kun tartteis sitä miestä ja itkettää ja v#tuttaa kun mikään ei onnistu.
Entinen digiboxi rikki, ostin tänään uuden, en osannut saada sitä toimimaan. Soitin naapurinmiehelle joka kävi laittamassa sen. No, sammuttelin laitteet kun lähdin ulos ja nyt kun yritän saada telkkua näkymään niin ei näy taas kun lumisadetta. :(
Tekis mieli heittää kaikki parvekkeelta... no, ei, mut kyllä ottaa pattiin ja on surullinen mieli, kun pitä yrittää selvitä tämmösissä asioissa mitä ei osaa...
Ja näitä tilanteita nyt kuitenkin tulee välillä, yks kerta en millään saanut pesutuvan pesukoneen luukkua auki ja pyykit oli siellä. yms.
Onneks on tuo yks kiva ukko tuossa naapurirapussa, mut ei sitäkään viiti aina häiritä, kun sen eukko tulee mustikseks.
Tää on yks niitä hetkiä...
71
558
Vastaukset
- Kympin Nainen
Heh, ei sais nauraa, anteeksi, en naura sulle vaan enemmänkin itselleni… voin samaistua tuohon purkaukseen.. Minulla ei tuon tyyppisiä teknisiä tarpeita, mutta ilmeisesti henkisiä tai hormonaalisia (niin, fyysisiäkin) - kuuntelen koko ajan biisejä kuten Have you ever really loved a woman, Inside Out (molemmat Bryan Adamsin), Savage Gardenia, Snow Patrolia ja muuta vastaavaa. Voi tsiisus sentään.
- Ymmärrän...
Sä tarvitsisit siis miehen, joka opettaisi sua kuuntelemaan hyvää musiikkia.
- Kympin Nainen
Ymmärrän... kirjoitti:
Sä tarvitsisit siis miehen, joka opettaisi sua kuuntelemaan hyvää musiikkia.
Joo, vaikka sitäkin, saisi laulaa lurauttaakin halutessaan.
Onko laittaa esimerkkejä hyvästä musasta – hyvät vinkit on aina tervetulleita. Kuuntelen kyllä todella monenlaista, aina Neil Youngista Abbaan tai Simon & Garfunkelista Apocalypticaan jne. - noi yllä mainitut nyt oli vaan esimerkkejä tietyn moodin musasta – ja juuri siksi tsiisus. Seuraavassa hetkessä sitten soikin joku Foo Fightersin Pretender tms. - Ymmärrän...
Kympin Nainen kirjoitti:
Onko laittaa esimerkkejä hyvästä musasta – hyvät vinkit on aina tervetulleita. Kuuntelen kyllä todella monenlaista, aina Neil Youngista Abbaan tai Simon & Garfunkelista Apocalypticaan jne. - noi yllä mainitut nyt oli vaan esimerkkejä tietyn moodin musasta – ja juuri siksi tsiisus. Seuraavassa hetkessä sitten soikin joku Foo Fightersin Pretender tms.En ala ilmaiseksi opettamaan. Kyllä naisen pitää aina jollain tapaa maksaa digiboksin korjauksesta tai musiikillisesta sivistämisestä. Ei sinullakaan olisi mitään tarvetta miehelle, jos saisit täältä ilmaisia musavinkkejä.
- Kympin Nainen
Ymmärrän... kirjoitti:
En ala ilmaiseksi opettamaan. Kyllä naisen pitää aina jollain tapaa maksaa digiboksin korjauksesta tai musiikillisesta sivistämisestä. Ei sinullakaan olisi mitään tarvetta miehelle, jos saisit täältä ilmaisia musavinkkejä.
Ai jai, liian kallista siis, tosta tulee mieleen tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0
Ei voi kuin jatkaa omalla linjalla sitten :) - Ymmärrän...
Kympin Nainen kirjoitti:
Ai jai, liian kallista siis, tosta tulee mieleen tämä:
http://www.youtube.com/watch?v=wTP2RUD_cL0
Ei voi kuin jatkaa omalla linjalla sitten :)Se onkin teidän itsellisten naisten onnettomuus. Tarvitsisitte miehen, jotta höttöinen olemassaolonne saisi syvyyttä ja henkeä. Nainen on ruumis ja mies sielu.
