sunnuntaina 15.9 jokerit saa pahasti ifklta turpaansa.
HIFK=STADIN KINGI
9
123
Vastaukset
- jokuturhaifk
ööö..Ei!
- hjallis ulos
Jokerit pilaa lätkän maineen. Tuntuu et ainoa jengi tällä hetkellä mikä pelaa taitavasti on blues ja tps
- Jokerihh
Hyvä yritys taas kerran. Saa nähdä tekeekö jullit raadon aikakaudella yhtäkään maalia Jokereita vastaan.
- surkeet paidat
Ei pysty. Miten ifk veskari pystyy nyt noin räikeitä paitoja katsoa ilman että siitä tulee heti maali. Eihän noi valkoiset peli numerotkaan näy ton punakeltavalkopaska (mikä lie) paidoista...vaikka se kyllä selittää sen miks osalla narri faneilla silmälasit.
- Punakeltainen
surkeet paidat kirjoitti:
Ei pysty. Miten ifk veskari pystyy nyt noin räikeitä paitoja katsoa ilman että siitä tulee heti maali. Eihän noi valkoiset peli numerotkaan näy ton punakeltavalkopaska (mikä lie) paidoista...vaikka se kyllä selittää sen miks osalla narri faneilla silmälasit.
Paras selitys, jonka olen tappiolle koskaan kuullut: "Vastustajan surkeat paidat" :D
- Pirilahti
Punakeltainen kirjoitti:
Paras selitys, jonka olen tappiolle koskaan kuullut: "Vastustajan surkeat paidat" :D
Miten kävi ?
- Variantti
3-0, saatana, ku sattu, 270 minuuttia ilman maalia. Voi vittu ku satuu päähän.....14-1 viimeset matsit ja taas sattuuuuuuu., neljä nollapelii putkeen, voi että kun koskee.....Raivolla ei yhtään maalia Jokereiden reppuun. Voi äly, ootte tosiaankin stadin kakkosia....
- Variantti
Öh, piti asiallisesti kertoa, että:
Jokerit voitti 3:0 Jokerit -HIFK ottelun.
Sivuseikka on se että Summasen aikana HIFK ei ole tehnyt yhtään maalia Jokereiden reppuun.
Eikä muuten menty ohi keskinäisten ooteluiden voitoissakaan...
Jokui on Stadin kakkonen, eikä se oo Jokerit... - Jergus ja muut
Variantti kirjoitti:
Öh, piti asiallisesti kertoa, että:
Jokerit voitti 3:0 Jokerit -HIFK ottelun.
Sivuseikka on se että Summasen aikana HIFK ei ole tehnyt yhtään maalia Jokereiden reppuun.
Eikä muuten menty ohi keskinäisten ooteluiden voitoissakaan...
Jokui on Stadin kakkonen, eikä se oo Jokerit...Ottakaa lapset Variantista vittuilun mallia. Laadukasta provoa. Hyvä hyvä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 292384
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3702002M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti181494Pelkään suunnattomasti
Että olet toiseen ihastunut. Se on lähes sietämätön ajatus koska koen että meidän tilanne on auki, selvittämättä. Eikä k52882Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaik
Parempi suorituskyky Urheiluharrastajien suosimasta lisäravinteesta hyötyisivät todennäköisesti kaikki muutkin. Se on ed10871Mies, etko ole miettinyt
että voit menettää yhteytemme ja minut lopullisesti, jos et tee mitään?52783- 18700
- 53700
- 25689
- 135623