Meillä on suhde ihan aluillaan. Olen ihastunut ja melkein voisin sanoa että rakastunut. Hänellä on ihana luonne ja huolehtii hyvin lapsistaan. Ja meillä on mukavaa yhdessä. Mutta ihmettelen että miksi hän puhuu niin kauniisti ex- miehestään. Tunnen mustasukkaisuutta jo siitä kun lapset mainitsevat isänsä. Miksi sen kuvia on näkyvillä ym. Haluaisin omistaa koko poppoon ja taidan pilata kaiken kun olen niin lätkässä. Kyyneleet ikävästä aina jo kun kävelen sieltä alas.
Vastaukset 4
- Anna aikaa sille
Miksi pitäisi elää kuin ei olisi ollut elämää ennen kuin hänet kohtasit?
- rrrrwewew
Minulla on sama ongelma nykyisen miesystäväni kanssa. Olen vaan niin mustis kun hän puhuu exästää kauniisti ja haluaa häntä auttaa edelleen arjen asioissa. Yhteiset lapsit heillä niin "pakko" olla tekemisissä. Itse mietin jatkuvasti mitä tekisin. Voinko löytää jonkun lapsettoman miehen ja unohtaa tämän, jonka kanssa uuten kaikki niin hyvin. Vai opinko elämään niin että en olekaan se ainoa nainen hanen elämässään.
- .voisinpa olla hän
V.ttu unohtaako ne ikinä niitä ex kumppaneitaan kun on "pakko" olla tekemisissä. Mä en kestä. Haluaisin nin elää tätä elämää heidän kanssaan. Lapset hyväksyy minut ja ovat katkeria isälleen , mutta mun ihastukseni ...
- tytön tyllerö
Jos lapset on katkeria isälle niin ei syytä luulla et ois ollut hyvä mies. Unohda itse se ja keskity nykytilanteeseen ja ihanaan naiseen jonka sait.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1981927
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1391001Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.117997En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58755Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset213738- 62688
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä25676- 135666
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus57612- 38578