Juu, varmaan saunalahden henkilö tulee vastaan:

sdf<dfgdeg

Mutta siis kun oli vaihdettava Elisa Saunalahteen, niin antoivat sitten niin omituisen sähköpostiosoitteenkin ettei ole tottakaan eli etunimi.toinen etunimi.sukunimi(at)saunalahti.fi. No, tästä tuli kommentoitua oman saunalahden viestityksen kautta saunalahteen. Sieltäpä hienosti vastattiin, että voin vaihtaa s-postiosoitteen muotoa itse omilla sivuillani saunalahdessa. No, yritinpä vaihtaa- vaan kun ei sitä toista etunimeä sieltä saa poistettua.

Että on siinä meillä ja neuvojat!

Ja vielä sekin, että kun olin urputtanut tuosta tietoturvapaketista mikä tähän saunalahteen kuuluu, että en minä sitä nyt niin tarvis mutta kun puhelinmyynnillä sitä myivät sitä uutta liittymää, niin siinähän se oli. Ja nyt on tiedoissa siellä omassa saunalahdessa eli siis omilla asiakassivuillani joihin pääsen siis tunnuksilla kirjautumaan, merkintä että 1 kk hintaan 2 euroo ja jotain päälle, että tällainen olis voimassa. No, mitäs kun tässä on jo yks kk mennyt, niin eihän sen enää pitäs olla voimassa! Mitä! Että kattotaas tuleeks se seuraavassa laskussa sitten olemaan se kaks euroo ja jotain päälle vielä tietoturvasta. Että niinhän se oli, että Saunalahden liittymä hieno ja saat vielä kuule nopeempaa yhteyttä ihan samaan hintaa kuin se josta piti vaihtaa pakolla kun se Elisa niitä yksityisasiakkaita häätää pois!

Joo!

Ja juu, muutenkin tuli vähän ongelmaa ton sähköpostin kanssa, niin soitettava oli sinne omaguruun. No, mikäs olikaan se hinta ppm 1,99/min - joo, tais mennä ainaskii vartti, että tulee sitten semmonen kunnon puhelinlaskukin. Toivottavasti toi sähköposti nyt pelaa - kun se etäyhteyksillä vähän ronkki sitä!

Juu, saat nopeempaa yhteyttä ja ihan samaan hintaan!

6

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heippa.

      Ei kun voi veee, niinhän se on aina, että ittessä on vika. Olis vaan pitänyt osata itte säätää sitä s-postii ja pitäs suhtautuu näihin samaan hintaan hirveesti enemmän juttuja, niin että lyö luuri korvaan!

    • mitä ohjeita!

      Pätkissä tulee: Niin joo siitä tietoturvasta se oli vastannut, että voit sulkea, jos et tarvi. No, mä vähän kattelin sitä sopimusta siellä, että joo 2 euroo ja jotain päälle per kk on käytössä mutta missään mä en kyllä nähnyt että lopeta tilaus tms. sen sijaan siellä oli vaihtoehto että mitäs jos laitettais enempi hintaa vielä että tilaa!

      • sdgfzdfgdfhfh

        Siis mä menin uudelleen vielä kattoon ne mun Saunalahden tiedot. Joo, näin se on, koko sen paketin osiot mukaan lukien se tietoturva on euroa per 1 kk. Eli siis, missähän kohtaa se on sulje, siis sulje tarkoittaa sitä, etten maksa siitä tietoturvasta! Ei missään!

        Ja muistaakseni kun tästä paketista se myyntipuhelu tuli niin sanoivat että ekasta kk:sta ei tarvis edes sitä tietoturvaa maksaa. No, tulipa maksettua. Että niinhän se oli joo, että eka kk maksutta. Ja jatkossa sitten maksat vaikket tarviskaan.

        Kyllä tää on.

        Kattotaas nyt sitte, että mites se sähköposti pelaa - tosiaan. Että joo, kun on ihan osoite "mirkku.marketta.kuusimaki-rajatorppanen(at)saunalahti.fi" niin hienoo. Juu, niin se siellä luki viestiss, että voit itse muokata osoitetta - mitenkäs se sitten tapahtuu! Ja juu, tää nyt varmaan taas menee sen tämänpäiväisen jälkeen päin mettää muutenkin, kun piti se elisan antama osoite säilyttää kuiteskii niin kuin olemassa olevana, mutta mä vähän veikkaan että se on nyt kuiteskii toi saunalahti ja jotain häikkää tulee taatusti vielä tulemaan kaiken muun lisäksi!

        Joo, ehkä pitää heittää koko kone järveen ja maksella vaan käyttömaksuja.

        Samaan hintaan saat enemmän nopeutta - ja sipisisipisupi tulee sitten ne muut maksut päälle niin maksatkin enemmän kuin entisestä!


      • monta nimee.
        sdgfzdfgdfhfh kirjoitti:

        Siis mä menin uudelleen vielä kattoon ne mun Saunalahden tiedot. Joo, näin se on, koko sen paketin osiot mukaan lukien se tietoturva on euroa per 1 kk. Eli siis, missähän kohtaa se on sulje, siis sulje tarkoittaa sitä, etten maksa siitä tietoturvasta! Ei missään!

        Ja muistaakseni kun tästä paketista se myyntipuhelu tuli niin sanoivat että ekasta kk:sta ei tarvis edes sitä tietoturvaa maksaa. No, tulipa maksettua. Että niinhän se oli joo, että eka kk maksutta. Ja jatkossa sitten maksat vaikket tarviskaan.

        Kyllä tää on.

