Ponimäen tila

ninnuuu

Moikkelis! Eli kyseisestä tallista kyselen, itse olen harrastanut vuoden joskus kolmosella mutta nyt on ollut monen vuoden tauko ja en muista mitään, paino sanalla MITÄÄN! :) Ajattelin aloittaa kyseisellä tallilla joten kysyisin talli porukalta ( jos täällä on sinne kuuluvia ihmisiä :).)
Minkälainen on tallihenki?
Onko opettajat kivoja / hyviä opettajia? esim. auttaa jos ei osaa tiettyä juttua?
Onko hevoset ja ponit minkälaisia?
Minkä ikäisiä tuntilaisia siellä on? ja vielä yksi..
Oks siellä kivaa / auttavaisia tuntilaisia joilta voi pyytää apua? :) kiitti kaikille näin etukäteen :)

8

1801

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • muffinsi:3

      Moi :) En nyt oo varma puhutaanko samasta tallista mut jos joo niin mä käyn siä. Oon käyny 8 vuotta ja oon kyl tykänny! Tallilla on tosi hyvä henki ja kaikki tervehtii ja juttelee vaikka ei ees tunne toisiaan. onhan siä pari sellasta nuivaa pikkulissuu mut niistä ei kannata välittää.Voi kysyy apuu ja ainaki mä autan aina kun tulee kysyy! Opettaja on ihan huippu! Jotkut väittää että ei siä opi jne. Mut kyl mä oon oppinu ja tunneilla on eritasoisia rats astajia mutta kaikki saa hyvää opetusta. Ovelta täytyy vaan rohkeasti kysyy jos ei tajunnu jtn tai haluu et se tulee kädestä pitäen näyttään :)Ponit ja hepat on erilaisia mutta kaikki osaavia ja sopivat tunti käyttöön. Myös todella hyviä yksäreitä tuntikäytössä lainassa välillä näkyy :) ratsastajii löytyy n. 2-60 v. Mutta eniten ehkä 11-15 ja tietty aikuisia on paljon :) ja talli on tosi kivaa ja sitä järkätään välil kisoja , leikkitunteja, maastoja, pvleirejä ja täytyy vaan rohkeasti kysyy! Ja apuu saa kun kysyy! :) suosittelen tulla kokeileen. Mut hei minkä ikänen oot? :)

    • Paras paikka!!!

    • ehdotus1234

      Eli ponimäentila en ole itse käynyt mutta kaverini ratsastaa
      siellä kuulemma tosi hyvä paikka.:-)

    • Enpidä

      Ehkä vähän myöhäs mut tää on sairas paikka! Hevosia ei ole hyvin koulutettu joten pelleilee vain muuten on hyvä Kirsi auttamaan

    • Tykkäänpaljon

      Hyvä paikka! Hevoset ovat koulutettuja (toki muutama reippaampikin persoona löytyy;) ). Kirsi on hyvä opettaja ja on avulias. Tallihenki on muutenkin hyvä. :) Suosittelen!

    • Ihanokeipaikka

      Hyvä talli on kyllä muutama hevonen
      on vähä pöpejä esimerkiks arvo ja minttu mutta muuten hyvä ja pikkuinen talli

    • Anonyymi

      Ratsastan sielä! Siis ihan mukava paikka ja hyvää opetusta. Ehkä vähän vaikeita hevosia, poneilla en ole mennyt. Kirsi osaa kyllä opettaa ja kannattaa kysyä! Ponimäellä oppii kyllä paljon!

    • Anonyymi

      Mä olen käynyt siellä. Hevoset on söpöjä, mutta vaikeita ratsastaa. Opettaja on vähän vihainen jos ei osaa tehdä jotain oikein! Tarhat ovat vinoja ja hevosilta ei edes putsata kavioita! Hevoset talutetaan kentälle, niin että ohjat on kaulalla. Ja hevosia ratsastetaan ihan eri tavalla kuin muualla... 🤔 Mutta jos kiva heppa tulee kohdalle niin sitten kyllä oppii ja paljon. En siis oikein tiedä onko se kiva paikka, ehkä on...😊

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      14
      1412
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1285
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1182
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1072
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1026
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1015
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      9
      1003
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      989
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      981
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      980
    Aihe