toiselle miehelle piiskaa

Piiskamies

Olen aina halunnut antaa toiselle miehelle piiskaa, rihmää, kunnes pakarat ovat punaiset...onko siinä niitä, jotka haluavat saata?

108

4815

3Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jep!

    • Mielummin piiskaa naiselta mutta jos ei naiset haluavat mies kelpaa!

    • Piiskamies

      Minkäläinen ikä? Itse hetero, vain piiskaa haluan antaa, ei seksiä.

      • smalben

        Minä olen 55v mutta ihoni vartaloni on sileä hoikka kuin 15v poika mutta kasvoilla olen kuin 70 v,viikset ja korkea otsa mutta kun makaan vatsalla et näe minun kasvoni!En halua seksiä,inoastan piiskaa ja haukkua!


    • Miksi niin?

      Miksi hetero piiskamies haluaa piiskata toisia miehiä?

    • Mikko-mokko

      No kas siksi, kun piiskaaminen nautintona ei välttämättä liity seksiin. Mutta tämä taitaa olla tänne liian monimutkaista

      • vähän voimamies

        Jos Mikko-mokko on antava osapuoli niin voisi hän hieman asiaa valottaa.

        Itse saavana kaverina voin kertoa lyhyesti vaikuttimista
        - kun lapsena oli tiukassa komennossa, niin sellaiseen " turvaverkkoon" on tottunut, kaipa sitä ihan kaipaa
        - kun kaikenlaiset auktoriteetit ovat hävinneet, niin on mukava, jos on edes yksi jota on toteltava, se lisää turvallisuutta
        - koska en ole fysisesti mikään voimanpesä, niin ihailen riskiä kaveria
        - kaikki nuoret miehet tykkäävät painimatseista kavereiden kesken, piiskaleikit ovat eräänlaista painia, mutta paljon jännempiä
        - fyysinen kosketustarve täyttyy, ainakin silloin kun piiskaa annetan pakkokeinoin
        jne.


      • Juuri noin minäkin tämän koen.


    • Se on sama minulle,ei se haittaa jos se on nainen eli mies joka alistaa ja nöyryyttää minua,haluan olla kaikki ihmisille alamainen nöyrä palvelija!

    • lisää tietoa

      Mikä piiskamiehen saa syttymään? Pitääkö olla juuri oikeanlaiset pakarat. Pitääkö tarjoutua piiskattavaksi, vai haluatko piiskata ns. väkisin, aidosti. Kerro millainen on ihanteellisin piiskattavasi, ja mikä antaisi sinulle sen parhaan nautinnon tunteen.

    • Tulipakara

      Piiskamiehen vastausta odotellessa pisteytän piiskaajan arvosanoin 1 ____5, vitonen on paras.

      Pukeutumisesta voi saada 3 pistettä, esim. nahkarotsi tai tuulipuvun housut ja hihaton T-paita. Pukumieskin pärjää hyvin. Mutta siisti pitää olla.

      Tiukasta puhuttelusta, jos se sisältää myös kuvauksen, kuinka kohta piiskataan voi saada jopa 5 pistettä.

      Ensikosketus on tärkeä, jos tartun häntä olkapäästä tai käsivarresta ja tunnen, että kaveri on paljon minua lihaksikkaampi, niin siitä saa 4 pistettä.

      Se on ratkaisevaa kuinka tilanne otetaan hallintaan. Jos minut mätärätään vuoteelle odottamaan rangaistus, niin siitä saa nippa nappa 1 pisteen.
      Mutta jos kaveri nappaa minut otteesee, josta en pääse irti, enkä pysty suojelemaan pakaroitani, niin silloin sataa pisteitä:
      - jos pystyy pitämään polvellaan poikittain saa 5 pistettä
      - jos nappaa pään polviesaväliin ja piiskaa siihen saa 4 pistettä
      - jos kaataa maahan ja pitelee siinä aloillaan irtoaa 3 pinnaa

      Pakarojen paljastaminen vastaan pistävältä kaverilta vaatii voimaa ja taitoa, sellainen operaatio palkitaan 5 pisteellä.
      Piiskauksesta saa parhaat pisteet, jos se tapahtuu vitalla, toisiksi eniten saa miehekkäästä kämmenen käytöstä, sitten vyöstä, hiusharja on naurettava ja kaupan lelut syö uskottavuutta.
      Itse piiskauksesta saa täydet pisteet, jos sen pystyy suorittamaan vitsalla rauhalliseen tahtiin ja välillä vielä pitää vakavaa puhuttelua. Kun piiskattava on lopulta antautunut täysin ilman ehtoja, niin viisi pinnaa kilahtaa kassaan.

      Jos itse on piiskattavana, niin kyllä se huippukohta on siinä kun pakarat paljastetaan, silloin sitä tajuaa hävinneensä ja titää mitä seuraa.

      Toisen piiskausta katsoessa huippu on silloin, kun kaveri sortuu piiskausasentoon tiukan väännön jälkeen. Silloin kaikki on vielä edessäpäin.

      Tosin on sitäkin jännä katsoa, kun piiska laulaa pakaroilla, eikä jätkä pysty sitä mitenkään estämään, silloin kyllä kuumottaa omiakin pakaroita.

      PS: Jollei Piiskamies vastaa Lisää tietoa-kaverin kysymyksiin, niin minä lähetän sinua tapaamaan yhden todella riskin kaverin. (:

      • lisää tietoa

        Ihan kivasti arvostelit piiskauksen. Ajan kuluessa kaikki vain tahtoo muuttua. Minäkin ennen halusin intohimoisesti itseäni piiskattavan, mutta kun milloinkaan ei saanut sellaista kokemusta, niin haluaminen on jäänyt pikkuhiljaa taka-alalle.

        Toki sietäisin sen, jos joku piiskaisi minut mitään kyselemättä, väkisin. Se vain pitäisi tapahtua ihan tavallisessa arjessa, sillä en nykyisin yritäkkää hakeutua sellaiseen tilanteeseen, jossa se mahdollisuus olisi. Ja kun ei hakeudu aktiivisesti mihinkään porukoihin, niin ei kai kukaan ketään ohikulkevaa tuntematonta arvaa mennä kurittamaan tuostavain. Kuitenkin näitä juttuja tulee luettua, ja aina ne jotenkin kiinnostaa kiihotus mielessä.


      • Häpeärangaistus
        lisää tietoa kirjoitti:

        Ihan kivasti arvostelit piiskauksen. Ajan kuluessa kaikki vain tahtoo muuttua. Minäkin ennen halusin intohimoisesti itseäni piiskattavan, mutta kun milloinkaan ei saanut sellaista kokemusta, niin haluaminen on jäänyt pikkuhiljaa taka-alalle.

        Toki sietäisin sen, jos joku piiskaisi minut mitään kyselemättä, väkisin. Se vain pitäisi tapahtua ihan tavallisessa arjessa, sillä en nykyisin yritäkkää hakeutua sellaiseen tilanteeseen, jossa se mahdollisuus olisi. Ja kun ei hakeudu aktiivisesti mihinkään porukoihin, niin ei kai kukaan ketään ohikulkevaa tuntematonta arvaa mennä kurittamaan tuostavain. Kuitenkin näitä juttuja tulee luettua, ja aina ne jotenkin kiinnostaa kiihotus mielessä.

        Tämäpä mielenkiintoista! Entä jos se arki sattuisi vaikka sinun työpaikallesi ja joku piiskaisi sinut siellä ja kaikki saisivat tietää. Eikö silloin hävettäisi.

        Minullakin on sellaisia työkavereita ollut, että jotkut heistä olisi itsekseen pystynyt minut piiskamaan ja tietenkin olen sitä jopa toivonut, mutta todistajat olisivat olleet liikaa. Se, että joku riski kaveri oikeasti piiskaisi, ei vielä hävetä mutta ne sivulliset kylläkin.


      • Tulipakara, olipa hienosti sanottu. Kun omasta suustani. Löytyisipä tuollainen riski kaveri antamaan selkäsaunan.


    • Ei kyselty

      Meillä isä oli innokas piiskamies, siltä se ainakin jälkeenpäin tuntuu. Meitä oli neljä poikaa ja kaksi tyttöä. Tytöt saivat olla rauhassa, mutta pojille riitti kasvatustapahtumia tiuhaan. Kotona oli kellarissa sellainen huone, jossa äitillä oli kangaspuut usein, sinne jos äijän kanssa joutui niin silloin tiesi tilaisuuden päättyvän selkäsaunaan.

      15-vuotiaaksi siellä suunnilleen käytiin neuvotteluja. Sitten kun piiskan anto ei enää onnistunut niin kasvatuskeskustelut käytiin tuvassa kaikkien kuullen. Sattuneesta syystä minä olen veljessarjan kevytrakenteisin ja arin. Siksi minä jouduin kellariin vielä lukioaikana ja koska minä olin lopulta ainoa, jonka äijä sai piiskattua, niin hän piti tiukasti kiinni oikeuksistaan. En tiedä, olivatko veljet käyttäneet nyrkkejään tai koipiaan päästäkseen isän käsittelystä, mutta minä en ainakaan sellaista tohtinut tehdä. Luultavasti äijä aavisti myös erityispiirteeni ja sain siitäkin hyvänmiehenlisää. Vaikka ei minua sen takia varsinaisesti koskaan piiskattu.

