Itse asun lähellä kyseistä bensa-asemaa ja on muuten aivan paska paikka. Itse olen 13 vuotias poika, ja kyseisellä bensa-asemalla ei saa edes karkkeja valkkailla rauhassa kun joku työntekiä kurkkii hyllyjenvälistä pöllinkö tavaraa!! Työntekiät luulevat että joka ikine 13 vuotias aikoo pölliä kaupasta tavaroita.
Toinen huvittava juttu on kun ostin (ylihinnoitellun) taza kaakaon sellaisessa 10cnt muovipullossa ja juotuani sen bussipysäkillä huomasin että käyn pikaisesti palauttamaan pullon ennenkuin bussi tulee. Palautan pullon ja menen kuitin kanssa kassalle nii yllätykseksi siellä on paikan omistaja joka halusi varmistaa että olenko varmasti palauttanut 10cnt pullon vai olenko huijannut konetta -.- No siitä si bussista myöhästyi ja seuraava bussi tuli tunnin päästä mutta sentään sain 10cnt:tiseni. Älkää asioiko kyseisessä paikassa. Jos on kaupasta tarvetta ajakaa 100m eteenpäin k kaupalle. Paljon parempi ja halvempi mesta. Paikan asiakaspalvelu on suurimalta osalta kamalaa, pari mukavaa myyjää on mutta siihen se jääkin.
Aitolahden Teboil! Älkää menkö.
83
11039
Vastaukset
- Vastenmielistä
Henkilökunta vaikuttaa olevan sopimatonta sakkia palvelualalle.
Aikoinaan kun se peruskoulu käytiin kutosen keskiarvolla, eikä sitten päästy opiskelemaan ihan siihen mihin ois haluttu. koskaan ei ollut ees valkolakkia päässä.
Sit sitä ei kunnolla työllistyttykään, mutta kohtalon oikku ohjasi palvelualan työpaikkaan, missä palkka huono ja sit viel huomattiin, ettei sovita tähän hommaan. No siihen sitten jumiuduttiin, koska muuallekaan ei töihin kelvattu ja niin eespäin, että...
Elämässä aika pysähtyi, eikä alettu mitään saamaan aikaan, joten katkeraksi veti. Nyt sitten puretaan sitä huonoa oloa asiakkaisiin ja kostetaan syyttömille - heille, jotka ovat täysin syyttömiä heidän tragediaansa.
Jotakuinkin tälläinen tarina taustalla, syy, miksi tähän tultiin. Saa ottaa huumoril, mut ei oo pakko hei. - Sillaai
En nyt sanois, että palvelualoilla ihan huono palkka on. Mun sisko on kaupassa töissä, tekee 28-32 tuntia viikossa, viikonloppujakin, niin nettoo kuussa 1500-1700 €. Ei se musta nyt ihan paska palkka ole, vaikka ei huippu hyväkään, mutta ok. On niitä huonompi palkkasiakin. Jos on kaupassa töissä, täydet tunnit ni saa ihan hyvää liksaa viikonloput.
- Sillaaai
Toi on ihan kiva palkka teineille ja kesäduunareille. Keskipalkka Suomessa on yli 3000€/kk ja se on ainakin minusta suhteellisen pieni jos haluaa elää pääkaupunkiseudulla.
- katso kartasta!
Sillaaai kirjoitti:
Toi on ihan kiva palkka teineille ja kesäduunareille. Keskipalkka Suomessa on yli 3000€/kk ja se on ainakin minusta suhteellisen pieni jos haluaa elää pääkaupunkiseudulla.
jos olet huomannut, niin Aitolahti ei sijaitse edes pohjois-helsingissä, vaan tampereen pohjoispuolella ollen osa tamperetta.
