Miksi teidän pitää häiritä liikennettä joka paivä. Ei tuollaisten vajakkien kannata lähteä sossumatkoilleen, kun pää on niin pehmeä, ettei ajaminen suju. Pysykää siellä koloissanne pois kunniallisten ihmisten tieltä. Osalla meistä on oikeasti työ ja asioita hoidettavana, joten pummit voisi olla pois veroillamme maksetuilta teiltä. Kaikki eivät loisi sossu tai maataloustukien varassa.
Saaristotien nysvärit
12
330
Vastaukset
- Vittuun tieltäni
Mua vituttaa kans ne saatanan pellet, ku nussii kuuttakymppiä kahdeksankympin alueella. Seuraavan kerran painan saatana tööttiä!! Ymmärrän isot autot ja raktorit, mt en jumalauta henkilö- ja pakettiautoja!!
- Tarkkana liikentees
Monet näistä ovat sellaisia kuljettajia jotka eivät Kirjalansiltaa kauemmas Turkuun päin edes uskalla ajella sieltä kotisaareltaan.
Jos nämä höperösti ajelevat laitettaisiin ajotesteihin niin takuuvarmasti eivät pääsisi niistä läpi.
Jatkuvasti on sellaisia kuskeja jotka ajavat 80 alueella 60-70 nopudella mutta 60 nopeusalueella sitten painavat 70-80 nopeudella. Mikähän siinä niillä kuskeilla päässä liikkuu , tuskin mitään enää.
- woimaa
Myy mopo ja osta auto, sillä pääsee ohi.
- Vittuun ruåttalaiset
Sit on niit vajaa älyisiä, ku ajaa 80:n alueel 60 ja ku 60:n alue alkaa, ni vauhti tippuu 50. Siin vaihees tekis mieli alkaa viiltää itseä vaihdekeppiin, mut tähän asti oon tyytynyt pitkään tööttäykseen!! PERKELEEE!!
- Tukirahat juotu
Tukijullit ajelee kännissä.
- Carl von Å
Autonkuljettajani ottaa kans lämpöö alle nopeusrajoituksen ajajist. Mä koitan aina rahoitella, et ei oo niin kiire meillä.
- sivusta seurannut
Ymmärrän hyvin,että osalla voi olla kiire vaikka apteekkiin,mutta kaikilla ei kiirettä ole.Ja voi ajella rauhaksiin vaan.Ei se muilta oo pois,jos on kiire,niin lähtee aikasemmin sitten vaan.Itse olen rauhallinen,liikenteessä myös.
- Kaunnita maisemia
Täällä on niitä maisemien katselijoita eli siis kun ajellaan hiljaa autolla eteenpäin katsellaan rauhassa maisemia ja jopa pysähdytään esim. Sattmarkin sillalle katselemaan rahassa sillalta näkyviä maisemia.
- Kenneth W
Se on niin hieno mutkikas tie, joka pilattu peltipoliiseilla. Siispä se on ihan tarpeeks, ei tarvita niitä kuskeja sinne, joita vauhdittomuudest päätellen selkeesti sattuu autolla ajaminen.
- Juopot juntit
Eikö ne per keleen tukijullit voi pysyä ladoissaan. Eilenkin oli taas alinopeudella kulkevia koko matkan ajan. Asuuko siellä vain ajokortittomia juoppoja, vai miksi normaali ajaminen on niin vaikeaa.
- Calle Custav
Totta.
Tänään kävin juuri Paraisilla ja voi jumalauta sitä nysväämistä..!!!!
En tarkoita, että tarvitsisi kaahata kaasu pohjassa, just tuo ärsytti että laahataan 50km/h ja alamäessäkin vain 60km/h vauhtia 80km/h rajoitusalueella.
Kelikin nyt kuitenkin oli todella hyvä, 12 astetta, aurinkoinen keli, KUIVA tienpinta eli ei ainakaan vesi-/jääliirtoa olisi tarvinnut pelätä.
Eikä ole ainoa kerta tällainen. Aina siellä käydessäni on vähintään toiseen suuntaan joku autoansa pelkäävä tien tukkeena muille sitten.
Olisi syytä kyllä vaihtaa bussiin tms, jos ei tosiaan uskalleta ajaa hyvälläkään kelillä sen vertaa, mitä liikenteen sujuvuus vatii.
Och samma på svenska...no ei nyt sentäs, helvetti vieköön. - Iäkkäät kuskit
Saman huomasin myös tänään klo 11.30 aikoihin edellä meni sinen Toyota h-auto 60 alueella oli vauhti siinä 40 -45 kaatopaikan risteyksen jälkeen kun alkoi 70 alue pääsin ohi ja huomasin kuskin olevan todella iäkkään vaarin.
Samaa vauhtia pappa varmaan ajeli kotiinpäin koko matkan, kaikki joutuivat ohittamaan tämän auton.
On se varmaan vaikeaa luopua siitä ajokortista kun alkaa tuo ikä painaa eikä itse sitä huomaa että on liikenteessä toisten tukkeena.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124390MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar862240Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5571734Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011461Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671167Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331098- 51008
Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt218971Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60913Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3898