        Kattotaas nyt sitte, että mites se sähköposti pelaa - tosiaan. Että joo, kun on ihan osoite "mirkku.marketta.kuusimaki-rajatorppanen(at)saunalahti.fi" niin hienoo. Juu, niin se siellä luki viestiss, että voit itse muokata osoitetta - mitenkäs se sitten tapahtuu! Ja juu, tää nyt varmaan taas menee sen tämänpäiväisen jälkeen päin mettää muutenkin, kun piti se elisan antama osoite säilyttää kuiteskii niin kuin olemassa olevana, mutta mä vähän veikkaan että se on nyt kuiteskii toi saunalahti ja jotain häikkää tulee taatusti vielä tulemaan kaiken muun lisäksi!

        Joo, ehkä pitää heittää koko kone järveen ja maksella vaan käyttömaksuja.

        Samaan hintaan saat enemmän nopeutta - ja sipisisipisupi tulee sitten ne muut maksut päälle niin maksatkin enemmän kuin entisestä!

        On turhaa urputusta, mutta pakko laittaa:
        On se hyvä, ettei mun nimi mee ihan niin kuin tälleen sähköpostiosoitteena: peppi.lotta.sikuriina.karoliina.kissanminttu.efraimintytar.josefiinia.pitkatossu@saunalahti.fi

        Hienoo!

        Juu, oliks se niin, että vois niin kun tehdä jonkunlaisen aliaksen, että sitäks se ohje tarkotti, mitä se joku oli kirjottanut vastauksena viestiin, jaa, vai mitä se oli se sähköpostiosoitteen muokkaus.

        Vaikka en mä sitä ota käyttöön... vaikka vois muokata miten!


      • sdgfzdfgdfhfh kirjoitti:

        Siis mä menin uudelleen vielä kattoon ne mun Saunalahden tiedot. Joo, näin se on, koko sen paketin osiot mukaan lukien se tietoturva on euroa per 1 kk. Eli siis, missähän kohtaa se on sulje, siis sulje tarkoittaa sitä, etten maksa siitä tietoturvasta! Ei missään!

        Ja muistaakseni kun tästä paketista se myyntipuhelu tuli niin sanoivat että ekasta kk:sta ei tarvis edes sitä tietoturvaa maksaa. No, tulipa maksettua. Että niinhän se oli joo, että eka kk maksutta. Ja jatkossa sitten maksat vaikket tarviskaan.

        Kyllä tää on.

        Kattotaas nyt sitte, että mites se sähköposti pelaa - tosiaan. Että joo, kun on ihan osoite "mirkku.marketta.kuusimaki-rajatorppanen(at)saunalahti.fi" niin hienoo. Juu, niin se siellä luki viestiss, että voit itse muokata osoitetta - mitenkäs se sitten tapahtuu! Ja juu, tää nyt varmaan taas menee sen tämänpäiväisen jälkeen päin mettää muutenkin, kun piti se elisan antama osoite säilyttää kuiteskii niin kuin olemassa olevana, mutta mä vähän veikkaan että se on nyt kuiteskii toi saunalahti ja jotain häikkää tulee taatusti vielä tulemaan kaiken muun lisäksi!

        Joo, ehkä pitää heittää koko kone järveen ja maksella vaan käyttömaksuja.

        Samaan hintaan saat enemmän nopeutta - ja sipisisipisupi tulee sitten ne muut maksut päälle niin maksatkin enemmän kuin entisestä!

        Hei sdgfzdfgdfhfh,

        voit halutessasi luoda uuden, haluamasi sähköposti -osoitteen Oma Saunalahti -palvelussa. Jo olemassa olevaa oletusosoitetta et siis voi muuttaa.

        Tuo turvapaketin sopimus pitäisi kyllä olla irtisanottavissa Sopimukset -kohdasta. Mikäli näin ei ole, laita vaikka asiakaspalveluun viestiä Oma Saunalahdesta, niin hoidetaan Turvapaketin irtisanominen kuntoon.


        Ilana / Saunalahden Palstatiimi
        http://palsta.saunalahti.fi/


      • zdgzdfgdgh
        monta nimee. kirjoitti:

        On turhaa urputusta, mutta pakko laittaa:
        On se hyvä, ettei mun nimi mee ihan niin kuin tälleen sähköpostiosoitteena: peppi.lotta.sikuriina.karoliina.kissanminttu.efraimintytar.josefiinia.pitkatossu@saunalahti.fi

        Hienoo!

        Juu, oliks se niin, että vois niin kun tehdä jonkunlaisen aliaksen, että sitäks se ohje tarkotti, mitä se joku oli kirjottanut vastauksena viestiin, jaa, vai mitä se oli se sähköpostiosoitteen muokkaus.

        Vaikka en mä sitä ota käyttöön... vaikka vois muokata miten!

        Tuli puhelinlasku: suurin summa tässä laskussa oli Saunalahden omagurun lasku, että eipä tuo ihan halpaa ole sinne soitella. Samana päivänä soitin myös toiseen palveluun, kesto puhelulla kaks minuuttia vähemmän, mutta aika mitätön summa kyllä tuli heiltä siihen laskuun.

        No, töitähän se guru siellä teki, ja jonkunhan se on se työ maksettava.

        Hienoa!

        Olisko mitenkään mahdollista saada, vaikka parin kuukauden aloitusetu eli maksuton asiakaspalvelu - juu, ei.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1835
    2. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      75
      1513
    3. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1402
    4. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      29
      1337
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      307
      1337
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      116
      1142
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1069
    8. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      987
    9. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      949
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      232
      858
    Aihe