      Joka tapauksessa minä tiedän miltä tuntuu, kun melkein aikuinen jätkä piiskataan väkisin. Enemmän kuin puolet rangaistuksesta oli se, että kaikki tiesivät kuinka minun oli kellarissa käynyt. Minä muistan joskus vanhimman veljen ihmetelleen, että vieläkö minä annan itseäni piiskata. En minä mitään sanonut, kun asia hävetti niin, mutta päätin kuitenkin, että se loppuu nyt. Mutta ei ollut asiasta samaa mieltä.

      • masokistimies

        Minä olen katellinen sinua!


    • Piiskamies

      Tärkeämpi on ennemmän yleinen kuva kuin vain pakarat, kuitenkin ne voisivat hyvässä kunnossa olla. Piiskaminen olisi väkisin, sinä yrittäisit pakea pois, mutta mina pitäisin sinun kinni, ottaisin polvellani ja sitten se alkoisi. Ikä voisi olla enintään 40-vuotta (45v, jos kunto on hyvä).

      • PiiskaajaEiLuovuta

        Onko piiskamies harjoitellut väkisin piiskaamista? Onko kokoa ja voimaa tarpeeksi? Minut saisi joku vahva ja pystyvä mies piiskata, mutta koska olen arka ja tiedän miltä piiskan saanti tuntuu, niin minä pyristelen itseni viimme tipassa vapaaksi.

        Olen minä sellaisenkin miehen tavannut, joka mahdollisesti olisi pystynyt minut jotenkin piiskaamaan, mutta hän luopui hommasta, kun minä rimpuilin.

        PS. Onkohan netissä jossain sellaisa filmejä, jossa mies piiskaa toisen miehen väkisin. Siis piiskaa oikeasti mies vs mies, eikä mitäin lavasteita.


      • Sami-Juhani
        PiiskaajaEiLuovuta kirjoitti:

        Onko piiskamies harjoitellut väkisin piiskaamista? Onko kokoa ja voimaa tarpeeksi? Minut saisi joku vahva ja pystyvä mies piiskata, mutta koska olen arka ja tiedän miltä piiskan saanti tuntuu, niin minä pyristelen itseni viimme tipassa vapaaksi.

        Olen minä sellaisenkin miehen tavannut, joka mahdollisesti olisi pystynyt minut jotenkin piiskaamaan, mutta hän luopui hommasta, kun minä rimpuilin.

        PS. Onkohan netissä jossain sellaisa filmejä, jossa mies piiskaa toisen miehen väkisin. Siis piiskaa oikeasti mies vs mies, eikä mitäin lavasteita.

        Piiskaaminen on alistumista. Se on alistumista toisen vallalle eli disipliinille (SM/BD). Mikään pyristely ei kuulu asiaan, vaan on hyvin moukkamaista käyttäytymistä.

        Toisaalta piiskaus perustuu vapaaehtoiseen sopimukseen, joten pyristely ei siksikään kuulu asiaan.

        Piiskan saaminen tuntuu! Tekee kipeää. Takamusta kirvelee, pistelee ja polttelee. Siltä se tuntuu.

        Jos piiskattava pyristelee, minä annan hänen olla. Oppikoon itse tavoille!


      • näkemys-asiaan

        Vanha aloitus, mutta Sami-Juhanilta menee puurot ja vellit sekaisin.

        Piiskan saaminen on alistumista. Piiskan antaminen on alistusta.

        Toisilla tuohon alistumiseen vaikuttaa suuresti juuri se, että vaikka kuinka yrittäisi karata tilanteesta, niin silti saisi piiskauksen tuntea. Itse tarjoutuminen on varmaan yleisempää, mutta aidon piiskauksen haluavia on kuitenkin paljon olemassa. Väkisin piiskatuksi tulemisesta voi huvitella mielessään ja siitä kiihottuu, mutta tarjoutuminen piiskattavaksi on monelle hyvin vaikeaa, jopa mahdonta.


      • X-vintiö
        näkemys-asiaan kirjoitti:

        Vanha aloitus, mutta Sami-Juhanilta menee puurot ja vellit sekaisin.

        Piiskan saaminen on alistumista. Piiskan antaminen on alistusta.

        Toisilla tuohon alistumiseen vaikuttaa suuresti juuri se, että vaikka kuinka yrittäisi karata tilanteesta, niin silti saisi piiskauksen tuntea. Itse tarjoutuminen on varmaan yleisempää, mutta aidon piiskauksen haluavia on kuitenkin paljon olemassa. Väkisin piiskatuksi tulemisesta voi huvitella mielessään ja siitä kiihottuu, mutta tarjoutuminen piiskattavaksi on monelle hyvin vaikeaa, jopa mahdonta.

        Hyvä että asiasta keskustellaan, makuja on monenlaisia ja kaikki yhtä oikeita. Sami-Juhanista on varmasti mahtavaa, että toinen on niin "tossun alla", että ei tohdi edes hanttiin pistää. Tämä väittämä on vain arvailua ja pyydän anteeksi jos pieleen meni. Joka tapauksessa ymmärrän ja hyväksyn tuollaisenkin näkemyksen.

        Se toinen vaihtoehto etenee pitkän kaavan mukaan. Tietenkin piiskattava saapuu paikalle. Kurittaja langettaa tuomion. Mitään kiirettä ei ole, antaa ajan pehmitellä pahantekijää.Ja kyllä se syökin miestä, jos vastassa on voimaa ja ammattitaitoa. Lopuksi tarkastetaan vitsa. Kun kurittaja käy lopuksi poikaan käsiksi, niin tämä on jo melkoisessa kipsissa pelosta johtuen. Armotta häneltä revitään housut alas ja hän joutuu tiukkaan otteeseen kurittajan polvelle. Jos kurittaja osaa hommansa, niin vaikea siitä on karkuun lähteä. Ote ja asento on sellainen, että jos siihen joutuu, niin piiskaaja pystyy pitelemään siinä itsensä kokoisen jässikän ja vitsa hoitaa loput.

        Vitsaa annetaan sitten niin lujaa ja kauan kuin on sovittu. Luulisin, että tuollainen alistaminen miellyttäisi kurittajaakin. Saisi nauttia vallasta, voimasta ja kaveri kunnioittaisi. Itse tykkäisin katsella maailmaa riskin miehen kainalosta, jopa piiskankin uhalla.

        Nuoruudesta muistan kuinka vanhemman veljen kanssa nahistiin ja riideltiin. Kyllä tuo joskus kopikoi ja kurmoottikin minua. Mutta eipä tuosta apua ollut, sillä toivoin, että hän olisi ottanut minut kiinni ja antanut piiskaa paljaalle. Sellainen olisi tehonnut, ainakin joksikin aikaa. No tuota ei tapahtunut, mutta jos haaveeni olisi toteutunut, niin nolottaisko tuo nyt. Ilmeisesti tositilanteessa minun kävisi vieläkin huonosti hänen kanssaan, mutta niin tutulta en selkäsaunaa halua.


      • hjajaaä

        Onhan näitä pakkotoimin tapahtuvia asioita enemmänkin:
        -kutitus
        -paini
        -pidättäminen/poliisileikit
        -piiskaus
        -dominointi
        jne.


      • PiiskaaOdotellessa
        Sami-Juhani kirjoitti:

        Piiskaaminen on alistumista. Se on alistumista toisen vallalle eli disipliinille (SM/BD). Mikään pyristely ei kuulu asiaan, vaan on hyvin moukkamaista käyttäytymistä.

        Toisaalta piiskaus perustuu vapaaehtoiseen sopimukseen, joten pyristely ei siksikään kuulu asiaan.

        Piiskan saaminen tuntuu! Tekee kipeää. Takamusta kirvelee, pistelee ja polttelee. Siltä se tuntuu.

        Jos piiskattava pyristelee, minä annan hänen olla. Oppikoon itse tavoille!

        Vapaaehtoista on se, että menee itse paikalle ja sovitaan kuinka lujasti piiskataan ja millä tavoin. Väkisin alkaa siitä, että kurittajan on pantava tuomio käytäntöön vahvemman oikeudella. Piiskattava saa pyristellä minkä pystyy ja tohtii, mutta pakarat käsiteltäisiin perusteellisesti.

        Olisi hienoa tietää, että tuossa on kaveri, joka pystyy tarvittaessa vaikka ihan oikeasti piiskaamaan. Jos sitten joskus oikean selkäsaunan saisin, niin ei se haittaisi, koska on olemassa sääntö vahvemman oikeudesta.

        Aikuisena minulla ei ole kokemusta tuosta oikeasta selkäsaunasta, jos sellaisen riidan päätteeksi saisin, niin saattaisihan se suututtaa ja hävettää, mutta haavani nuolen itse ja sopimus pysyisi voimassa ja mölyt mahassa.