- Sillaai
Sillaaai kirjoitti:
Tampereella mun sisko asuu, miehensä nettoaa suurinpiirtein 2500e kk, mitä olen ymmärtänyt, lyhentävät komeesti uutta omaa rivitaloasuntoaan, elää aika leveesti, kun nuo netot lyö yhteen, mutta kateellisiahan piisaa, ei jokainen ihminen 5000e saa kk käteen, on väliin putoajiakin, joilla menee hyvin :)
- terrorismiä asoy:ssä
Sillaai kirjoitti:
Tampereella mun sisko asuu, miehensä nettoaa suurinpiirtein 2500e kk, mitä olen ymmärtänyt, lyhentävät komeesti uutta omaa rivitaloasuntoaan, elää aika leveesti, kun nuo netot lyö yhteen, mutta kateellisiahan piisaa, ei jokainen ihminen 5000e saa kk käteen, on väliin putoajiakin, joilla menee hyvin :)
Ei rivitaloyhtiössä saa ominpäin rivitaloasuntoaan lyhentää.
- Edes purukasa?
Sillaai kirjoitti:
"lyhentävät komeesti uutta omaa rivitaloasuntoaan"
Nyt se rivitalo on jo kahdeksan kuukautta vanha? Vai onko sitä joku poropeukalo mennyt lyhentelemään ja rikkomaan koko paaaskan. Onko siitä enää mitään jäljellä, edes purukasaa? - kateutta ei ole aina
Sillaai kirjoitti:
Jaha ja joku on kateellinen jollekin osapäivä-kaupan kassamyyjälle :) niin varmaan...
Keksikää jo muuta kuin se ainainenn kateus, näille keskustelupalstoille! - kadeootsilti
Siinä oli pointti varmaan joku muu, kun ammatti.
- Anonyymi
terrorismiä asoy:ssä kirjoitti:
Ei rivitaloyhtiössä saa ominpäin rivitaloasuntoaan lyhentää.
Ihmettelin aikoinaan kun puutarhakirjassa oli että muualla maailmassa ei ole juuri rivitaloja. No mitä ne pitkät talot sitten olivat kuvissa. Ne ovat ketjutaloja eli perä perään kytkettyjä omakotitaloja. Ulkonäkö voi olla sama, mutta esimerkiksi huoneiston väliseinätkin on tuplat, eli sinun seinä ja naapurin seinä. Joitakin tietoja en tiedä , luulisi että vesiputket on yhtenäiset, vai tuleeko ne esimerkisi yhteisestä runkoputkesta jokaiseen asuntoon erikseen.
- Ray krebbs
ITse olen ollut töissä joskus aikoinani kyseisessä paikassa ja täytyy kompata ap:tä. Silloin 80..90 luvulla paikan omistaja nimenomaan ohjeisti kyttäämään nuoria. Sama homma tuntuu olevan vallalla yhäkin. Eipä siellä kauaa työntekijät viihdy joten eiköhän siitä voi vetää jotain johtopäätöksiä...
- Anonyymi
Hyvät työntekijät pysyy. Jatkuvasti saikulla olevat mielenterveysongelmaiset ei.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvät työntekijät pysyy. Jatkuvasti saikulla olevat mielenterveysongelmaiset ei.
Samaa mieltä että pysyy jatkuvasti ei.
- Anonyymi
😂vittu mitä paska puhetta miten voi olla noin idiootti
- ei teini
Eikös tuo ole sellaista aluetta, että siellä alkaa nopeasti tuntemaan ne naamat joita kannattaa kytätä? Ainakin muiden lähiöiden pikkuhuoltikset ja kaupat tuntee ison osan alueen teineistä vähintään ulkonäöltä.
- Ex-asiakas
Kiitokset aloittajalle asiallisesta ja perusttellusta kommentista.
Olemme tähän asti vieneet noin 400€ kuukaudessa kyseiselle asemalle, tankatessamme perheemme 3 autoa, mutta emme vie enää.
Jos ei henkilökunnalla ole tilannetajua ja käytöstapoja nuoria kohtaan, niin sen kertookin olennaisen paikan palvelutasosta.
Olen maksava asiakas ja äänestän jaloillani.- koeta kestää
Keksitty juttu tuokin. Olet pohjasakkaa.
