuneita? Kaikki tuki otetaan vastaan!
Juttukavereita/vertaistukea muista ahmateista?
4
129
Vastaukset
- mustfightback
Mulla on melkeinpä sama tilanne. Oon just vasta myöntäny itelleni että tosiaan kyseessä on sairaus ja nyt koitankin hoitaa asiaa muullakin kun aina vaan uudella dieetillä ja toistuvilla pettymyksillä. Olen itse siis kotiäitinä ollut kohta kaksivuotta ja päätin jatkaa opintoja ensi kuussa. Vähän muutakin sisältöä ja ajateltavaa elämään! Painin samalla bedin lisäksi vakavan masennuksen kanssa... toivottavasti piakkoin löytyisi se parempi olo jostain.tsemppiä sullekin :)!
- kookospöllö
Kiitos! Mulla myös toi masennus kuuluu "pakettiin", ja siitä toi koko syömispelleily kai alunperin on lähtenytkin. Masennukseen oon saanut apua jo vuosia mutta en ole koskaan kehdannut kenellekään lääkärille kertoa syömisongelmistani, häpeä on liian suuri.
Onnea opintoihin! :)
Hei.
Olisi mahtavaa lähetellä sähköposteja kohtalontoverin kanssa.
Tosiaan siis viisi vuotta sitten diagnosoitu
lapsesta asti ollut,
nyt hyvin pelottavasti bulimian suuntaan menevä, mutten anna sen mennä.
Tällä hetkellä olen mukana laihdutuskilpailussa ja uskottelen itselleni että tällä kertaa se onnistuu,
mutta..
Ikää on 21 ja painoa enimmillään 110
nyt 95.
miun email on [email protected]
ota yhteytttä jos haluat.- Luminan<3
Minäkin kaipaisin vertaistukea. Mulle ei ole tehty varsinaista BED-diagnoosia mutta jonkinlainen ahmimishäiriö kyseessä on kuitenkin ja pakkomielle ruokaan ja syömiseen. Tää on helvettiä!!
Voisin vaan syödä, syödä, syödä, syödä..vaikka tiedänkin ettei se ole mulle hyväksi ja tätä menoa syön itseni hengiltä. En haluaisi sitä ehkä ihan kuitenkaan.
Olen 30-vuotias nainen.
Kirjoitelkaa! Mulla ei ole ketään tuttua joka kärsisi samasta ongelmasta, enkä muutenkaan juuri kehtaa puhua tästä kenellekään :(
osoitteeni: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1105875Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453833Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503285Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4652691Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2681720- 871396
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde321383Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151346- 771268
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1541255