    • paha poika

      kuka see riski kaveri on, josta kerrotaan? pystyyko ottamaan minun polvelleensa ja paljastamaan pakarani?

    • 11+17

      Jos puhutaan Vilhosta, niin kyllä pystyy varmasti.

    • paha poika

      Kuka se Vilho on?

    • 11+17

      Vilho on mies, joka eli lapsuudessani kotikylällä. Vähän ehkä lapsellinen, mutta tavattoman riski mies, joka käytti oman käden oikeutta. Luultavasti häneltä tilattiin myös selkäsaunoja hulikaaneille. Huoltajat hyväksyivät Vilhon järjestyksenvalvonnan, varmaankin siksi, että Vilhon antama kuritus oli kohtuullista ja aina siihen oli syy. Lisäksi häntä kunnioitettiin kovana työmiehenä ja melkoisena voimamiehenä. Saatettiin jopa sanoa, että pitää kutsua Vilho paikalle, jos joku ei osannut käyttäytyä.

      Pikkupojat puhuivat paljonkin Vilhon voimista. Väitettiin mm. että Vilho on piiskannut ihan aikuisia jätkiä. Ilmeisesti ne olivat tuollaisia parikymppisiä.

    • Piiskaa heti mut

      Mä haluun saada pakarat/reidetkin punaisiksi kunnolla kuka piiskaisi mut mä 48,mies jyväskylän läheltä

    • löytyyköhän-

      Siis äänekoskelta..

    • poikkeava

      Missä piiskamies asuu?Minä haluan saada kovaa piiskaa,jäljet saavat näkyä pari kolme viikkoa mutta ei enemmän,ei koko ikäisiä jäljet joka minulla on nyt yksi raita oikean reiden ulkopuolella!

    • Täältä löytyy ainakin yksi kuritusta tarvitseva.

      • Tarkkana

        Ootko tehnyt typeryyksiä?


      • Seikkailijapoika

        Jos tuhma-poju on se kurituksen tarvitsija, niin valitse esim. Koodi.net sivuilta sopiva antaja. Siellä kaverit mainostaa miten perinteisen ja aidon tuntuisen selkäsaunan he pystyvät järjestämään. Muutaman postin vaihdatte ja sitten rohkeasti tapaamaan tuota ankaraa setää.

        Sinua on vastassa herra, joka on kolme kertaa niin vanha kuin sinä ja painaa tuplasti niin paljon kuin sinä. Käsivarsi sillä on yhtä vahva kuin sinun reitesi. Mieleesi hiipii, että kaveri näyttää pelottavan isolta, mutta vanhaa läskiähän se vain on. Karkaan, jos homma ei luista oikeaan suuntaan. Tuollainen paksukainen on kankea ja hidas, taisi olla turha koko matka. Vähän nolottaa, että olen kirjoitellut tuolle suorasta toiminnasta, aidosta tunnelmasta ja muuta soosia.

        Hän pyytää sinut sohvalle istumaan ja jysähtää viereesi. Ei sillä onneksi iso maha ole, enemmänkin hän on kauttaaltaan pullea.
        - Minä jo ajattelin, että sinä et tulekaan, hän sanoi. Mutta järjestettään sellainen tilaisuus, että olet tyytyväinen. Tehdään niin kuin sovittiin, minä piiskaan perinteisellä tavalla, pienten mausteiden kera. Sinulla on turvasana ja voit keskeyttää homman silloin kun haluat. Minä huolehdin, että sinä lähtiessäsi tiedät miltä piiskaaminen tuntuu ja kuinka se tapahtuu.

        Silloin tunnet jo hänen kouransa olkapäälläsi. Vaisto sanoi sinulle miksi se on siinä ja yrität nousta, olisit mennyt muka vessaan. Seuraava vaihe on kuin räjähdys, kuin äkäinen karhu olisi hyökännyt kippuusi. Samassa makaat hänen polviensa päällä selälläsi. Kasvosi ovat läskiloukussa hänen vasemmassa kainalossaan. Yrität saada päätäsi vapaaksi, tuosta tiukasta pihdistä, mutta miehen ote pitää, itse asiassa se puristaa mielettömän lujaa. Et edes huomaa, että oikealla kädellään isäntä päästelee vyötäsi ja aukoo housujasi. Havahdut vasta siinä vaiheessa, kun pakarojesi alle työnnetään kättä ja housusi painuvat kasaan polvitaipeisiin. Raikas tuulonen huuhtoo sukukalleuksiasi. Tiedät, että kaverilla on esteetön näkymä kaikkein intiimimpään paikkaasi. Sinä katselet jykeviä hartioita ja vahvaa niskaa, hänen kainaloonsa puristettuna. Nyt huomaat, että uudella tuttavuudellasi on tumma tukka ja olohuoneessa puinen laipio on kaiken yllä.

        Tiedät, että tuosta asennosta et pysty itseäsi vapauttamaan. Muistat: teillä on turvasana. Mutta sitä oli määrä käyttää vasta sitten, kun kipu käy sietämättömäksi. Olisi noloa aloittaa sillä, ei mies kuitenkaan uskoisi, että sinua sattuu johonkin. Alat sätkiä koivillasi ja tunnet kuinka munasi heiluu villisti samaan tahtiin. Tiedät, että sen liikettä seurtaan. Jykevät hartiat liikkuvat näkökentässäsi, siis jotakin ukko tekee, vaikka et osaa kuvitella mitä.

        Epätoivo hiipii mieleesi, tätäkö tämä on, pelottaa ja kaduttaa, että tulit.


      • Kiitos vinkistä. Käyn katsomassa mitä koodi.net löytyy. Tapaamisen arvoinen olisi kyllä tuollainen setä.


      • Tarkkana kirjoitti:

        Ootko tehnyt typeryyksiä?

        Olen


      • Seikkailijapoika
        Seikkailijapoika kirjoitti:

        Jos tuhma-poju on se kurituksen tarvitsija, niin valitse esim. Koodi.net sivuilta sopiva antaja. Siellä kaverit mainostaa miten perinteisen ja aidon tuntuisen selkäsaunan he pystyvät järjestämään. Muutaman postin vaihdatte ja sitten rohkeasti tapaamaan tuota ankaraa setää.

        Sinua on vastassa herra, joka on kolme kertaa niin vanha kuin sinä ja painaa tuplasti niin paljon kuin sinä. Käsivarsi sillä on yhtä vahva kuin sinun reitesi. Mieleesi hiipii, että kaveri näyttää pelottavan isolta, mutta vanhaa läskiähän se vain on. Karkaan, jos homma ei luista oikeaan suuntaan. Tuollainen paksukainen on kankea ja hidas, taisi olla turha koko matka. Vähän nolottaa, että olen kirjoitellut tuolle suorasta toiminnasta, aidosta tunnelmasta ja muuta soosia.

        Hän pyytää sinut sohvalle istumaan ja jysähtää viereesi. Ei sillä onneksi iso maha ole, enemmänkin hän on kauttaaltaan pullea.
        - Minä jo ajattelin, että sinä et tulekaan, hän sanoi. Mutta järjestettään sellainen tilaisuus, että olet tyytyväinen. Tehdään niin kuin sovittiin, minä piiskaan perinteisellä tavalla, pienten mausteiden kera. Sinulla on turvasana ja voit keskeyttää homman silloin kun haluat. Minä huolehdin, että sinä lähtiessäsi tiedät miltä piiskaaminen tuntuu ja kuinka se tapahtuu.

        Silloin tunnet jo hänen kouransa olkapäälläsi. Vaisto sanoi sinulle miksi se on siinä ja yrität nousta, olisit mennyt muka vessaan. Seuraava vaihe on kuin räjähdys, kuin äkäinen karhu olisi hyökännyt kippuusi. Samassa makaat hänen polviensa päällä selälläsi. Kasvosi ovat läskiloukussa hänen vasemmassa kainalossaan. Yrität saada päätäsi vapaaksi, tuosta tiukasta pihdistä, mutta miehen ote pitää, itse asiassa se puristaa mielettömän lujaa. Et edes huomaa, että oikealla kädellään isäntä päästelee vyötäsi ja aukoo housujasi. Havahdut vasta siinä vaiheessa, kun pakarojesi alle työnnetään kättä ja housusi painuvat kasaan polvitaipeisiin. Raikas tuulonen huuhtoo sukukalleuksiasi. Tiedät, että kaverilla on esteetön näkymä kaikkein intiimimpään paikkaasi. Sinä katselet jykeviä hartioita ja vahvaa niskaa, hänen kainaloonsa puristettuna. Nyt huomaat, että uudella tuttavuudellasi on tumma tukka ja olohuoneessa puinen laipio on kaiken yllä.

        Tiedät, että tuosta asennosta et pysty itseäsi vapauttamaan. Muistat: teillä on turvasana. Mutta sitä oli määrä käyttää vasta sitten, kun kipu käy sietämättömäksi. Olisi noloa aloittaa sillä, ei mies kuitenkaan uskoisi, että sinua sattuu johonkin. Alat sätkiä koivillasi ja tunnet kuinka munasi heiluu villisti samaan tahtiin. Tiedät, että sen liikettä seurtaan. Jykevät hartiat liikkuvat näkökentässäsi, siis jotakin ukko tekee, vaikka et osaa kuvitella mitä.

        Epätoivo hiipii mieleesi, tätäkö tämä on, pelottaa ja kaduttaa, että tulit.

        Jatkoa tuhma-pojun opastukseen.

        Teet päätöksen: jos käsivarren puristus poskeasi vasten yhtään helpottaa, niin silloin sinä karkaat. Parin sekunnin kuluttua se helpottaakin, mutta et sinä kerkeä mitään tekemään, kun jo makaat mahallasi hänen sylissään ja olosi on kuin niputuskoneen läpi kulkeneella joustoa ei tunnu olevan missään. Reilu miehekäs koura mäjähtelee pakaroillasi, päätät parikymmentä iskua kestää, sen jälkeen kehtaat huutaa turvasanan.

        Paukuttelu loppui lyhyeen, mutta sitten viuhahtaa monihaarainen pajupiiska, se sattuu niin, että hajoat eka iskuun. Alat ulvoa ja yrität ponnistaa itseäsi irti, huonolla menestyksellä. Monta sivallusta olet saanut, ennen kuin tajuat turvasanan. Sätkit, parut ja yrität sanoa turvasanaa. Jostain syystä se ei tunnu vaikuttavan, hädissäsi huudat vaikka mitä. Mutta piiskaaja tekee hyvää työtä, ainakin sinulle tulee selväksi mitä tarkoittaa, kun saa kunnolla piiskaa.

        Vihdoin uudet liekit lakkaavat syttymästä pakaroillasi ja sinut nostetaan seisomaan omille jaloille.

        Piiskaaja tarkistaa vaatteensa, hänellä on vaaleanharmaa kauluspaita, sellainen mitä käytettiin ennen armeijassa. Sen hihat on siististi kääritty ja kaikki näyttää olevan kunnossa. Lopulta ukko rupeaa puhumaan:

        - Koska olet ensikertalainen, niin minä piiskasin vain vähän, enpä juuri pariakymmentä enempää. Oli hyvä ettet ruvennut tappelemaan vastaan, silloin se sattuu paljon enemmän. Kerran yksi nuorimies pisti niin kovasti hanttiin, että minulta repesi paita.

        Et tohdi kysyä mitään turvasanasta. Ihmettelet, ettet ole muka tapellut vastaan ja protestoinut. Hämääkö ukko tahallaan vai hakkaako se sellaisessa hurmoksessa, ettei hän näe eikä kuule mitään.

        Sinulle on aivan selvää, ettet enää palaa, jos pois pääset. Vaikka ukko on kohta viidenkymmenen ja ylipainoinen, niin se on nopea ja riski, vaarallisen riski.

        Alatte tutustua toisiinne, saat tietää, että hän on ollut kova urheilumies nuorempana. Hänellä on piiritason mitali kahdeksassa eri lajissa. Vähän jo sulat, sillä sinua pidetään loppu päivän kuin piispaa pappilassa.

        Vajaa kuukausi on mennyt, kun ole palaamassa tapaamaan piiskaajaasi. Olet kaivannut ukkoa, mutta tällä kertaa et aio antaa sen piiskata niin lujasti.

        Tällaisen tarinan kertoi minulle ystäväni Ari


    • sekäettä

      Haluan antaa ja saada. Ehtonani on, että kuritettava on kunnolla sidottu.
      Parhaana välineenä pidän jotain leveää ja litteää. Teräksinen paistinlastakin on hyvä. Käytössä tarkka ja kotuullisella voimalla, samaan kohtaan lätkittynä tuottaa halutun määrän kipua eikä jätä pahoja jälkiä suhteessa tuotettuun kipuun.

      Jos joku haluaa niin kyllä jäykkävartinen raippakin käy mutta niitä monipäisiä hapsuruoskia pidän lähinnä symboolisina välineinä. Kun hapsut solmuttaa niin sitten saa jotain aikaan mutta heikosti.

      Kuten sanoin niin kurittajana haluan sitoa kohteen riittävän hyvin. Sama koskee myös kun olen vastaanottajana.

      Kuritettavia naisia en ole löytänyt. Ammattidominoja kuitenkin. Heistäkin vain harva raaskii käyttää raippaa riittävän kovaa.

      Kaakon raippailijat ilmoittautukaa!

      • yuikukuyk

        Tuskin olet koskaan saanut hapsuruoskasta. Mua ruoski kerran nainen ja luulin tietysti että ei se tunnu missään. Aluksi ruoskiminen oli lämmittelyä mutta kun tuo nainen ruoski sitten oikein kunnolla niin rupesikin sattumaan ja huusinkin kivusta. Lopulta sitten turvasanakin tuli huuliltani. Pyydä jotakin naista antamaan rottingista niin karisevat kuvitelmat kivunsiedosta.


      • sekäettä
        yuikukuyk kirjoitti:

        Tuskin olet koskaan saanut hapsuruoskasta. Mua ruoski kerran nainen ja luulin tietysti että ei se tunnu missään. Aluksi ruoskiminen oli lämmittelyä mutta kun tuo nainen ruoski sitten oikein kunnolla niin rupesikin sattumaan ja huusinkin kivusta. Lopulta sitten turvasanakin tuli huuliltani. Pyydä jotakin naista antamaan rottingista niin karisevat kuvitelmat kivunsiedosta.

        Hapsua yhtä paljon kuin muita yhteensä. Yksi domina älysi sitoa hapsut muutaman hapsun nippuihin solmut päihin. Silloin alkoi hieman tuntumaan.
        Hieman useampi sentään sitoo riittävän tiukalle ja liikkumista rajoittavasti.
        Olen tyytyväinen sellaiseen hogtie pakettiin jossa en pysty edes kääntymään kyljelleni tai siitä asennosta vatsalleni.

        Viimeisen ja tähän mennessä ronskeimman tytön raipan jäljet sentään hävisivät alle kahden viikon.

        En ole mikään suurkuluttaja. Kokemuksia alle 20:stä dominasta.


    • piiskam

      Itse miehenä haluaisin piiskata sidotun miehen pakarat punaiseksi ja lopuksi tyydyttää itseni hänen pakaroille, niin että varmaan sen jälkeen piiskattua kirvelisi.

      • TiedänPaikkani

        Jos onnistut piiskaamaan miehen ilman kiinni sitomista, niin hän on sinun ja voit vapaasti roiskia hänen pakaroilleen ja muutakin. Jos hän rupeaa hankalaksi, niin silloin piiskataan uudestaan.


    • Kannustaja

      Piiskamies, oletko sinä koskaan antanut sitä piiskaa toiselle miehelle? Luulisi, että sinun asemasi olisi helpompi, kuin sen saajan. Sinähän voit päättää kenelle annetaan ja koska, keksit vain hyvän syyn. Jos sinä perinteisen selkäsaunan jollekulle annat, niin tuskin tuo kehtaa edes poliisille ilmoittaa, vaikka ei olisi toimituksesta tykännytkään.

      Leikin varjolla, kun kavereitas vähän kuritat, niin kyllä jyvät paljastuu akanoista, ja pyytäjiä ilmaantuu.

      Saamapuolella on paljon vaikeampaa, jollei kukaan viitsi piiskata, niin eihän siitä mitään tule.

      Joku voisi innostua sinun käsiteltäväksi, jos kerron, kuinka sinä piiskaat, tai kuinka olet homman hoitanut.

      Pystyvä piiskaaja on kullan arvoinen, älä anna lahjojesi mennä hukkaan!

      • Te miehet joka kirjoittavat joka päivä jotain?Mistä te olette?Minäkin haluan saada kovaa piiskaa juhanukselle!


    • knottymaster

      Olenkohan arkajalka?
      Sidottuani kohteen ja kuritettuani sitä olen lopuksi vapauttanut ranteet mutta pitänyt kyynärpäät köysissä ja tässä asetelmassa litteällä lastalla kannustaen pakottanut runkkaamaan itsensä.
      Arkuutta on se, että olen muuten vapauttanut äijän mutta jättänyt sen itse irroittelemaan jalkojaan kun olen sillä aikaa poistunut.
      Hieman tulee narutappioita mutta ei pahasti.

      Kerran olen myös tökännyt äijän oman dildon hänen anukseensa käsittelyn jälkipuoliskolla.

      • Herkkähermo

        Pelottaako siksi, että olet kurittanut enemmän kuin oli sovittu?

        Itse olen ollut aina saamapuolella ja silloin pelottaa homman alkupäässä.
        Vieras kurittaja on aina pelottava.
        "Tuomion" täytäntöönpanon aloitus jännittää aivan samaten kuin urheilukilpailussa vuoroaan odottaisi. Jotkut osaavat puheillaan ja muilla tempuilla pelotella. Ilmeisesti minä olen sellaiseen turhan herkkäuskoinen, ainakin olen vielä hengissä, eikä"vaiva" ole minnekään lähtenyt.


      • knottymaster
        Herkkähermo kirjoitti:

        Pelottaako siksi, että olet kurittanut enemmän kuin oli sovittu?

        Itse olen ollut aina saamapuolella ja silloin pelottaa homman alkupäässä.
        Vieras kurittaja on aina pelottava.
        "Tuomion" täytäntöönpanon aloitus jännittää aivan samaten kuin urheilukilpailussa vuoroaan odottaisi. Jotkut osaavat puheillaan ja muilla tempuilla pelotella. Ilmeisesti minä olen sellaiseen turhan herkkäuskoinen, ainakin olen vielä hengissä, eikä"vaiva" ole minnekään lähtenyt.

        Sovin ainoastaan reunaehdoista kuten jälkien jättämisestä. Hankalinta on jos sidonnasta ei saa jäädä lyhyeksikään ajaksi, siis muutamaa tuntia pitemmäksi ajaksi jälkiä.
        Armon anelusta en välitä paljoakaan. En ainakaan muutamaan ensimmäiseen kertaan. Todellisen hädän kuulee sävystä tai suu kapuloituna kuulee ääntelystä ja näkee rimpuilun luonteesta.
        En pyri verbaaliseen hallintaan vaan pikemminkin yllätyselliseen toimintaan.

        Minulle "leikki" ei ole pelkkää leikkiä eikä mielssänikään ole kohteen miellyttäminen. Kuka suostuu käsiteltäväkseni saa varautua siihen, että hänen tarpeensa tulevat tyydytetyiksi tai sitten ei.

        Vastaukseni alkuperäiseen kysymykseesi on, etten itse luota vieraan henkilön reaktioihin.


    • Kunnon-rangaistus

      Ennen Viron itsenäistymistä Tallinnassa oli opiskelijamielenosoituksia. Silloin KGB otti heitä kiinni ja vei kuulusteluun. Rangaistuksen opiskelijat saivat heti paikan päällä. Sidottiin kiinni pöytään, housut alas ja kolmekymmentä rivakkaa iskua takamuksille paksulla nahkavyöllä eli ns. miehistövyöllä.

      Taisi siinä opiskelijoiden kävely olla pienen tovin hankalaa!

    • Kummallista

      Minulle kävi nolosti, parhaan kaverini isoveli, joka on melkoisen synkkä kaveri, piiskasi minut puoliksi leikillään. Otti väkisin syliinsä makaamaan ja pätki pakarani todella helliksi. Kaverini näki toimituksen loppuosan, minua asia on hävettänyt hirveesti, varsinkin kun tuo isoveli tietää, että minä pistin täysillä vastaan.

      Ensin minua hävetti ja raivostutti tuo tapahtuma aivan hirveästi, tuntui että pitäisi julkisella paikalla kulkea aina pussi päässä. Pikkuhiljaa raivo hävisi ja yhtenä yönä yllätin itseni todella ärsyttävällä tavalla, kuvittelin millaista olisi ja kuika se tapahtuisi, jos tuo isoveli piiskaisi minut oikeasti tuoreella koivupiiskalla. Nyt minua hieman pelottaa, että eroottinen mielenkiintoni suuntautuukin piiskahommiin.

    • Vilkaisin

      Luulisi, että ketjun aloittajalle olisi loputtomat markkinat, piiskattavia riittäisi jonoksi asti, ainakin jos näitä sivustoja vähänkin katselee.

    • Vaimonlelu

      Minä olen vaimoni piiska poika. Olin käynyt naimassa toista naista ja mulle asia selvisi kun meillä soi ovi kello. Heti ovelle ja siellä oli iso mies. Vaimoni komensi minua heti riisumaan vaatteeni pois ja samalla kertoi sille meidän vieraalle miksi oli sen kutsunut meille. Se likka on mulle myrkkyä annat
      tolle sitten kunnolla selkään. Ja tulet naimaan minua sekä tuot eikun viet ton pojan makuu huoneen
      ikkunan taakse. Näkee kun sen muijaa manee oikea mies. Ja tarkisti sen ukon peniksen sekä vertasi sitä minun penikeeni. Jäin hopiallle. Ja sitten se riemu alkoi eli sain siltä kunnolla selkääni ja se runkkasi minulta lastin ulos samalla. Vaimoni katseli alaste minua ja runkkasi samalla itseään. Vie se
      pettäjä ulos ja tule naimaan minua. Minä katselin ulkona kun ukko pyöritteli vaimoani. Ja aina kun vaimoni tahtoi runkkasin itseäni. Ei ollut mulla vaihto ehtoja käytössä silloin. MInä rakastan olla vaimoni leluna. Eli olen saanut usein muiden edessä selkääni ja minun munani on tarkistettu tosi usein.

    • Kyllä-onnistuu

      Luulisi piiskaamisen onnistuvan ilman sitomistakin, jos joku nappaa polviensa päälle mahalleen ja puristaa tiukasti vasempaan kainaloonsa, niin ei siitä niin vaan karata.

      Itse sain piiskaa pari kertaa 2 vuotta venhemmalta veljeltäni tuolla menetelmällä, olin silloin iältäni jotakin 10 ja 15 vuoden väliltä.

      Tuollainen asento on erinomainen piiskan antamiseen ja jos pakarat on "tulessa" niin ei siitä rimpuilustakaan mitään tule.

    • Kiltisti-polvella

      Jos joku nappaa minut polviensa pääe mahalleen, niin en minä enää sen jälkeen paljoa rimpuile. Pitää kunnioittaa kaveria, joka on kuitnkin riskimpi kuin minä, kerta pystyi polvelleen ottamaan. Kaverikin uskoo olevansa pirun riski, kun saa minut sillä tavalla piiskattua. Lopputulokseen kumpikin on tyytyväinen.

    • Räpisköijä

      Onhan niitä sellaisiakin piiskan antajia, ettei niille tohdi yhtään panna vastaan, se on sitä karismaa.

      Joillekin on yli puolet leikistä, että saa pyristellä vastaan, mutta jos niin pitkälle on menty, niin kyllä se kohta taipuu piiskattavaksi.

    • Täällä olisi yksi piiskaa vailla...

    • Häpeärankaistu

      Piiskamies on oikealla asialla, piiskaa vaan ahkerasti miehiä, niitä kyllä riittää.

      Hirveästi tekee mieli, mutta väkisin meinaa jälkeenpäin nolottaa, ihan kuin olisi ollut pahanteossa. Toivottavasti kukaan ei saa tietää.

    • Anonyymi

      Olen aina halunnut saada piiskaa toiselta mieheltä. Varsinkin keski-ikäiseltä rotevalta ja voimakkaalta mieheltä, jonka kourissa on pakko taipua piiskattavaksi.

    • Anonyymi

      Kysymys ketjun aloitaneelle Piiskamiehelle

      Tuolla toisessa ketjussa mies väitti olevansa hetero ja siksi miehen piiskaaminen tuntui vastenmieliseltä, vain naisen kurittaminen luonnistui. Minusta hän ei ole täysin oikeassa. Siis onko Piiskamies hetero vai homo?

    • Anonyymi

      Onko aloittava Piiskamies sellainen kyky, että hän tarvittaessa piiskaa vaikka väkisin?

      • Anonyymi

        Varmaan tarvitsee kuritusta posliini pippeli....kun pukeutuu rintaliivit,sukkanauhaliivit,sukat, punaiset pitsipöksyt kireä satiinimekko...vai mitä ootte miltä...?


    • Anonyymi

      Minä olen aina halunnut nähdä, kuinka se tapahtuu, kun aikuinen mies oikeasti piiskaa itsekseen toisen aikuisen miehen. Onkohan kysymyksessä voima- vai taitolaji ja pääseekö piiskattavalta marina.

      Minkä kamppailulajin osaamisesta olisi piiskaajalle eniten hyötyä?

    • Anonyymi

      Haaveilijoita taas tämäkin ketju täynnä...

      • Anonyymi

        Et oo huomannu foorumin nimeä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et oo huomannu foorumin nimeä?

        Haaveilijoiden taivas???


    • Anonyymi

      Kerran isoveli sanoi minulle: "Nyt tekis mieli piiskata sinut."
      Olin laiskotellut koko päivän, enkä ollut siivonnut ukon autoa, vaikka oli käsketty. Nyt veljen piti lähteä naista pyydystämään sellaisella kotterolla, joka näytti kuin sillä olisi tunkiolla ajeltu.

      Minä siihen jotakin muka vitsikastä vastineeksi. Veli otti takin päältään, se oli tosi tyylikkäästi pukenut. Lyhyesti sanottuna kravatti ja housut olivat mustat, mutta kauluspaita oli taivaan sininen.