- Asiakaspalvelusta
"Henkilökunta vaikuttaa olevan sopimatonta sakkia palvelualalle.
Aikoinaan kun se peruskoulu käytiin kutosen keskiarvolla, eikä sitten päästy opiskelemaan ihan siihen mihin ois haluttu. koskaan ei ollut ees valkolakkia päässä."
Olet melko oikeassa. Kaupoissa ja palvelualalla on töissä paljon kouluttamattomia, elämäänsä kyllästyneitä myyjiä. Heillä ei ole - ilmeisesti? - mitään tavoitteita opiskelun ja työelämän suhteen? He purkavat aggressionsa ja turhautumisensa asiakkaisiin.
Tosin kaupoissa on töissä myös yliopistossa, ammattikorkeakoulussa ja lukiossa opiskelevia. He tienaavat opiskelurahoja, koska Kelan tuilla ei elä. Oma kokemus on, että nämä "opintojen tai perheen ohella asiakaspalvelijat" ovat kohteliaampia ja motivoituneempia kuin vakituiset työntekijät.
Hyvä aloitus ap:lla!
Olen osa-aikatyössä palvelualalla ja tapaamani nuoret ovat reippaita ja kohteliaita. En ole tavannut huonosti käyttäytyviä nuoria. Kleptomaani on usein "ammattinäpistelijä", hyvätuloinen rouva, jolla on varaa maksaa ostokset. Mutta hän tunkee kynsilakan ja huulipunan maksamatta käsilaukkuunsa, koska hakee jännitystä elämäänsä.
Ammattivarkaat ovat asia erikseen. He huijaavat väärennetyillä maksukorteilla. Samoin kantavat tavarataloista ja erikoisliikkeistä maksamatta suuria määriä hajuvesiä ja elektroniikkaa ja myyvät eteenpäin. - Vstenmielistä
Sallaai.
Niin, mutta (jäi sanomatta) kun aina ei ole niin, että alalla maksettava palkka olisi sama kaikille, jotka ovat sillä tietyllä alalla töissä.
Sillä on puljuja, joissa maksetaan huonompaa, ellei jopa selvästi huonompaa liksaa kuin mitä sillä ko. alalla yleensä. Esim. työntekijä A saa firmassa X parempaa palkkaa kuin työntekijä N firmassa Y.
Katselin, että erästäkin työtä voi joutua tekemään 700 eurolla kuussa (mikä on NYKYAIKANA käsittämättömän huonoa palkkaa!) kun taas sitä samaa työtä voi päästä tekemään jopa yli 4000 eurolla kuussa. Mieletön ero siis, mutta kun se on niin siitä kiinni, että mihin firmaan menee töihin. Kannattaa ottaa siis selvää ja olla tarkkana työnhaussa, sillä ihan minne tahansa EI kannata mennä töihin.- riistokapitalismia
Se on niin väärin, että kuussa saakka työpaikka. Ja palkka ainoastaan 700 euroa. Se on sitä NYKYAIKAA.
- voi voi pyydä äiti m
Ensteksi syytä kavereitasi , miksi epäillään. Tuskin aiheetta!
Mistä kukaan voi tietää että SINÄ olet rehellinen, näkeekö sen sinusta?
Palautus olisi voinut tapahtua ripeämmin SINUN tietäessäsi nyssen aikataulun, miksi se piti palauttaa juurikin silloin, On ihan oikein omistajalta suojella omaisuuttaan, vaikka 10 senttisestä.
Käytämme ko. huoltsikkaa nyt ja jatkossakin. - masa7
Teboilin palvelu on ala-arvoista Aitolahdella Tampereen kupeessa!!!