- Kympin Nainen
Ymmärrän... kirjoitti:
Se onkin teidän itsellisten naisten onnettomuus. Tarvitsisitte miehen, jotta höttöinen olemassaolonne saisi syvyyttä ja henkeä. Nainen on ruumis ja mies sielu.
Onko tämä sitä kuuluisaa miehen logiikkaa? Kritisoit ensin musiikkimakuani, muttet suostu mitään parempaakaan postaamaan koska ”kaikella on hintansa”. En ole halukas kaupankäyntiin, niin päädyt musiikkivinkkien jakamisesta sieluun tai sen puutteeseen?
Sinun sielullasiko on hinta, logiikkaasi mukaillen? Kyllä siinä tapauksessa onnettomuus on sinun. Koko minun höttöinen olemassaoloni, henkeni ja sieluni, eivät ole kaupan, koska oikealle henkilölle ne ovat ilmaisia. - Ymmärrän...
Kympin Nainen kirjoitti:
Onko tämä sitä kuuluisaa miehen logiikkaa? Kritisoit ensin musiikkimakuani, muttet suostu mitään parempaakaan postaamaan koska ”kaikella on hintansa”. En ole halukas kaupankäyntiin, niin päädyt musiikkivinkkien jakamisesta sieluun tai sen puutteeseen?
Sinun sielullasiko on hinta, logiikkaasi mukaillen? Kyllä siinä tapauksessa onnettomuus on sinun. Koko minun höttöinen olemassaoloni, henkeni ja sieluni, eivät ole kaupan, koska oikealle henkilölle ne ovat ilmaisia.Sinulla ei ole sielua, koska olet nainen. Todisteena käy sieluton musiikkimakusi. Miehen tarvitset, jotta saisit sielun. Mies tarvitsee naisen, jotta saisin ruumiin sielulleen. MOT.
- Kympin Nainen
Ymmärrän... kirjoitti:
Sinulla ei ole sielua, koska olet nainen. Todisteena käy sieluton musiikkimakusi. Miehen tarvitset, jotta saisit sielun. Mies tarvitsee naisen, jotta saisin ruumiin sielulleen. MOT.
MOT? Okei, sovitaan sitten niin, ihan aukoton päättelyketju :)
- Ymmärrän...
Kympin Nainen kirjoitti:
MOT? Okei, sovitaan sitten niin, ihan aukoton päättelyketju :)
Ylpeytesi on kasvusi tiellä. Naisen täytyy aina rakastua, jotta hän voi kasvaa, eli antaa miehen kasvattaa ja opettaa. Et suostu hyväksymään näitä viisaita sanojani, koska et ole rakastunut minuun. Tämän enempää en suostu enää opettamaan, jollei ala pillua herumaan, ettei mene hyväntekeväisyydeksi.
Kympin Nainen kirjoitti:
Onko laittaa esimerkkejä hyvästä musasta – hyvät vinkit on aina tervetulleita. Kuuntelen kyllä todella monenlaista, aina Neil Youngista Abbaan tai Simon & Garfunkelista Apocalypticaan jne. - noi yllä mainitut nyt oli vaan esimerkkejä tietyn moodin musasta – ja juuri siksi tsiisus. Seuraavassa hetkessä sitten soikin joku Foo Fightersin Pretender tms.Brandenburg concertos:
https://www.youtube.com/watch?v=_jXKIy_2p5U&feature=youtube_gdata_player- Kympin Nainen
m36-intj kirjoitti:
Brandenburg concertos:
https://www.youtube.com/watch?v=_jXKIy_2p5U&feature=youtube_gdata_playerKiitos – tämä on itse asiassa ihan tuttu ja pidän kovasti. Vaatii omanlaisensa mielentilan - itse tykkään klassista eniten kuunnella vahvareilla ja kajareista esim. leipoessa tai ruokaa laittaessa. Aiemmin illansuussa ruokaa laittaessani kuuntelin tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=sPlhKP0nZII
Ja nyt menossa: http://www.youtube.com/watch?v=VdwHtAXSyXA - sivusta huutelija
Ymmärrän... kirjoitti:
Ylpeytesi on kasvusi tiellä. Naisen täytyy aina rakastua, jotta hän voi kasvaa, eli antaa miehen kasvattaa ja opettaa. Et suostu hyväksymään näitä viisaita sanojani, koska et ole rakastunut minuun. Tämän enempää en suostu enää opettamaan, jollei ala pillua herumaan, ettei mene hyväntekeväisyydeksi.