      –Tulepas tänne poika, niin minä piiskaan sut ennen kuin lähden.
      Samassa se jo nykäisi minut syliinsä makaamaan, itse se istui sängyn reunalla. Vasemmalla kädellään se yritti hallita minua ja oikea koura tanssi pakaroillani. Minä pistin hanttiin, minkä 16-vuotias suinkin pystyi: sain kättä väliin, valuin melkein lattialle, toisinaan onnistuin kääntämään pakarani turvaan. Mutta aina välillä veli korjasi otettaan ja keikautti minut parempaan asentoon. Ja vähän väliä tuli tulinen mäjäys pakaroilleni. Sitä kamppailua käytiin monta minuttia ja minä sain useitä kymmeniä mäiskyjä pyllylleni. Lopulta olin niin uuvuksissa, että ihan vapisin, en jaksanut enää pistää hanttiin, vaan makasin kiltisti veljen sylissä. Mutta veli ei loputtanutkaan siihen, vaikka minä lopetin taistelun, sain vielä varmaan ainakin parikymmentä laakia pyrstölleni.

      Kuritus loppui siihen kun veli kysyi, että joko huomenna siivoan auton ja minun oli pakko luvata.

      Veli otti takkinsa ja sanoi minulle:
      – Ei ole sinusta vielä miehenvastutsta, aika helposti sut saa piiskattua. Pidetään kumpikin se asia mielessä.
      Sitten se poistui ja minä aloin tutkia tulihehkuisia pakaroitani.

    • Anonyymi

      Aloittajan tapaisia miehiä on varmasti enemmänkin, saattaa olla ihan kasapäin. Ainakin meidän perheessä. Minäpä kerron.

      Olin veljessarjan pienin, vaan en nuorin. Isä ja muut veljet olivat urheiluhulluja, minä olin kiinnostunut tähtitieteestä ja lorvailusta. Tuo lähdön hitaus minulla aiheutti sen verran ongelmia, että sitä hoidettiin ihan vitsan kanssa, tosin heikoin tuloksin.

      Veljenikin oppivat sellaisen tavan, että jos minut määrättiin tekemään jotakin, niin määrääjä saattoi kysyä heti, että pitääkö antaa lähtovauhtia? Jos en heti vastannut, että ei tervitse, niin minut pyöräytettin sopivaan asentoon ja sain pari tinttausta pakaroilleni. Nyt minä jo tajusun kiinnostua siitä mitä minun piti tehdä.

      Aika kului ja me lensimme yksitellen pesästä. Muut perustivat perheitä ja komentelivat vaimojaan ja kakaroitaan. Minulla oli hidas sytytys siihenkin asiaan.

      Olin jo lähempänä 30 ikävuottani, kun vanhin veli hankki itselleen kesämökin ja aikoi ruveta kalastelemaan. Kohta meille veljille tuli kutsu "viikonloppuseminaariin", niin siinä luki, mutta kysymyksessä oli talkoot.

      Äkkiähän ne veljet huomasivat, että taisin tiirailla tähtiä, vaikka oli kirkas kesäpäivä.
      – Eikös sitä pitänyt nuorempana piiskata, jos meinasi saada sen liikkeelle.

      Se oli nuorin velli, joka sen puheen aloitti ja kohta oli kaikilla niin mukavia muistoja kerrottavana, paitsi ei minulla. Sitten ne rupes ehdottelemaan, että minut pitäisi piiskata kunnolla, aikuisiällä se on kuulema vaikutukseltaan tehokas menetelmä. Olisi minullekin eduksi jos he antaisimme vähän kuranssia tulevia vuosia varten.

      Leikkiä se tietenkin oli, eihän ne nyt tosissaan rupea kolmen miehen voimin minua kurmoottamaan. Mutta puhe jatkui ja jokainen oli mielestään halukas kokeilemaan onnistuisiko tuollainen kuritus häneltä itseltää. Ketunhäntä kainalossa niillä oli jokaisella, jotka alkoivat uskotella minnulle, etteihän se mitenkään voi onnistua. Aikuinen mies pystyy sentään melko lujasti pistämään hanttiin. Painostus asian tutkimiseen oli kovaa, olin itse asiassa jo melkoisen varma, että joku niistä rupeaa testaamaan voimiaan ilman minun lupaa.

      Minä otin ihan pienen elkeen suostumiseni suuntaan ja asia oli siinä silmänräpäyksessä sovittu. Minkäänlaista soutamista tai huopaamista ei sallita. Talon isännällä oli tietenkin oikeus ensimmäiseen kierrokseen. Sen parempaa aloittajaa ei sillä rannalla ollut. Iso roteva mies, jolla oli luonnostaan aktoriteettiä muihin veljiin nähden ja kävi säännöllisesti kuntosalilla kuten muutkin veljeni.

      Veli-A kääri hihansa ja siirteli vähän tavaroita sivummalle, että pieneen huoneeseen jäisi temmellykselle tilaa. Piru miten isolta veli rupesi näyttämään, kun se siinä ihan silmien edessä valmistautui. Jos mun pitäisi nostaa se ilmaan, niin tuskin jaksaisin. Minua rupesi pelottamaan, että ottelu päättyy jollakin tapaa häpeällisesti.

      Veli-A astui eteeni ja nappasi minut nopeasti syliotteeseen, kantoi jakkaran luo ja istuitui. Seuraavana se mätkäisi minut polviensä päälle mahalleni ja luja käsivarsi alkoi puristaa kylkiäni. Vielä se nappasi vasempaan kouraansa minun oikean ranteeni. Samassa se jo paineli housujani alas, eikä siinä totisesti mennyt kauaa kun alkoi läpse kuulua ja tuntua. Yritin kiertää itseäni vapaaksi hänen otteestaan, mutta minä olin sellaisessa otteessa, ettei ollut pienintäkään mahdollisuutta siitä irtautua.

      Onneksi läpsyttely ei ollut kovinkaan kovaa ja loppui melko nopeasti.
      – Kyllä minä voisin olla tämän miehen pomona ihan hyvin, sanoi veli-A, kun laski minut vapaaksi.

      Koko toimitus keksti tuskin 20 sekunttia kauempaa. Minä olin melkoisen häpeissäni ja päätin puolustautua:
      – Sinä aloitit liian nopeasti, enhän minä kerennyt kunnolla aloittamaan.

      Siitä puheesta syntyi melkoinen naurunrähäkkä.
      – Mikäs siinä, otetaan uusinta hidastettuna.
      Vähän paljon hävetti, enkä sanonut mitään.

    • Anonyymi

      Minä olen aina halunnut, että toinen mies piiskaisi minut, ottaisi väkisin housut alas ja lopulta lukitsisi minut vasempaan kainaloonsa ja antaisi kunnolla koivupiiskaa. Tiedän, että on sellaisia kavereita, joilla on kahden miehen voimat. Sellaisen kanssa joutuu isompikin mies selkäänsä ottamaan. Paikalla voisi olla muitakin miehiä, jotka härnäisivät minua piiskauksen vuoksi.

      • Anonyymi

        Ne väkisin piiskaa antaneet joutuvat selittelemään tekojaan käräjätuomarille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne väkisin piiskaa antaneet joutuvat selittelemään tekojaan käräjätuomarille.

        Ei joudu käräjille, jos sattuu valitsemaan tuollaisen haluavan kaverin. Sellaisia on yllättävän paljon, jotka fantasioi juuri tuollaisesta ns. väkisin piiskaamisesta, ja muustakin pakotetuksi tulemisesta. En ole itsekkään joutunut tuollaiseen tilanteeseen, mutta melkein koko ikäni siitä olen fantasioinut ja aina se vain jaksaa kiihottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joudu käräjille, jos sattuu valitsemaan tuollaisen haluavan kaverin. Sellaisia on yllättävän paljon, jotka fantasioi juuri tuollaisesta ns. väkisin piiskaamisesta, ja muustakin pakotetuksi tulemisesta. En ole itsekkään joutunut tuollaiseen tilanteeseen, mutta melkein koko ikäni siitä olen fantasioinut ja aina se vain jaksaa kiihottaa.

        Eikä silloin ole väkisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikä silloin ole väkisin.

        Kyllä se väkisintunne tulee vaikka toinen haluaisikin. Esim. jossakin yllättäen, ja heti asiaan päätyen. Ei mitään kyselyjä, vaan tukevasti jalat ilmassa, eikä omaatahtoa lainkaan kuunnella. Ei ole muuta mahdollisuutta kuin vikistä, jos toiset niin haluaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne väkisin piiskaa antaneet joutuvat selittelemään tekojaan käräjätuomarille.

        Enpä usko, että hirveän moni tuomari on kiinnostunut piiskaleikeistä ja nekin harvat joita asia kiinnostaa salaavat taipumuksensa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joudu käräjille, jos sattuu valitsemaan tuollaisen haluavan kaverin. Sellaisia on yllättävän paljon, jotka fantasioi juuri tuollaisesta ns. väkisin piiskaamisesta, ja muustakin pakotetuksi tulemisesta. En ole itsekkään joutunut tuollaiseen tilanteeseen, mutta melkein koko ikäni siitä olen fantasioinut ja aina se vain jaksaa kiihottaa.

