Mikä on hyvä nimi virtuaalitallille ja Virtuaali tallimme hevosille
Vastaukset 5
- bulleropallero
Mieti joku kiva hevossana, esim kaviokoukku, ja laita tallisi nimeksi vaikka Kaviokoukun virtuaalitalli. :D
Hevosille keksit vaan päästäs jotain, mieti vaikka minkä värinen heppa on ja minkä luonteinen, esim Wild Brown tai Speed Black :3 - Kataisbest
Viittaakohan nimimerkkisi Pykikseltä sunnuntaina lähteneeseen lempi poniini v.k. kataan "kataan" :)?
- V.K Kata
LÄHTIKS KATA YHYYYYYYYYYYYYYY
JA KYLLÄÄÄÄ-ÄÄÄÄÄÄÄ
SE OLI MUN LEPPARIIIIIIIIII- Kataisbest
Lähti se :( Ku oli sovittu et kun Wella vierotetaan nii se lähtee takas omistajillle :'( Onneks sain mennä sillä vielä lauantaina
- V.K Kata
Niin mua kin harmittaa kun se oli niin ihana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???411907Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha7101310- 1011057
- 102918
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk88904- 66761
- 33652
Olinko yhden viestin arvoinen?
Sen verran olit valmis panostamaan ja selvittämään umpisolmuja. Kukkuluuruu vaan sinullekin mies.69522Kuka om uusi kylän mies?
Ajelee polkupyörällä. Vaalea, melkein kalju. Ilmestyi katukuvaan tänä kesänä. Viettää aikaa kauppojen tuulikaapeissa. Ku13518- 78511