- 09094.<
Tuleehan siellä käytyä,vain kahvilla,jos vaikka munkkirinkilän hinta pu
toaisi alle kahden euron voisin ostaa.Paikalla tehty munkkirinkilä maksaa
jos oikein muistan 2,40€ja loppujen lopuksi ei edes maistu muutakuin
jauholta.Olen kerran maistanut.Muuten ei ole valittamista.- aikanaan tasoittuu
Ei 13-vuotiaalla mitään oikeustajua ole. Varastaa jos sille päälle sattuu. Perséaukuisia, kun tuuran putket. hölmöjä mitä hölmöjä. Hauska selata näitä psykoottisten kakaroiden rutinoita.
Mieli aikanaan tasoittuu (n. 35 vuotiaana viimeistään terveellä).
- juntit
No ettekö osaa äänestää tennareilla? Jos tuo on noin perseestä niin tossut toiseen suuntaan? Ymmärtäsin jos oltas Alaskassa tai Uralilla jossa yks bensis mutta teiskon rajamailla, niin no, melkein sama, mut kuiteskin, tennarit erisuuntaan.
- Teboilin tuttu
Et ole tyylistä päätellen mikään 13 v vaan vanhempi ja häiriköinnin takia porttikiellon saanut, jota nyt koetat kostaa. Minä nimittäin käyn siellä usein ja ihan fiksu paikka.
Olet naurettava. - pui nyrkkiä itselles
Kyllähän 13 vuotiaalla on paljon henkisiä ongelmia. Maailmankuva ei ole jäsentynyt. Hänenlaisensa luulevat, että kaikki joka eleellään ja puheellaan ovat heitä vastaan. Sairaudeksi se muuttuu, kun roiskii tuon tyylisiä virheellisiä tulkintojaan suomi24:ään. Sairautta ja neuroottista käytöstä jos se jatkuu yli 35 vuotiaana vielä.
Mutta on se vaan niin vítun naurettavaa ja surkuhupaista kun neurootikot täällä avautuu kokemuksistaan. - shell 9-tie
paska mikä paska!!!!
- sitä niittää mitä...
Ei ole muuten 13 vuotiaan kirjoittama, on tainnut kullannupun äiti tai isi kirjoittaa..
Huoltiksen omistajan käytös on ymmärrettävää, koska yleensä noilla huoltiksilla maleksii juuri laiskat räkivät haistattelevat ja näpisttelevät vötkyt.
Tämä kaveri saattaa olla asiallinen kaveri, mutta kiitos maineenne pilanneiden.- Gustafs-son
Kanta-asiakkaana sanoisin, että kyseisellä huoltamolla on erinomainen palvelu.
Varkaita siinä tosin jonkunverran käy, ja ne aiheuttavat henkilökunnalle ongelmia.
Yksikin lastensuojeluäiti käy varkaissa noin 13-vuotiaan poikansa kanssa. - Anonyymi
Gustafs-son kirjoitti:
Kanta-asiakkaana sanoisin, että kyseisellä huoltamolla on erinomainen palvelu.
Varkaita siinä tosin jonkunverran käy, ja ne aiheuttavat henkilökunnalle ongelmia.
Yksikin lastensuojeluäiti käy varkaissa noin 13-vuotiaan poikansa kanssa.Marjon paikassa loistava palvelu. Varkaissa käyvät narkit paikan ongelma.
- kokoko elämä
Nyt on jo koko elämä pimitetty. Haa, kyllähän 13 vuotiaalla on paljon henkisiä ongelmia. Maailmankuva ei ole jäsentynyt. Hänenlaisensa luulevat, että kaikki joka eleellään ja puheellaan ovat heitä vastaan. Sairaudeksi se muuttuu, kun roiskii tuon tyylisiä virheellisiä tulkintojaan suomi24:ään. Sairautta ja neuroottista käytöstä jos se jatkuu yli 35 vuotiaana vielä.
Mutta on se vaan niin vítun naurettavaa ja surkuhupaista kun neurootikot täällä avautuu kokemuksistaan.
Kallista on, elämä on. Taisit kai sitten oikeasti hukata 7,69 euroa bruttona jos et ole ammattiliitossa :) - Tyytyväinen asiakas
Olen itse Teiskon asukkaana käyttänyt ko. Teboilin palveluja jo 4 vuotta ja olen todella tyytyväinen. Mielestäni henkilökunta on palvelualtista - se näkyy siinä, että ovat pyytäessäni palvelleet "extraa" ja selvittäneet esim. asiota jotka minulle uutena asukkaana ovat olleet vieraita. Aina tervehditään ja hyvästellään. Pizzat ovat parhaasta päästä mitä Kotipizzan paikoista olen saanut. Ihmettelen, miten tämäkin keskustelu on ryöpynnyt täysin sivuraiteille ja että ihmisiä nimeltä mainittuna haukutaan varkaaksi. Tuo täyttää jo kunnianloukkauksen merkit. Raukkamaista toimintaa haukkua ihmisiä nimimerkin suojasta. Tämä Suomihan on kateellisten maa...
- kakkaperse
täysin samaa mieltä "tyytyväisen asiakkaan kanssa". Ihminen on erikoinen eläin kun aina tarvitsee valittaa ja julistaa sotaa. Ihme idiootteja pallo täys!
- huijatuksi tullut
Minua huijattiin kyseisellä huoltamolla. Pyysin myyjä antamaan lottonumerot koneesta ja otin useamman kupongin. Tarkistin ne lauantaina, eikä yhtään mitään tullut, kuinka voidaan noin räikeästi huijata, kyllä olisi kuulunut vähintään saada 5 oikein ja lisänumero.
- 20 c
Minulla loppui " väärin rahasta takaisin " kun maksan kaikki ostokset kortilla, jopa alle euron ostokset. On tosi helppoa myyjän olla antamatta takaisin joku 20 senttinen, kun lataa kouraan rahaa takaisin jostain isommasta setelistä , toisin sanoen myyjä saa tunnille euron verran enemmän palkkaa. En tarkoita tuota firmaa , vaan näin yleisellä tasolla keskustelua.
- Kari I.
Hiano mesta kaikin puolin!!!
- Pasi H
Kun katsot Firman Facebook-sivut sieltä löytyy kuva tästä rakista mikä nuohoo keittiössäkin!!Kauppiaan koira,oliskohan terveystarkastajalla mitään sanottavaa??
- lkoiu
Kaikista eniten saat väärin rahasta takaisin kun olet baarissa. Huvittuneena saa saa seurata kun jengi pienessä nosteessa tunkee vaihtorahaa lompsaan ilman minkäänlaista tarkastusta.
- ihme touhua
Sain kerran kolme kertaa peräkkäin liian vähän takaisin samalta myyjältä. Mainitsin asiasta vasta kolmannella kerralla vuoropäällikölle, ei näkynyt enää sitä baarimaijaa sen koommin.
- b-mikko tuiterissa
No onhan se mukavaa, jos sattuu saamaan liikaa vaihtorahaa;D
- A.P
Ikoiu,taidat taidat olla nytkin baarissa toistosta päätellen?Vai pitikö nimen olla Ilola?
- Todella hieno mesta
Kiva paikka , oikea vanhanajan tepikka, jossa kylänmiehet kokoontuu oikein livenä jutteleen, eikä roiku netissä valittamassa vaan oikein elävässä elämässä tapaavat toisiaan ja näkevät elossa positiivisiakin asioita!!
Lue niin moneen kertaan että ymmärrät katsoa peiliin.........- Hyvä ja hieno on on
Kiva aito maalais tepikka, hienoa kun on säilynyt ja tulee säilyyn, kiitos hyvästä palvelusta ja erinomaisesta kaffista!
- Shell 3
Hyvä ja hieno on on kirjoitti:
Kiva aito maalais tepikka, hienoa kun on säilynyt ja tulee säilyyn, kiitos hyvästä palvelusta ja erinomaisesta kaffista!
Oma väki iskee!!!
- arvopentti
Hyvä ja hieno on on kirjoitti:
Kahvi on ollut ainakin viimeiset 2vuotta kitkerää kuraa, mitä olen välillä erehtynyt ottamaan siinä toivossa että olisi parantunu.