        Ei joudu käräjille:
        - asia on sovittu valmiiksi, että jos töpeksii niin kaveri piiskaa
        - ei kehtaa kenellekään kertoa, että tuo mies on piiskannut minut, vaikka minä tosissani panin vastaan
        - kumpikin osapuoli on aikuinen
        -jos menee asiasta kenellekään lavertelemaan, niin saa uudestaan ja paljon lujempaa selkäänsä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei joudu käräjille:
        - asia on sovittu valmiiksi, että jos töpeksii niin kaveri piiskaa
        - ei kehtaa kenellekään kertoa, että tuo mies on piiskannut minut, vaikka minä tosissani panin vastaan
        - kumpikin osapuoli on aikuinen
        -jos menee asiasta kenellekään lavertelemaan, niin saa uudestaan ja paljon lujempaa selkäänsä

        Jos jää ns. jälkiä, on kyseessä AINA pahoinpitelyrikos ja se on yleisen syytteen alainen, olipa sovittu tai ei.


    • Anonyymi

      Minkälaista lisäarvoa tuo se, että piiskataan väkisin? Osaako joku kertoa?

      • Anonyymi

        Kun jollakin on fantasiossa tuollainen tahto, niin se on ratkaiseva tekijä piiskansaannissa, että tulee tunne väkisin saamisesta. Siinä kiihottuu jo ajatuksesta, että otettaisiin väkisin housut pois, ja läiskittäisiin pakarat kuumiksi ja punaisiksi. Sitä on varmasti vaikea ymmärtää sellaisen, jolla sellaista tahtoa ei fantasioissa esiinny.

        Ei siis kiinnosta pätkääkään antautua itse piiskattavaksi, ja tarjoutua jopa sellaiseen asentoon. Sehän tuntuu naurettavalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun jollakin on fantasiossa tuollainen tahto, niin se on ratkaiseva tekijä piiskansaannissa, että tulee tunne väkisin saamisesta. Siinä kiihottuu jo ajatuksesta, että otettaisiin väkisin housut pois, ja läiskittäisiin pakarat kuumiksi ja punaisiksi. Sitä on varmasti vaikea ymmärtää sellaisen, jolla sellaista tahtoa ei fantasioissa esiinny.

        Ei siis kiinnosta pätkääkään antautua itse piiskattavaksi, ja tarjoutua jopa sellaiseen asentoon. Sehän tuntuu naurettavalta.

        Piiskaaminen on häpeärangaistus ennen kaikkea ja se häpeä tulee juuri siitä, kun joku antaa piiskaa väkisin. Jos on vielä miesporukka katomassa kuinka sinua aikuinen pystyvä kaveri kurittaa, sen häpeällisempään tilanteeseen et voi enää joutua.

        Itse olen ollut tuon tapaisessa myllytyksessä viimeksi teini-ikäisenä ja silloin pari vuotta vanhempi kaveri pystyi homman helposti hoitamaan. Siihen aikaan saattoi nuori mies joutua aikuisenkin miehen taholta piiskausuhkauksen kohteeksi. Nykyisin taitaa olla harvassa sellaiset miehet, jotka antaisivat toiselle miehelle mielellään selkäsaunan perinteiseen malliin, jos laki sen sallisi. Harvassa taitaa olla sellaisetkin miehet, jotka edes uskoisivat siihen pystyvänsä.


    • Anonyymi

      Itse olen aika nuori mies ja haluaisin saada piiskaa kahlittuna tai kiinni kytkettynä johonkin.

    • Anonyymi

      En voi ymmärtää mistä niin pöljä halu ihmiseen tulee, mutta minä ainakin haluaisin, että itseäni väkevämpi mies antaisi piiskaa paljaalle pyllylle. Panisi kovan kovaa vasten niin, että minä saisin lopulta ihan kunnon selkäsaunan ja ihan itkun kanssa joutuisin hänen "holhokikseen."

    • Anonyymi

      Piiskan antaminen on alistamista ja piiskan saaminen on alistumista.
      minulla on tarve olla alistettuna.
      On hienoa kun Ylempiarvoinen nöyryyttää , alistaa ja piiskaa minua.
      alempiarvoisena tottelen käskyjä paremmin.

      • Anonyymi

        Aivan. Juuri tuostahan on kyse.
        Variaatioita on lukuisia, mutta tuo on se perusta.


      • Anonyymi

        Ei tuo pidä paikkaansa aina. En ole koskaan kuvia kumarrellut, enkä halunnut olla alistetussa asemassa. Kuitenkin on aina kiihottanut sellaisen fantasia, että otettaisiin väkisin vaatteet pois, ja piiskattaisiin ja käyttettäisiin muutenkin seksuaalisesti hyväksi miesten taholta. Siinä on nimenomaan kyse tuosta pakolla ja mieluummin yllättäen toteutettuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa aina. En ole koskaan kuvia kumarrellut, enkä halunnut olla alistetussa asemassa. Kuitenkin on aina kiihottanut sellaisen fantasia, että otettaisiin väkisin vaatteet pois, ja piiskattaisiin ja käyttettäisiin muutenkin seksuaalisesti hyväksi miesten taholta. Siinä on nimenomaan kyse tuosta pakolla ja mieluummin yllättäen toteutettuna.

        Olen samaa mieltä edellisen kanssa, mutta erilaisin maustein. Oma haaveeni olisi saada yhdeltä mieheltä oikeaa koivupiiskaa pyllylle ja tietenkin väkisin. Siinä olisi kolmen häpeän suoritus: Yksi mies itsekseen, paljaalle pyllylle ja risua kuin pikkupojalle. Muuten me oltaisiin tasa-arvoisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa aina. En ole koskaan kuvia kumarrellut, enkä halunnut olla alistetussa asemassa. Kuitenkin on aina kiihottanut sellaisen fantasia, että otettaisiin väkisin vaatteet pois, ja piiskattaisiin ja käyttettäisiin muutenkin seksuaalisesti hyväksi miesten taholta. Siinä on nimenomaan kyse tuosta pakolla ja mieluummin yllättäen toteutettuna.

        Taijat olla sivari. Siis niinku neiti-immeinen munilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taijat olla sivari. Siis niinku neiti-immeinen munilla.

        Ei pidä paikkaansa. Olen armeijan käynyt, ja hieman tietysti naureskelin aikoinaan niitä armeijan simputuksiakin. Toki niitä oli toteltava, ettei joutuisi vielä pahempaan simputukseen. Tosin armeijassa ei ollut sellaisia fantasioita, sillä siellä oli paljon tekemistä, tai siellä käytettiin sitä kuuluisaa jarrua ruoissa, joka vei halut.

        Kuitenkin fantasioissa saa hyvän kiihotuksen, kun kuvittelee kuinka poika/miesjoukko väkisin riisuisi minut alasti vaikkapa jossakin luonnonhelmassa, ja pitäisivät minua seksiobjektinaan miten haluaisivat. Kun olisi jalat tukevasti irti maasta, eikä voisi tapahtumille mitään, niin se vain jotenkin saa kiihotuksen aikaan helposti. Harvoin filmeissä näkee pakolla tekemistä, mutta esim. Syväjoki elokuvassa oli sellainen brutaalikohtaus, jossa mies nai miestä ja huudatti häntä kuin sikaa, ja sekin sai kiihotuksen aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuo pidä paikkaansa aina. En ole koskaan kuvia kumarrellut, enkä halunnut olla alistetussa asemassa. Kuitenkin on aina kiihottanut sellaisen fantasia, että otettaisiin väkisin vaatteet pois, ja piiskattaisiin ja käyttettäisiin muutenkin seksuaalisesti hyväksi miesten taholta. Siinä on nimenomaan kyse tuosta pakolla ja mieluummin yllättäen toteutettuna.

        Tuossa sinulle pakolla alistamista.
        https://www.xnxx.com/video-4dm1787/prison_shower_fuck


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      kun Ylempiarvoinen piiskaa minut eka kerran, niin samalla Hän alistaa minut.
      sen jälkeen alempiarvoisena alistun piiskattavaksi vaistomaisesti ja tottelen käskyjä.
      tietenkin Ylempi käyttää minua myös seksuaalisesti hyväkseen jatkuvasti.
      perseeni piiskattuna imen munaa ja olen nussittavana.
      veltto pippelini heiluu panemiseni tahdissa.
      alempiarvoisena minun kuuluu tuottaa nautintoa Ylempiarvoiselle.

    • Anonyymi

      Minun fantasia alkaa siitä, että olen tehnyt jotakin pahuuksia ja pakenen juosten paikalta. Nopea juoksuinen nuorimies lähtee ajamaan minua takaa, tulee perässä kuin höyryveturi, kuulen sen jyminän mutta en tohdi katsoa taakseni. Yhtäkkiä hän on kimpussani, nopeasti hän nappaa minut kuljetusotteeseen ja matka rikospaikalle alkaa. Siellä hän piiskaa paljaat pakarani vitsalla.

      Tosielämän tapahtumat ovat vaikuttaneet minun fantasiani syntyyn.

    • Anonyymi

      Ilman muuta ja vaimo myös.

    • Anonyymi

      Kyllä olen aina halunnut saada piiskaa toiselta mieheltä. Päiväunissani piiskaaja on seuraavanlainen.

