Pirkkalan ABC:ltä lähdettäessä liittymä on varmaan kymmenen metriä leveä, ja STOP-merkit on risteyksessä molemin puolin. Tästä huolimatta putkinäköiset autoilijat eivät havaitse pakollisen pysähtymisen merkkejä, vaan kurvaavat suoraan tielle. Poliisin ei tarvitsisi tehdä muuta kuin istua autossa huoltoaseman pihassa ja kirjata muistiin, kun yhdeksän kymmenestä kävijästä lähtee huoltiksen pihasta pysähtymättä.
Vastaukset 5
- Näin se on
Niinhän ne tekevät. Samoin poliisit, kun kahvilta lähtevät.
- Reinikainen vapaalta
pirkkalassa voisi poliisit tarkkailla niitä mopo,enduro,mopoauto päristelijöitä jotka sieltä abc monesti ajavat nuijamiehen tien alun kautta vasempaan huovintietä edelleen kevyenliikenteen väylää tuottotielle josta kuullu iltataisin ja viikonloppuisin järjetön pärinä ?
Ajetaan ees taas vailla mitään järkee!- Anonyymi
9 vuotta kulunut ja sama jatkuu ?
Poliisi välinpitämätön ( tavallisia työssäkäyviä kytätään jos ajaa 10 km/h ylinopeutta) mutta näitä mopo/ moottoripyörä kovaa melua tuottotiellä laittomilla pakoputkilla melua lähiympäristöön .
Taitaa olla Poliisien jälkikasvua joukossa kun eivät sakota käyvät vaan hyssyttelemässä .
- Persut valtaan
Onoko samoja jotka purkivat pahaa mieltä pyöräilijälle kenkätiellä huomauttamisesta heidän liikennekäyttäytymisestä?
Poliisiisia asia ei tietenkään kiinnosta?- Anonyymi
Ei todellakaan kiinosta. Reppanoilla ei ole resursseja ratsata pärinäpettereitä. Kaatavat kaiken vanhempien niskaan, joiden pitäsi muka vahtia, mitä nuoriso tekee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1681460
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58715Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.87677Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203568- 48526
- 37506
- 121498
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15480Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus49479- 25473