Mikä on hyvä nimi virtuaalitallille ja Virtuaali tallimme hevosille
Talli nimi
5
76
Vastaukset
- bulleropallero
Mieti joku kiva hevossana, esim kaviokoukku, ja laita tallisi nimeksi vaikka Kaviokoukun virtuaalitalli. :D
Hevosille keksit vaan päästäs jotain, mieti vaikka minkä värinen heppa on ja minkä luonteinen, esim Wild Brown tai Speed Black :3 - Kataisbest
Viittaakohan nimimerkkisi Pykikseltä sunnuntaina lähteneeseen lempi poniini v.k. kataan "kataan" :)?
- V.K Kata
LÄHTIKS KATA YHYYYYYYYYYYYYYY
JA KYLLÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄÄÄ
SE OLI MUN LEPPARIIIIIIIIII- Kataisbest
Lähti se :( Ku oli sovittu et kun Wella vierotetaan nii se lähtee takas omistajillle :'( Onneks sain mennä sillä vielä lauantaina
- V.K Kata
Niin mua kin harmittaa kun se oli niin ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?6278297Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3503199Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi4182242- 1281347
- 311323
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl151255Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel1091181- 931113
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h651075- 46933