Nelonen Pro on maksukanava (ja kallis sellainen), mutta silti joutuu katselemaan HK:n nakkimainoksia sun muita ruudun täydeltä. Eli aina SM-liigan mainoskatkolla sekä erän loppuessa, erätauon välissä ja ennen erää. Urheilulähetystähän ei saa katkaista mainonnan takia, mutta onneksi noita SM-liigan mainoskatkoja on nykyään 2/erä, niin saadaan maksaville asiakkaille vastinetta rahalle (eli nakkimainoksia).
Lisäksi oli pakko ottaa kylkeen tuo Nelonen paketti, eli jämäohjelmistoa ja uusintasarjoja. Leffatkin on vähän mitä on, ja esitysaika perin kummallinen päivätyössä käyvälle.
Nelonen Pro
1
164
Vastaukset
- Paska kanava
Enpä ole itse oikein ikinä tuosta nelonen mediasta välittänyt. Ohjelmisto täyttä paskaa, helvetisti mainoksia ja maksukanavat ovat surkeita ja pirun kalliita. Kyllä minäkin aioin ostaa tuon paketin jääkiekon takia, mutta kun näin hinnan, peruin aikeeni. Ja sitten niitä mainoksia vasta onkin jos katsoo netistä niitä ilmaisia koosteita. Kun pistää pyörimään jonkun koosteen pitää ensin laittaa äänet pois ja joku toinen välilehti auki ja voi pyöriä netisä ja noin 5 min kuluttua palaa takaisin niin saattaa olla vieläkin joku mainos menossa. Ja sitten kun se kooste viimein alkaa niin se saattaa jumittua kesken kaiken ja ei saa jatkumaan muuten kuin päivittämällä sivu ja sitten luonnollisesti tulee kaikki mainokset taas ensin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2063858Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii622446Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3912306- 472223
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321531Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5151295Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931271- 561247
- 711175
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251136