Milloin roa alkaa viim. vaikuttamaan?

Daadaaaa

Ja tuleeko aina tuo pahenemisvaihe? Voiko finnit hävitä pikkuhiljaa ilman pahenemisvaihetta? Vaikea saada kunnon kuvaa ihosta tällä hetkellä kun on muutenkin kuiva. Tulehtuneita paiseita ei tule enää kuin muutamia. Musta ja -valkopäihin roa ei taida auttaa? Mitä mieltä olette 188/80 2 x päivässä 20mg?

9

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • roan kokenut

      Kuinka kauan kuuri on nyt kestänyt?

    • Daadaaaa

      Pari viikkoa. Lääkärin kanssa oli puhetta, että kuukauden jälkeen 4 kapselia päivässä mutta naama kuivuu ihan varmasti kokoon sen jälkeen. Mites jos vedän koko kuurin 2 x päivässä 20mg niin tuleeko kuurista pidempi? Onko teho yhtä hyvä?

    • EI VOI OLLA TOTTA

      Siis 4 kappaletta 20mg kapselia päivässä?!? 80mg päivässä????

    • näin

      tuskin pitää paikkaansa, 40mg päivässä on max.

      • höpönlöpöt

        Maksimi on 1mg/kg eli 80 kiloiselle 80 mg. Eri asia kannattaako noin suuri annostus, 40 mg yleensä riittää. Mutta eiköhän ne annostukset kannata kysyä lääkäriltä eikä täältä missä juuri kukaan ei tiedä mitään :-)


    • tidiiiiii

      Ei tuu kaikille pahenemisvaihetta, toisilla iho paranee pikkuhiljaa. Auttaa musta- ja valkopäihin. Periaatteessa pitäs tulla aivan täydellinen iho arpia lukuunottamatta.

      Annostus kannattaa ottaa mahdollisimman suurena, ettei kuurista tulis tosi pitkää. Lääkärit kuitenki taitaa laittaa eka pientä annostusta, ku kaikkien maksat ei kestä.

      172/51 ja söin alkuun 2x20mg. Toimi tosi huonosti ja hitaasti. Kolmen kuukauden jälkeen lääkäri nosti 3x20mg. Siin vaiheessa söin kanssa parin viikon ajan 4x20mg, eikä maksa-arvot noussu ollenkaa. Kahen kuukauden jälkeen, kun olin syöny neljää kolmee päivässä, alko iho olla jo ihan kivas kunnossa. Sit palasin jostain syystä 20mg ja nyt iho on lähes täydellinen. Viel pitäs kuukausi tai vähän päälle syödä.

      Mutta niin, kannattaa nostaa se annostus! Rasvaat vaan ihoas sit ihan mielettömällä vimmalla. Mulla ei kyl tullu järkyttävän kuiva ihokaan, et en tiiä onnistuuko..

      • tidiiiii

        Niin siis palasin 20mg ja söin kuukauden ja nyt on iho melkein täydellinen.

        En nyt tiiä oliko tästä mitään apua, halusin vaa osottaa et kyl sitä isojaki annostuksii pystyy syömään. En tiiä pystyykö kaikki, mut ainaki osa.


    • ikuinen akne.

      mulle määrättiin 20mg kerran päivässä 165/58. Kysyin lääkäriltä vielä että eikö tuo ole liian pieni annos nii se sano että ei, sillä mitä pienempi annos sitä parempi tulos, mutta kuuri vissii kestää vaan pidempään?.. mut anyway nyt on toinen päivä menossa ja päänsärkyä väsymystä tullu :/ jännittää sivuvaikutukset toivottavast elimistö tottuu ja väsymys lähtee..

    • kuivatsilmät

      joo mäki vähä ihmettelen et 173/65 ja 20mg annostuksel menty jo 60-70pv.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      107
      2107
    2. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      118
      1630
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      124
      1510
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1347
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1246
    6. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      489
      1157
    7. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1155
    8. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      88
      963
    9. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      932
    10. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    Aihe