Avasin juuri shamppanjapullon sen kunniaksi, että rahastotuotot tuottivät juuri meikeläiselle ensimmäisen miljuunani!!!
Tsemppiä kaikille muille rahastosäästäjille, uskon siihen, että kun teette tarpeeksi töitä pääsette vielä joskus siihen mitä itse olen nyt saavuttanut!11
Feels good man!
Miljunääri
8
200
Vastaukset
- Onnea!
Onnea uudelle miljonäärille!
Itse olen vielä tuotoissa 600 000:ssa, mutta kova on hinku saavutta tuo ensimmäinen miljoona. Uskon, että tunne on mahtava! Kirjoittelen lisää kun olen lähempänä ensimiljoonaa! - Tsemppiä tarvitaan
Rahastonhoitaja on avannut rahoillasi jo monta pulloa. Miljoonan salkusta maksat yhden prosentin tasolla hoitopalkkiota joka kuukausi runsaat 800 euroa. Eikä se salkunhoitaja kumminkaan muuta tee kuin jäljittelee indeksiä. Hyvä että tästä huolimatta on jotain jäänyt sinullekin.
- RahastojenRahasto
Noin se menee. Pitkässä juoksussa rahasto häviää vertailuindeksilleen suunnilleen kulujen verran vuodessa. Näin siis silloin, kun vertailu tehdään oikein ja vertailuindeksinä on tuottoindeksi eikä hintaindeksi (tuottoindeksissä on mukana osingot). Kuluista merkittävin on hallinnointipalkkio, joka voi aktiivisella rahastolla olla jopa 2%. Passiivisella rahastolla pienempi => sijoittajan kannalta parempi. Hurjimpia kuluja maksetaan rahastojen rahastoissa eli rahastossa, joka sijoittaa toisiin rahastoihin.
- EiJaksa
Ois voinu jäädä milli tienaamatta jos ois itekseen sählännyt osakkeilla vois olla paljonkin huonompi tuotto ja kovempi riski. Itsellä ainakin rahastot tuottaneet paremmin ja helpommalla kuin osakkeet..
- Rahana vasta
Tosin milli on tienattu vasta kun rahastot muutettu rahaksi ja voitot handussa. Vaikka kivahan niitä tuottojakin on seurata, mutta kurssit vaihtelee..
- miljoonaa odottaen
No onnea nyt sitten.
Minulla on rahaston arvo noussut niin että näkyy olevan 50 euroa plussalla. Kyllä tuohon miljoonaan on vielä vähän matkaa. Minäkin lupaan kirjoitella sitten kun milli menee rikki. Rahastoni arvo on nyt 1000e. Join hyvät kahvit suklaakeksin kera. Sitten kun olen miljoonassa, korkkaan tietenkin shampanjapullon.
Odotelkaa vaan rauhassa kanssani sitä ilon päivää! Olen myös pitkä-ikäinen niinkuin sukunikin. Olen eläkkeellä tuossa parin vuoden päästä. - 21092013
Arvopapereiden markkina-arvot ovat varallisuutta. Arvopapereita myydessä joutuu miettimään ajoitusta, koska sillä on sitten iso merkitys sille, paljonko tilille tulee ostovoimaa.
- Huomiseen kurssiin
Rahastoja ostaessasi tai myydessäsi et koskaan tiedä millä hinnalla kauppaa teet. Useimmiten seuraavan päivän kurssiin, jota taas ei etukäteen tiedä kukaan.
Osakkeista on saatavissa ajantasainen kurssitieto ja tarjoustasot, joiden perusteella kauppojen ajoitusta ja myyntimahdollisuuksia voi oikeasti arvioida.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123790MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar781997Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5431610Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin831267Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671077Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331018Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214898Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60873- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3798