Turun paskimmat ja parhaimmat baarit?

....?

Otsikko kertoo jo kaiken, eli kertokaa paskimpii ja parhaimpii turun baareja.

17

6834

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mitä järkeä on

....on aloittaa taas ketju?

Kohta on häntä taas täynnä baarien omaa kehua ja kilpailijoiden haukkumista.
      Käy itse tsekkaamassa ne baarit äläkä tee näin typeriä avauksia.

• Anonyymi

Missä baarissa ei ole matuja??

• Ei oopperalle

Rokkibaari. Oh yes.

• Muhani Jerimaa

Parhaat on Ale-pub, mis on mukava aloitella viikonloppuilta ja sit jatkaa Forteen, joka on ykkösyökerho ollu Turus jo ainakin 10 vuotta.

Paskimmat on Lehmä ja Börs.

• Pappakerho...

Forte? Siis vanhustenkerho? Saanen olla eri mieltä...

• route 81

Paskin on Ekmannin krouvi. Asiakkaat pääosin sisäsiittoisia peräkamarin poikia, poke on ihan perseestä.

• takuuvarma saanti

Mistä takuulla saa miestä?

Kuen Ellistä ja Gunnarista aikoinaan, kertoman mukaan.

• Muhani Jerimaa

Ei oo kyse vanhustenkerhost, vaan yökerhost Kristiinankadul.

• Janne kasiysi

Tarkoitat Kristiinankadun Fortea? Juu, onhan se vanhustenkerho. Kyllä kansa tietää.

• Se voi tietysti
        Janne kasiysi kirjoitti:

Tarkoitat Kristiinankadun Fortea? Juu, onhan se vanhustenkerho. Kyllä kansa tietää.

....juuri 18-vuotiaalta(tai alle?!) tuntua tuolta, kun voi törmätä ihan päälle parikymppiseenkin.

Sitte sun pitää vaan kreisibailata siellä lynissä ja red, hot, chilissä ja odotella, että oma ikä karttuu.

• Kokemus puuttuu
        Se voi tietysti kirjoitti:

....juuri 18-vuotiaalta(tai alle?!) tuntua tuolta, kun voi törmätä ihan päälle parikymppiseenkin.

Sitte sun pitää vaan kreisibailata siellä lynissä ja red, hot, chilissä ja odotella, että oma ikä karttuu.

Näin niinkuin sivusta heitän, että "Janne" taitaa olla 24-vuotias. Ehkä hän tarkoittaa, että millainen paikan henki on. En ole käynyt, onko siellä sitte kovinkin jäykkää? Onko tällainen 22-vuotias naisihminen sinne jo liian vanha?

• Nippa nappa
        Kokemus puuttuu kirjoitti:

Näin niinkuin sivusta heitän, että "Janne" taitaa olla 24-vuotias. Ehkä hän tarkoittaa, että millainen paikan henki on. En ole käynyt, onko siellä sitte kovinkin jäykkää? Onko tällainen 22-vuotias naisihminen sinne jo liian vanha?

...voit löytää sieltä jotain jäykkääkin.

On vaan aika typerää sanoa paikkaa, jonka ikäraja arkisin on 18v ja viikonloppuisin pe-la 20v, vanhustenkerhoksi? Eikä siellä sen "jäykempää" ole kuin muissakaan aikuisten yökerhoissa.

• f-fantsu

Paras fiilis on Marli areenan päätybaarissa. Harmi että Se on auki 1-2 iltana viikossa, 4tunninajan.

Paskin on street baari linkkiksellä.

• Sinkku-mies 30 v.

Kokemus puuttuu -nimimerkil kysymys. Haluisiks lähtee tälläsen 30 v. jätkän kans kattelemaan, et milt Forte vaikuttaa?

• Kokemus puuttuu

Ai se onkin kolmekymppisten paikka, no sitä Janne tuolla kait tarkoittikin. Hyvä niin. Tai ainakin viikonloppuisin eikö? Nuoriso tuossa vieressä hokee että mafo, tifo, kefo ja tofo ja pe-la Lyni. Mä en enää kehtaa naamaani näyttää Lynissä, pelkäsin aikoinaan että rupavat kohta pyytämään vuokraa kun olin siellä enemmän kun kotona. Lapsuus on siis jäänyt taakse ja irstas aikuisuus tullut tilalle.

• Anonyymi

15.2.25 oli kokemus taas :D vitun woke kulttuuri.... Kaksi lepakkoa alko jutteleen mulle baarin ulkona jostain politiikasta ym ja kun jäivät kakkoseksi niin siitä alkoi riemu... menin baariin myöskin sisälle, istuin yksin pöydässä en puhunut kenellekään mitään. kävin tilaamassa oluen niin baarimikko (lepakon näköinen tämäkin) sanoi että ahdistelen baarissa naisia.... ja pyysi minua poistumaan. Tällöin tuli myös portsari sanomaan että minun pitäisi poistua... kyseenalaistin tämän ja näytin missä olin istunut kokoajan yksin puhumatta kenellekään... niin lepakkobaarimikko sanoi jotain että ravintoloilla on lupa valita asiakkaansa... kieltäydyin poistumasta koska en ollut tehnyt mitään väärää... kohta tuli naapuri kuppiloistakin poket ajamaan minua ulos. En suostunut vieläkään lähtemään koska koitin selostaa että tämä woke paska on mennyt jo liian pitkälle... Turun baarit on monet täyttä paskaa ja "naiset" tekee mitä lystää ja sanovat mitä lystää... haluavat olla "miesten kanssa samalla tasolla" mut kyl tää wokeilu nostaa heidät jumalasta seuraavalle tasolle... onko tämä tasa-arvoa... ei

• Anonyymi

Suxes on paras paikka jos haluat saada miestä

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä kaivatussasi

Oikein häiritsee?
      Ikävä
      152
      2165
    2. Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa

Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir
      Maailman menoa
      338
      1376
    3. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      94
      1325
    4. 157
      1208
    5. Hitto että tekis

Mieli saada sua
      Ikävä
      68
      1041
    6. Minä tiedän sen

Sinun ei tarvitse nainen sitä sanoa, minä tiedän jo sen.
      Ikävä
      35
      968
    7. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      31
      919
    8. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      59
      888
    9. Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?

https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta
      Maailman menoa
      26
      842
    10. Onko kaivattusi

Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?
      Ikävä
      46
      829
    Aihe