Saaristotien nysvärit

Pummit pois tieltä

Miksi teidän pitää häiritä liikennettä joka paivä. Ei tuollaisten vajakkien kannata lähteä sossumatkoilleen, kun pää on niin pehmeä, ettei ajaminen suju. Pysykää siellä koloissanne pois kunniallisten ihmisten tieltä. Osalla meistä on oikeasti työ ja asioita hoidettavana, joten pummit voisi olla pois veroillamme maksetuilta teiltä. Kaikki eivät loisi sossu tai maataloustukien varassa.

12

308

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vittuun tieltäni

      Mua vituttaa kans ne saatanan pellet, ku nussii kuuttakymppiä kahdeksankympin alueella. Seuraavan kerran painan saatana tööttiä!! Ymmärrän isot autot ja raktorit, mt en jumalauta henkilö- ja pakettiautoja!!

      • Tarkkana liikentees

        Monet näistä ovat sellaisia kuljettajia jotka eivät Kirjalansiltaa kauemmas Turkuun päin edes uskalla ajella sieltä kotisaareltaan.

        Jos nämä höperösti ajelevat laitettaisiin ajotesteihin niin takuuvarmasti eivät pääsisi niistä läpi.

        Jatkuvasti on sellaisia kuskeja jotka ajavat 80 alueella 60-70 nopudella mutta 60 nopeusalueella sitten painavat 70-80 nopeudella. Mikähän siinä niillä kuskeilla päässä liikkuu , tuskin mitään enää.


    • woimaa

      Myy mopo ja osta auto, sillä pääsee ohi.

    • Vittuun ruåttalaiset

      Sit on niit vajaa älyisiä, ku ajaa 80:n alueel 60 ja ku 60:n alue alkaa, ni vauhti tippuu 50. Siin vaihees tekis mieli alkaa viiltää itseä vaihdekeppiin, mut tähän asti oon tyytynyt pitkään tööttäykseen!! PERKELEEE!!

      • Tukirahat juotu

        Tukijullit ajelee kännissä.


    • Carl von Å

      Autonkuljettajani ottaa kans lämpöö alle nopeusrajoituksen ajajist. Mä koitan aina rahoitella, et ei oo niin kiire meillä.

    • sivusta seurannut

      Ymmärrän hyvin,että osalla voi olla kiire vaikka apteekkiin,mutta kaikilla ei kiirettä ole.Ja voi ajella rauhaksiin vaan.Ei se muilta oo pois,jos on kiire,niin lähtee aikasemmin sitten vaan.Itse olen rauhallinen,liikenteessä myös.

      • Kaunnita maisemia

        Täällä on niitä maisemien katselijoita eli siis kun ajellaan hiljaa autolla eteenpäin katsellaan rauhassa maisemia ja jopa pysähdytään esim. Sattmarkin sillalle katselemaan rahassa sillalta näkyviä maisemia.


    • Kenneth W

      Se on niin hieno mutkikas tie, joka pilattu peltipoliiseilla. Siispä se on ihan tarpeeks, ei tarvita niitä kuskeja sinne, joita vauhdittomuudest päätellen selkeesti sattuu autolla ajaminen.

    • Juopot juntit

      Eikö ne per keleen tukijullit voi pysyä ladoissaan. Eilenkin oli taas alinopeudella kulkevia koko matkan ajan. Asuuko siellä vain ajokortittomia juoppoja, vai miksi normaali ajaminen on niin vaikeaa.

    • Calle Custav

      Totta.
      Tänään kävin juuri Paraisilla ja voi jumalauta sitä nysväämistä..!!!!
      En tarkoita, että tarvitsisi kaahata kaasu pohjassa, just tuo ärsytti että laahataan 50km/h ja alamäessäkin vain 60km/h vauhtia 80km/h rajoitusalueella.
      Kelikin nyt kuitenkin oli todella hyvä, 12 astetta, aurinkoinen keli, KUIVA tienpinta eli ei ainakaan vesi-/jääliirtoa olisi tarvinnut pelätä.
      Eikä ole ainoa kerta tällainen. Aina siellä käydessäni on vähintään toiseen suuntaan joku autoansa pelkäävä tien tukkeena muille sitten.
      Olisi syytä kyllä vaihtaa bussiin tms, jos ei tosiaan uskalleta ajaa hyvälläkään kelillä sen vertaa, mitä liikenteen sujuvuus vatii.
      Och samma på svenska...no ei nyt sentäs, helvetti vieköön.

    • Iäkkäät kuskit

      Saman huomasin myös tänään klo 11.30 aikoihin edellä meni sinen Toyota h-auto 60 alueella oli vauhti siinä 40 -45 kaatopaikan risteyksen jälkeen kun alkoi 70 alue pääsin ohi ja huomasin kuskin olevan todella iäkkään vaarin.

      Samaa vauhtia pappa varmaan ajeli kotiinpäin koko matkan, kaikki joutuivat ohittamaan tämän auton.

      On se varmaan vaikeaa luopua siitä ajokortista kun alkaa tuo ikä painaa eikä itse sitä huomaa että on liikenteessä toisten tukkeena.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      92
      6668
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      28
      2672
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2253
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      75
      1904
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1671
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1467
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1367
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe