Naiset, mitä mieltä olette siitä, että joku mies levittäisi teidän pakaranne levälleen ja ottaisi kunnon nuuhkaisun/lipaisun? Onko kiihottavaa? Minusta on ja olen ajatellut tulevaisuudessa kokeilla sitä.
peräaukon nuuhkiminen/nuoleminen
20
3087
Vastaukset
- isledöonhomo
Sairasta ja homoa
- Poju yliopistosta 27
Tiedän, että jotkut miehet nuolevat naisen peräaukkoa - itse vain nuuhkin!
Ei se pask**le haise! Hyville naisen aromeille! NAM! - oleomaitsesi1
näin naisena, se on hyvin outoa ja kammoksuttavaa.
Mutta kerran törmäsin mieheen jolla oli fetissi tehdä näin ja tunkea kieli kirjaimellisesti peräaukkoon.
Tuntui ensin todella epämukavalta, mutta kun lähti leikkiin mukaan niin yllättävää kyllä, se tuntui hyvältä ja oli todella milyttävää ja kiihottavaa...- .....
Näinhän se usein on. Epämukavuus on vain omissa asenteissa, kun on opittu millaista seksin kuuluu olla. Sitten kun uskaltaa heittäytyä, niin vasta silloin osaa nauttia ja siinä vaiheessa olisi rikollista jättää yksikin kolo tai onkalo nuuhkimatta ja nuolematta.
- sairasta touhua
hakeudu hoitoon mikäli tollaista harrastat"se toinen reikä on luotu nuoltavax nuuskittavax,naitavax"
- kieli vessapaperina :)
Itse tykkään kovasti nuolla muijani persettä,ja mielellään sillon kun muija on ollut salilla ja lenkillä että pesre on ihan hikinen :) ja välillä ollaan tehty niinkin et muija käy tarpeillansa ja pyyhkimättä tulee herkkupeppunsa kanssa pyllistelemään ja minäpä nuolen kummatkin reiät puhtaaksi ;) ja kyllä emäntä nauttii,ja minä myös!! ;)
- Ennuole1980
Mutta haistelen naisia! Miehen nenä kuuluu naisen peppuun!
- jutttsa
Ennuole1980 kirjoitti:
Mutta haistelen naisia! Miehen nenä kuuluu naisen peppuun!
Ah, on niiin mukava tuoksutella, ja en voi olla lipaisematta;)
- Feces in stomach
ja lusikallinen paskaa sujahtaa kai sieraimiin samalla??
- lukkuhairiö
vaij njiin
- sika
siel maistuu,tuoksuu paska tollanen on täysin sairasta tuskin todellisuudessa ees halluut tehhä tollaista mut se toinen reikä aaaaaaaaaahhhhh'
- Anusanna
Puhdas persereikä on ihana, itse naisena sekin nautin nuolla ihanan poikaystäväni siistittyä anusta, palleja ja kaikkea siltä väliltä. Toki nautin myös kun minua nuollaan ja hyväillään. Ei siinä ole mitään sairasta! Se on ihanaa, orgastista. Mm'm.
Onkai se nyt selvä, että harvempi himoaa karvaisempia ja kakkaisia perseitä, mut höylät ja vedet on keksitty. Suolihuuhteluista puhumattakaan. Molempiin reikiin samaan aikaan?! Kyllä sopii mulle!- Nuolenyes
Älä muuta sano. Puhdas perse on ihana. Sitä olis tosi mahtava päästä nuolemaan.
Samaa mieltä. Nuolemine on ihan normaalia ja jos haluaa jotain kakkaisia perseitä nuolla, niin siitä vaan, jos kiihottaa,,
- En kyllä
nuole!!!!!!!! Kauniin naisen peppureikää kyllä on mukava nuuhkia!!!!
- Julle 42
Tapani taannoin mukavan noin 45 vuotiaan timmissä kunnossa olevan rouvan laivalla. Sivistyneen keskustelun jälkeen, saatoin hänet hyttiinsä. No eihän se siihen päättynyt.. Pienen muodollisen vastustelun jälkeen pääsin nuolemaan tuota ihnaa posliinipillua, nainen kiemurteli kiimaisena ja nautti.. käänsin hänet mahalleen, jolloin ihana pylly noussi kuin itsestään tyrkylle. No mitä herrasmies siinä, ei muuta kuin kieli hommiin ja pitkillä lipasuilla klitorikselta aina pyllyyn, tästä tuli aluksi pientä vastustusta mutta vain hetkeksi. Kaksi sormea pilluun ja kieli pyllyyn, ai että ei nainen meinannut enää pysyä sängyssä! On mielettömän kiimaista nuolla ja tyntää kiletä puhtaaseen, kiereään pyllyyn!! Nyt tätä kirjoittaessa seisoo kanki kovana!
- peppua!
Kyllä se pyllynreikä vaan tuoksuu hyvällä kun päivän ajan aromit voimistuneet! Illalla mielellään nuolen tyttöystävääni ja samalla voi nuuhkia/ nuolla peppua "vahingossa." Myös anopin likaiset alushousut tuoksuu ihanalle! Onnekseni mahdollisuus nuuhkia niitä melkein viikoittain.
- Anonyymi
Minä vedän kyrvän perseestä ja emäntä imee paskat pois!
- Anonyymi
Eiköhän se emäntäs ole Heinolan rane sinä sen setä ihquu
- Anonyymi
Kunhan on puhdas ja karvaton, niin nuolen. Naiset ensin vastustelevat, kunnes saavat ensimmäisen kokemuksen, niin haluavat lisää. Lopulta haluavat kyrpääkin anaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146