      Pituus vähintään 180 cm ja paino yli 100 kg. Ikähaarukka olisi 25-50 vuotta. Atleetin kroppaan lisättynä hieman ylimääräistä rasvaa, sillä minusta läski on voimaa. Nuorempana hän olisi harrastanut jotakin urheilumuotoa, joka vaatii räjähtävää nopeutta, kuten esim. 100 m, kuula, paini jne. Käsivarret olisi tietenkin miehistä luokkaa. Jollei hänen karismaattinen olemuksensa saisi minua tottelemaan, niin hän minua vahvempana panisi minut piiskaamalla kuriin.

    • Anonyymi

      Selkäsauna on parhaimmillaan, kun siitä vasta puhutaan uhkaavaan sävyyn taikka minua valmistellaan piiskattavaksi. Stondis on hirmuinen kun saa kaikin voimin taistella vastaan. Jos minä häviän sen kamppailun, niin panos lähtee silloin ja minä palaan arkitodellisuuteen. Ja sehän on pelkkää häpeää.

      Jos piiskaus jää pelkän kamppailun tasolle, niin sellaiseen voin osallistua vaikka joka päivä. Mutta jos tulen oikeasti piiskatuksi, niin se vaatii vähintään viikon taukoa.

    • Anonyymi

      Aikalailla valaiseva keskustelu, kannatti lukea.

      Minulle piiskaajan ei tarvitse olla ylempiarvoinen, riittää jos hän on tarpeeksi voimakas, tai harrastanut piiskaleikkejä, että pystyy tällaisen maallikon piiskaamaan.

      Minulla on jonkinlainen visio tapahtumasta. Olen pylly paljaana hänen sylissään ja vasemmalla kädellään hän pitää minut tiukassa otteessa ja vitsa räpsähtelee pakaroilleni. Häpeän maksimoimiseksi hän pakottaa minut lopuksi kiittämään häntä kädestä pitäen hyvästä piiskauksesta.

    • Anonyymi

      Aikuisen miehen piiskaaminen on helppo nakki, jos voimassa löytyy. Pääsin näkemään tapauksen. Piiskaaja oli yli satakiloinen ja harteikas, silmämääräisestikin hän näytti voimakkaalta jätkältä. Kohde oli sellainen 70-80 kiloa, ihan tavallisen kokoinen mies.

      Voiman pesä istui alas, nykäisi kaverinsa niin lähelle, että ylettyi tätä niskasta kiinni, sitten hän nosti vasenta jalkaansa niin, että sai työnnettyä kaverinsa pää edellä reisiensä väliin. "Pikkumiehen" lantio jäi piiskaajan oikealla reidellä, vasen reisi painoi pojua harteista. Eikä siinä muuta tarvittu, miehinen koura alkoi paukkua pakaroilla. Koko toimitus kesti ehkä minuutin, mutta piiskattava oli aivan valmis ja uskon, että kaikki tavoitteet oli saavutettu.

    • Anonyymi

      Väkisin piiskaamisesta jotakin:
      Nuorena miehenä kun menin ensimmäisen kerran piiskattavaksi oli vastassa n. 50-vuotias mies. Hän oli saman mittainen kuin minä, hieman ylipainoinen eli aika tavallisen oloinen. Hän kertoi kuinka kaikki tapahtuu ja koska minä olin tullut paikalle, niin hän joka tapauksessa minut piiskaisi, vaikka käyttäisin turvasanaa.

      Kun toimitus alkoi olin niin jännittynyt, että vastaan en pystynyt paljoakaan pyristelemään. Piiskaus oli kuitenkin kohtuullinen ja sopimuksen rajoissa.

      Myöhemmillä kerroilla en kuitenkaan aivan raivona rimpuillut, minusta oli kiva, että hän oli niin voimakas, että pystyi minut piiskaamaan. Kädenvääntö ja muut voimailulajit kuitenkin todistivat, että hän oli minua vahvempi. Hyväksyin ajatuksen, että tarpeen vaatiessa hän pystyisi minut oikeastikin piiskaamaan. Tuohon aikaan minulla oli sellainen käsitys, että viisikymppiset miehet ovat keskimäärin paljon voimakkaampia kuin parikymppiset.

    • Anonyymi

      Ei piiskaajan tarvitse olla mikään teräsmies, kunhan on karismaattinen ja määrätietoinen ja tekee selväksi, että nyt tulee selkäsauna ja sellaisia on annettu isommallekin miehelle.

      Räväkästä alusta aremmalla miehellä menee pasmat niin sekaisin, ettei hän tohdi edes laittaa vastaan. Vaan ottaa kiltisti piiskat, ettei tapahtuisi mitään pahempaa.

    • Anonyymi

      En tiennytkään kuinka hyvää piiska tekeekään. Tänään annoin pakaroille pitkällä muovisella kenkälusikalla reilusti kyytiä, en meinannut malttaa lopetaa, niin hyvää tekee, pakarat tulipunaiset ja kuumottaa ihanasti, lopuksi sivelin käsidesillä nii on kuin koko perse tulessa, ihana tunne, tätä lisää.

      • Anonyymi

        Sooloilu on vain kehno korvike. Siitä puuttuu alistumisen huikea tuntemus.


    • Anonyymi

      Totta tuo, saisipa toisen antamaan oikein isän kädestä, niin että kusi juoksisi pitkin reisiä.
      Herran jumala kun oon kiimassa nyt.

    • Anonyymi

      Tässä yksi tositapaus n. 80 vuoden takaa:

      "Palojoensuulla Kokko saavutti hyvin suurta arvonantoa käännyttäessään erään humalaisen räyhääjän oikealle tielle. Tarjoili­jattaret eivät olleet laskeneet miestä ruokailuparakkiin ja kostaakseen tämän luulotellun vääryyden mies yritti tunkeutua sinne väkisin puukko kourassa.
      Kokko otti miehestä tukevan otteen ja asetti hänet poikittain polvilleen. Laskettuaan hänen housunsa nilkkoihin Kokko piiskasi hänet pienellä piikkisellä männynlatvuksella. Tulos oli sama kuin raamatun tuhlaajapojan tapauksessa. Mies tuli järkiinsä. Itkien hän selitti, että. sellainen käsittely hänelle olisi pitänyt antaa jo lapsuudenkodissa."

      • Anonyymi

        Tuo kuvaus on kyllä turhan siisti, olen itse joutunut armeijaikäisenä piiskattavaksi ja sivullisia oli paikalla.

        Ensin luulin, että tästä selvitään pelkällä riitelyllä, mutta yllyttäjiä löytyi piiskausvaihtoehdolle. Sitten alkoikin fyysinen matsi, jonka pelkäsin päättyvän huonosti. Ylimalkaan tuon ikäisenä pelkäsin vielä aikuisia miehiä. Hirveä nolotus kun housuni revittiin alas, siinä vaiheessa kuului jo yleisön joukosta naurua ja puhetta, tietysti naureskeltiin minulle. Sen jälkeen en enää oikein tajunnut mitä tapahtui. Ymmärrys palasi vähitellen kepin paukkuessa pakaroillani.

        Toimenpide ei ollut missään mielessä siisti. Olen monesti miettinyt, että jos minun olisi pitänyt luvata parantaa tapani, niin kuinka olisi käynyt. Luultavasti minut olisi piesty tajuttomaksi ilman lupausta.

        Yleisössä oli varmasti sellaisiakin, jotka pitivät rangaistusta hauskana ja kohtuullisen.


      • Anonyymi

        Ei varmasti ollut ainut kerta kun poliisi on Suomessa piiskannut aikuisen miehen.


    • Anonyymi

      Haluaisiko joku piiskata minut olen 20v poika pk seudulta

    • Anonyymi

      Olen aina ajatellut olevani jokin poikkeustapaus, sillä yksi kylän miehistä piiskasi minut teini-ikäisenä. Mutta taitaapa noita olla muitakin, jotka ovat tehneet tuttavuutta piiskan kanssa täytettyään jo 17 vuotta. Muistan kyllä, että koivuvitsa on pirun tehokas peli.

    • Anonyymi

      Vaikka olen aikuinen mies, niin haluaisin, että runsaasti voimaa omaava teini-ikäinen poika piiskaisi minut oikeasti. Kyllä hävettäisi, jos tuollaiseen tilanteeseen joutuisin.

    • Anonyymi

      Poliisit olivat ennen isoja rotevia miehiä, joten piiska on varmasti heilunut enemmänkin Suomen saloilla.

    • Anonyymi

      Vaistoni sanoo, että ketjun aloittaja on juuri niin karismaattinen ja maskuliininen, että hän helposti tavallisen vessulan halutessaan piiskaa.

    • Anonyymi

      Olen saanut piiskaa muutaman kerran aiheesta. Olin 15 täyttänyt, kun 3 vuotta vanhemman serkun kanssa "painittiin" sellaisella tuloksella, että serkku repi verkkarini alas ja antoi minulle isän kädestä. Vaikka tapaus nolostutti minua, niin kutenkin viihdyin sitä miettien. Muutaman päivän kuluttua runkkasin ajatellen kuinka serkku piiskaa minut.

    Ketjusta on poistettu 51 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1508
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      679
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      676
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe