pyydän jo nyt anteeksi, tämä ei ole ajankohtainen aihe... onhan halloweeniin vielä aikaa, mutta suunnittelen kaiken aina ajoissa! :) eli pidän pikku pippalot ja tarvisin jotain (PELOTTAVAAPELOTTAVAAPELOTTAVAA!!) tekemistä , tarjoiluja ja koristeluja halloween bileisiin! ei sitten enää niitä nakkisormia D: eikä omar sormia :P tulossa pari kaveria, 11vuotiaita tyttöjä koko sakki! :)) kiitän vastaajia!
makeita herkkuja halloween pippaloihin? :)
5
96
Vastaukset
- ideoita
Itte teen boolin jossa on jää käsi :-D
Voisitte olla tooosi pimeessä piilosta :-D
Ps: et oo aikasessa sillä mäki oon jo nyt suunnitellu kaikkee. Mäki tartten helppii- ideoita
Ainiin koristelua: jätesäkistä saa hienon vedenkestävän pöytäliinan.
Kynttilät tuovat tunnelmaa
Ja appelsiineistä saa hienoja mini kurpitsoja tyhjentämällä sisuksen ja tekemällä silmät ja suun - tytöntyllerö
ideoita kirjoitti:
Ainiin koristelua: jätesäkistä saa hienon vedenkestävän pöytäliinan.
Kynttilät tuovat tunnelmaa
Ja appelsiineistä saa hienoja mini kurpitsoja tyhjentämällä sisuksen ja tekemällä silmät ja suunkiitos tästä! :) itsekkin olen ajatellut tuota jääkättä:)) ja nuo appelsiini kurpitsat ja pöytäliina kuulostavat mahtavilta!
- ideoita
tytöntyllerö kirjoitti:
kiitos tästä! :) itsekkin olen ajatellut tuota jääkättä:)) ja nuo appelsiini kurpitsat ja pöytäliina kuulostavat mahtavilta!
Ne appelsiinit on tosi hienoja ulkona varsinkin kun on pimeää
- tytöntyllerö
ideoita kirjoitti:
Ne appelsiinit on tosi hienoja ulkona varsinkin kun on pimeää
lisää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1508865Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492629Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja282407- 462405
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1961833- 971817
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231713Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä421240Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091187Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61136