- ...
Kyllä näkee et ei arvostelu ole aiheetonta kun selkeesti "OMA VÄKI" kirjottaa puolustuspuheita!!!Naurettavaa väkee...
- A.P
Taas yksi sukulainen lisää kehujia omasta takaa,A. Ilola!1Suvun Suvun suojatyöppaikka!!Älys sentään lähtee.....
- aapuuki
Autokorjaamon pitäjä velaatasta kauhisteli kovasti hinnoiteltuja moottori öljyjä
- MINUA_ON_PIMITETTY
Kaikki säästöni on pimitetty kyseisellä huoltoasemalla
- ÄlyPimitetty
Olisit nukkunu kommentoinnin sijaan sinäkin.....
- Gas164
Onhan siellä näkemisen arvonen aina hymeilevä Maarit....
- Namemerk
Maarit, tumma pitkähiuksinen 48 v.kannattaa käydä tsekkaamassaYleensä arkisin kassalla!
- teiskolainen
Minusta paikka ja palvelu on vallan mainiota.
- Lintukallionkiipijä
Eikö tälläisiä vanhoja ketjuja voisi poistaa, aloittajalla päämääränä ainoastaan ko. paikan mustamaalaaminen.
- PalstaPoliisi
Käytä tuota 'Ilmianna'-linkkiä oikeassa alakulmassa ja valita suoraan ylläpidolle. Eivät he täältä näitä kommentteja käy lukemassa.
- L.K.K1
PalstaPoliisi kirjoitti:
Käytä tuota 'Ilmianna'-linkkiä oikeassa alakulmassa ja valita suoraan ylläpidolle. Eivät he täältä näitä kommentteja käy lukemassa.
Luuletko ääliö et en tehnyt niin?Vaan ei tapahdu mitään.Älä jakele tyhmiä itsestäänselvyyksiä!
- Pillerisuuhun
Olet hermoheikko.
- fgdfgsdg
Hmm, olikos tämä se paikka missä on kotipizza huoltaman yhteydessä. Oli viimeinen kerta kun asioimme siellä. Pizzoja sai odottaa lähes tunnin.
- nuorenpiVeli
Tuo facebook-sivu aivan uskomaton!Eräs nimeltä mainitsematon paikallinen elähtänyt rouva kehuu kuin täytyy mennä testaamaan hampurilaislista puidenpilkkomisen jälkeen!Tuon ikäinen päivittää kuin teini kaiken mahdollisen!
- notänkks
Aika nice kun kyseisellä teebellä menee 10 litran bensakanisteriin (joka siis varmasti 10L) lähes 13 litraa ainetta eikä ollut edes ihan täynnä viellä. No näinhän sitä rahaa ansaitaan... en viittinyt lähteä valittaan kun huomasin asian myöhemmin.
- AAAsiakas
Loistava paikka ja kiva hlökunta, harmi ettei näitä vanhanliiton asemia ole lisää, kiitos hyvästä palveluistanne ja erittäin edullisista hinnoistanne.
Ammattiautoilija jolla kokemusta laajasti ja pitkään. - lopettaka
Voi paska,eikö tätäviestiketjua voi millään päästää unholaan.ihan normaali huoltoasema kovine hintoineen.Samanlaista kaikilla h asemilla.Käynyt viimeksi viime syksynä,normaali asema kallista kahvia kalliita munkkirinkilöitä,just kun ABC asemat.
- teebbeeeeebee
Ei voi päästää unholaan. ei missään nimessä. Tällä pyritään varoittamaan ihmisiä menemästä tuonne.siellä huonoa palvelua, ryöstö hinnat, keittiön tuotokset ala arvoisia ja jopa "pimitetään" rahaa. Tämä toimii myös asiakaspalaute pisteenä, koska näköjään tbn henkilökunta tätä lukee.
- Muistit
Hyvä kun muistutit, täytyy taas mennä , on niin kiva ja viihtyisä paikka, on kiva terassi ja mukavat hymyilevät tytöt aina. Suosittelen tätä vanhanajan palvelupaikkaa.
Ei turhaan yksi Pirkanmaan suosituimmista asemista.
Kiitos Aitolahden TB hlökunnalle. - R410
Tebari on ihan ok paikka joten tuskin ne muutkaan sen parempia ovat.Teisko on täysin takapajula eli vikaa pitää hakea huoltamosta kun Teisko itse ei tarjoa yhtään mitään kuin Maisansalon ja Kaanaan kuinka joku voi asua ja kituuttaa jossakin Teiskossa.??
- Anonyymi
Vika on siinä että kunta halusi liittyä Tampereeseen jo 60 luvulla. Lupailtiin kyllä vaikka mitä kehitystä, mutta vain suupuheissa.
- Kallekämmenniemestä
Hohhoijaa..teboil on ollut hyvä paikka ..isot ruoka annokset mukava henkilökunta . Sain
tänäänkin hyvää palvelua . Typerää paskan ja
muun turhan heittämistä. Yrittäjänä tiedän
et ei ole helpooa olla kiinni tässäkään alati.
Te jotka lokaa heitätte näyttäkää kateus ja
naamanne rohkeasti..- Anonyymi
Kaasua kaasua komisario Palmu, ninmaar perkeleen kallista Kaasua AINA, Karavaari ........
- Anonyymi
ABC :llä oli Orituvalla hurja hinta juhannuksena 98 bensa 1,669.
- Anonyymi
Minäpä en kommentoi mittää tähän koska en ole ko. paikassa käynyt, ainakaan muistaakseni. No, tietty ikävää jos oikeesti nuorta epäillään pahikseksi vaikkei mitään ole tehnyt. Sieppoohan sellainen ketä tahansa. Se että putiikissa on koira ei tarkoita, että omistajat olisivat jotenkin huonoja ihmisiä. Useimmat koirat ovat ihan mukavia "tyyppejä". Bensan hinnat nostetaan vähän joka puolella pyhäpäivien ja festareiden ajaksi, pakko maksaa kun tankki on tyhjä.
- Anonyymi
Tulkaa kangasalle vaikka huutijärven tboilille tankkamaan niin loppuu kitinä.
- Anonyymi
Surkein paikka missä olen ikinä käynyt
- Anonyymi
Kävin eilen ja kiva paikka, ei moittimista. Menen uudelleen ja kannattaa muidenkin mennä.
- Anonyymi
Minä olen käynyt kyseisessä paikassa aina muutaman kerran vuodessa munkkikahvilla ja joskus jotain muutakin ostamassa 1970-luvulta lähtien, siis kauan ennen kuin nykyinen huoltoasemarakennus on rakennettu. Palvelu on aina ollut ihan normaalin niukkaa tamperelaiseen tyyliin, mutta on siellä vakkarihenkilöstössä pari hapannaamaakin, jotka eivät ole oppineet vuoskymmenien saatossakaan asiakasta tervehtimään. Tästä huolimatta käyn siellä varmasti jatkossakin pari kertaa vuodessa. Munkit ovat ihan hyviä.
- Anonyymi
Jos munkit ovat hyviä, se riittää.
- Anonyymi
Kuka nyt lukoililla kävisi rahoittamassa putlerin touhuja ?
- Anonyymi
Kyseinen vastaus ilmeisesti Teboilin taholta sillä vaikea nähdä, miksi kukaan muu lukisi ikivanhaa ketjua heti samana päivänä.
Mielestäni kyseessä oli hyvinkin asiallinen kritiikki ja juuri tuon kaltainen ilkeä kommentointi vain valitettavasti vahvistaa edellä mainittuja asioita.
Mikäli olen tunnistettavissa käyn vielä erittäin mielelläni keskustelua asian tiimoilta, mikäli olette minuun yhteydessä.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3551436- 741405
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3111184Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht33925Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40845Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804