ÄLÄ VIE CADILLAC:ia Metroauto Viikin korjaamoon! Autoni yksinkertainen korjaus kesti siellä 1.5 kk. Jouduin tiedustelemaan useita kertoja puhelimitse, mikä korjausvaihe on, koska viikkoja kului ja korjaaja ei itse antanut tietoja. Korjaamo antoi myös vääriä tietoja vakuutusyhtiölle. Sain auton välillä pariksi viikoksi käyttööni, koska firma odotti auton osia, jotka olisi voinut tilata ajoissa heti kun vein auton ko. paikkaan. Jouduin itse auttamaan korjaajaa, jotta sain autoni väliaikaisesti käyttööni silloin kun korjaaja oli sen minulle luvannut- muutoin tämäkin autohaku olisi mennyt ainakin päivällä eteenpäin. Eli sovitut aikataulut eivät pitäneet. Autostani katosi myös osa korjaamossa - korjaamo väitti, että se oli kadonnut onnettomuushetkellä.
Vastaava korjaus toisessa liikkeessä olisi vienyt korkeintaan kolme viikkoa. Nyt se vei 1.5 kk. Vahinko oli se, että lähin korjaamo onnettomuuden jälkeen oli Metroauto Viikki.
Cadillac metroauto VIIKKI
autumn4
0
191
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12701Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1561304Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491155- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?207980Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä18956- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865