Mitenkähän mies naista voi kasvattaa ja mitä naiselle opettaa? Siis mitään sellaista, millä olisi taustalla edes jonkinlaista todellista logiikkaa.
- animal man
Kympin Nainen kirjoitti:
Kiitos – tämä on itse asiassa ihan tuttu ja pidän kovasti. Vaatii omanlaisensa mielentilan - itse tykkään klassista eniten kuunnella vahvareilla ja kajareista esim. leipoessa tai ruokaa laittaessa. Aiemmin illansuussa ruokaa laittaessani kuuntelin tätä:
http://www.youtube.com/watch?v=sPlhKP0nZII
Ja nyt menossa: http://www.youtube.com/watch?v=VdwHtAXSyXAMinä kuuntelen Vivaldin virtuosimaisia viulukonserttoja sänkyhommien taustamusiikkina.
- tämmöstä tänään
- Mies32
Myöhäistä enää sanoa, mutta ei kai enää kannata digiboxeja ostaa, kun uusissa telkkareissa ollut digivalmius jo 5v? Eli samaan hintaan ja vaivaan olisit ostanut uuden tv:n?
Menivätkö kympin treffit siis pieleen? Toivomme elää edelleen?; )- aloittajaaaaa
Digiboxi makso 65 e.
- Mies32
aloittajaaaaa kirjoitti:
Digiboxi makso 65 e.
No ei taida tuohon rahaan uutta saada, mutta käytetyn nykyistäsi uudemman vaikka tori.fiistä. No oma vaivansa tietysti siinäkin..
- Ihmeellinen on elämä
aloittajaaaaa kirjoitti:
Digiboxi makso 65 e.
Itse ostin kirpparilta toimivan boksin kympillä.
- Kympin Nainen
Onko uusissa telkkareissa siis myös tallentava digiboksi?
En ala treffeistä kertomaan... eihän nuo biisit nyt siihen liittyneet, vaan siihen älyttömään fiilikseen kun olisi niin ihana ihastua ja rakastua ja...
Miten niin "toivomme" - vieläpä monikossa? ;) - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Onko uusissa telkkareissa siis myös tallentava digiboksi?
En ala treffeistä kertomaan... eihän nuo biisit nyt siihen liittyneet, vaan siihen älyttömään fiilikseen kun olisi niin ihana ihastua ja rakastua ja...
Miten niin "toivomme" - vieläpä monikossa? ;)No ainakin minä ja muut palstan miehet ja tämän ketjun perusteella sinäkin..
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
No ainakin minä ja muut palstan miehet ja tämän ketjun perusteella sinäkin..
Heh, miten niin palstan muut miehet – oletko pj tms? Pidättekö salaisia kokouksia?
Eikös se olisi hyvä joka kerta kun palstalainen ihastuisi ja rakastuisi... vai onko palstan tarkoitus koulia kaikista ikisinkkuja? (metodit tuohon suuntaan on kyllä aika voimallisia..) - goldblum-eyes
Kympin Nainen kirjoitti:
Heh, miten niin palstan muut miehet – oletko pj tms? Pidättekö salaisia kokouksia?
Eikös se olisi hyvä joka kerta kun palstalainen ihastuisi ja rakastuisi... vai onko palstan tarkoitus koulia kaikista ikisinkkuja? (metodit tuohon suuntaan on kyllä aika voimallisia..)Naisten rakastumisissa ei ole mitään hurraamista, kun miehiä on "kympin naisellekin" varmasti jonoksi asti. Täälläkin tuo yksi "gosling-eyes" huohottaa kielipitkällä, että pääsee jälkiliukkaille. Enemmän hurraisin, jos joku palstan ätmi pääsisi pillun päälle ilman seteleiden vaihtoa.
- Kympin Nainen
goldblum-eyes kirjoitti:
Naisten rakastumisissa ei ole mitään hurraamista, kun miehiä on "kympin naisellekin" varmasti jonoksi asti. Täälläkin tuo yksi "gosling-eyes" huohottaa kielipitkällä, että pääsee jälkiliukkaille. Enemmän hurraisin, jos joku palstan ätmi pääsisi pillun päälle ilman seteleiden vaihtoa.
viehättävää
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Eikös se olisi hyvä joka kerta kun palstalainen ihastuisi ja rakastuisi... vai onko palstan tarkoitus koulia kaikista ikisinkkuja? (metodit tuohon suuntaan on kyllä aika voimallisia..)Olen diktaattori, joten ei tarvita kokouksia.
Joka kerta kun joku palstalainen ihastuu, vähentää se muiden palstalaisten mahdollisuuksia. Siksi täällä tuetaan ikisinkkuuntumista. Ja ihan leppoisaltahan itse Ikisinkkukin vaikuttaa. - Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Olen diktaattori, joten ei tarvita kokouksia.
Joka kerta kun joku palstalainen ihastuu, vähentää se muiden palstalaisten mahdollisuuksia. Siksi täällä tuetaan ikisinkkuuntumista. Ja ihan leppoisaltahan itse Ikisinkkukin vaikuttaa.Merkillistä logiikkaa varsinkin mieheltä joka sanoo ettei palstalaisia livenä tapaa… mites ne muiden ihastumiset on toisilta pois?
Kyllä minä vaan toivon, että jokainen palstalainen – joka itse niin haluaisi – ihastuisi ja rakastuisi, ja ennen kaikkea, tulisi rakastetuiksi. - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Merkillistä logiikkaa varsinkin mieheltä joka sanoo ettei palstalaisia livenä tapaa… mites ne muiden ihastumiset on toisilta pois?
Kyllä minä vaan toivon, että jokainen palstalainen – joka itse niin haluaisi – ihastuisi ja rakastuisi, ja ennen kaikkea, tulisi rakastetuiksi.Eihän sitä ikinä tiedä jos vahingossakin törmää livenä.. mutta se ainakin on varmaa, että jos joku palstalainen ihastuu, eikä se tapahdu toisen palstalaisen kanssa, niin palstamme menettää taas yhden mahdollisuuden rakkauteen. Toisaalta jos kaksi palstalaista ihastuu toisiinsa, niin menettääkö palsta kaksi mahdollisuutta?
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Eihän sitä ikinä tiedä jos vahingossakin törmää livenä.. mutta se ainakin on varmaa, että jos joku palstalainen ihastuu, eikä se tapahdu toisen palstalaisen kanssa, niin palstamme menettää taas yhden mahdollisuuden rakkauteen. Toisaalta jos kaksi palstalaista ihastuu toisiinsa, niin menettääkö palsta kaksi mahdollisuutta?
Sehän varsinaista Hollywoodia olisi olettaa vahingossa törmäävänsä :)
Minä puolestaan näen tuon ihastumis-/rakastumisasian niin, että mitä enemmän ihastumisia tai rakastumisia maailmassa on ylipäätään, niin sitä parempi, koska se tarkoittaa positiivisia fiiliksiä ylipäätään. Jos näen rakastuneen parin jossain, minullekin tulee hyvä mieli. Eli ne lisäävät yleistä hyvinvointia, eivät vähennä sitä. Jos joku palstalainen rakastuisi, niin se voisi rohkaista toisiakin? Olisiko rohkaisu eksponentiaalinen (tai lineaarinen) jos kaksi palstalaista keskenään ihastuisivat?
Kumpi siis on romanttisempi vai onko kyse vain erilaisesta romanttisuudesta? - Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
Sehän varsinaista Hollywoodia olisi olettaa vahingossa törmäävänsä :)
Minä puolestaan näen tuon ihastumis-/rakastumisasian niin, että mitä enemmän ihastumisia tai rakastumisia maailmassa on ylipäätään, niin sitä parempi, koska se tarkoittaa positiivisia fiiliksiä ylipäätään. Jos näen rakastuneen parin jossain, minullekin tulee hyvä mieli. Eli ne lisäävät yleistä hyvinvointia, eivät vähennä sitä. Jos joku palstalainen rakastuisi, niin se voisi rohkaista toisiakin? Olisiko rohkaisu eksponentiaalinen (tai lineaarinen) jos kaksi palstalaista keskenään ihastuisivat?
Kumpi siis on romanttisempi vai onko kyse vain erilaisesta romanttisuudesta?Joo, voihan hyvä levitä. Mutta jos sinä menet ihastumaan palstan pettäen johonkin palstan ulkopuoliseen, niin meille palstalle jääville ei jää enää paljon haaveiltavaa. Ainakaan vielä ihastuminen Periaatteen mieheen ei innosta. Tietysti voisi noudattaa esimerkkiäsi ja katsella pelottavaan palstan ulkopuoliseen maailmaan..
- Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Joo, voihan hyvä levitä. Mutta jos sinä menet ihastumaan palstan pettäen johonkin palstan ulkopuoliseen, niin meille palstalle jääville ei jää enää paljon haaveiltavaa. Ainakaan vielä ihastuminen Periaatteen mieheen ei innosta. Tietysti voisi noudattaa esimerkkiäsi ja katsella pelottavaan palstan ulkopuoliseen maailmaan..
On kai niitä vaihtoehtoja muitakin kuin peris, heh. Voisi myös kysyä, että kumpi oikeastaan on pelottavampi, palsta vai todellisuus?
- Mies32
Kympin Nainen kirjoitti:
On kai niitä vaihtoehtoja muitakin kuin peris, heh. Voisi myös kysyä, että kumpi oikeastaan on pelottavampi, palsta vai todellisuus?
Ehkä se on sopeutumisesta kiinni. Jos on jo tottunut palstan haasteisiin, ei täällä enää pelota. Ulkomaailma taas on paljon moniuloitteisempi, ei siellä niin vain opi luovimaan itsevarmasti.
Kyllä muuten luulisi, että ulkomaailmasta kympin naisen bongaa pidemmänkin matkan päästä, joten eivät ne kohtaamiset niin mahdottomia ole. Tosin kymppi itsehän ei rekisteröi niitä kohtaamisia samoin, kunhan ihmettelee, kun taas tuossa joku reppana kompastelee pää punaisena.. - Kympin Nainen
Mies32 kirjoitti:
Ehkä se on sopeutumisesta kiinni. Jos on jo tottunut palstan haasteisiin, ei täällä enää pelota. Ulkomaailma taas on paljon moniuloitteisempi, ei siellä niin vain opi luovimaan itsevarmasti.
Kyllä muuten luulisi, että ulkomaailmasta kympin naisen bongaa pidemmänkin matkan päästä, joten eivät ne kohtaamiset niin mahdottomia ole. Tosin kymppi itsehän ei rekisteröi niitä kohtaamisia samoin, kunhan ihmettelee, kun taas tuossa joku reppana kompastelee pää punaisena..Niin, en osaa sanoa bongaako – sehän toisaalta riippuu katsojasta (mihin reagoi ja missä liikkuu) ja sitten kympistä, ts. jos esim. pääasiassa liikkuu samoja reittejä koti-työ-treenit akselilla niin kohtaamiset on jossain määrin rajallisia. Tuommoiset kompastelut ovat muuten aika harvinaisia, pitkään katsominen, kommentointi, tyyttäily tai perään huutelu yleisempiä; kompastelut tai muu ”hämmennys” erottuvat siis joukosta.
Mutta nyt täytyy rientää muuanne, moi taas! - Viisi pistettä
Kympin Nainen kirjoitti:
Niin, en osaa sanoa bongaako – sehän toisaalta riippuu katsojasta (mihin reagoi ja missä liikkuu) ja sitten kympistä, ts. jos esim. pääasiassa liikkuu samoja reittejä koti-työ-treenit akselilla niin kohtaamiset on jossain määrin rajallisia. Tuommoiset kompastelut ovat muuten aika harvinaisia, pitkään katsominen, kommentointi, tyyttäily tai perään huutelu yleisempiä; kompastelut tai muu ”hämmennys” erottuvat siis joukosta.
Mutta nyt täytyy rientää muuanne, moi taas!Taas kerran Kympin nainen ja Kolmenkymmenenkahden mies kuhertelevat palstassa suuressa sielujen sympatiassa. Go get a room!
- nuorimies89.
Viisi pistettä kirjoitti:
Taas kerran Kympin nainen ja Kolmenkymmenenkahden mies kuhertelevat palstassa suuressa sielujen sympatiassa. Go get a room!
On moni nainen luullut itseään kympin naiseksi. Sen huomaa jo käytöksestä. Itse en ole elämässäni kertaakaan tavannut oikeasti kympin naista. Kauniita ja mukavia naisia vaikka kuinka paljon, mutta yksikään ei ole ollut kymppi.
Se, että on täydellinen ulkonäkö, ei tarkoita kympin naista. Eikä täydellinen luonnekaan sitä merkkaa. Näiden yhdistelmä se voisi olla, mutta aina joku seikka on pilannut sen kokonaisuuden. Monesti kympin ulkonäön alta paljastuu 6 ihminen.
Eräs puoleensavetävä nainen sattuu työelämässä usein kanssani tekemisiin. Hän on lievästi ylipainoinen, joten ulkonäkö ei ole kymppi. Tosin kasvot ovat söpöt. Mutta se luonne, se on suorastaan täydellisyyttä lähellä. Ottaisin mieluummin hänenlaisensa naisen, kuin ulkonäöllisesti täydellisen, sisältään keskiarvon alapuolella elävän "mielestään" kympin naisen. Näin on. - Mies32
nuorimies89. kirjoitti:
On moni nainen luullut itseään kympin naiseksi. Sen huomaa jo käytöksestä. Itse en ole elämässäni kertaakaan tavannut oikeasti kympin naista. Kauniita ja mukavia naisia vaikka kuinka paljon, mutta yksikään ei ole ollut kymppi.
Se, että on täydellinen ulkonäkö, ei tarkoita kympin naista. Eikä täydellinen luonnekaan sitä merkkaa. Näiden yhdistelmä se voisi olla, mutta aina joku seikka on pilannut sen kokonaisuuden. Monesti kympin ulkonäön alta paljastuu 6 ihminen.
Eräs puoleensavetävä nainen sattuu työelämässä usein kanssani tekemisiin. Hän on lievästi ylipainoinen, joten ulkonäkö ei ole kymppi. Tosin kasvot ovat söpöt. Mutta se luonne, se on suorastaan täydellisyyttä lähellä. Ottaisin mieluummin hänenlaisensa naisen, kuin ulkonäöllisesti täydellisen, sisältään keskiarvon alapuolella elävän "mielestään" kympin naisen. Näin on.Eikö kuka tahansa saa pitää itseään kymppinä? Kunhan ei anna sen kihahtaa hattuun väärällä tavalla.
- nuorimies89.
Mies32 kirjoitti:
Eikö kuka tahansa saa pitää itseään kymppinä? Kunhan ei anna sen kihahtaa hattuun väärällä tavalla.
Tottakai jokainen saa pitää itseään kymppinä, ja olisi hyvä kun pitäisikin. Sitähän meistä jokainen on.
Aikaisemmassa viestissäni tarkoitin paremminkin tilannetta, jossa "kymppi" nousee päähän tietynlaisen kysynnän ja menestyksen kautta. Siinä lopullinen arvo laskee nopeasti muiden silmissä, kun ylimielisyys ja oman itsensä arvostus näkyy vahvasti ulospäin. Ja näitä tapauksia riittää. - taivaanvuohi62
Televisio toimii boxittakin, mutta tallentava boxi on elinehto! Sitä ilman ei tule toimeen.
Sori, mutta täällä oli sama reaktio kuin kympin naisella :) Tuo ajoittainen turhautuminen on tuttua. Miehenkaipuu saa joskus todellakin koomisia piirteitä... Ja vaikka en halua miestä miksikään talonmieheksi tms, vaan kumppaniksi jakamaan elämän kanssani, niin joskus kieltämättä miehen apu olisi tarpeen myös käytännön asioissa.
Muistan erityisen hyvin kerran, kun kokosin huonekalua ja siinä oli jokin hiukan enemmän voimaa vaativa kohta. Väänsin osia toisiaan kohti, mitään ei tapahtunut, otin avuksi vasaran, se vain pahensi tilannetta, kädet eivät riittäneet pitämään isoja osia oikeassa kulmassa toisiinsa nähden, jalat luisti lattialla ja lopulta olin niin kiukkuinen, että kun osat vihdoin loksahtivat paikoilleen, päästin pari(kymmentä) kirosanaa ja itkun. Aika säälittävä suoritus :)- Ihmeellistä
Sinkkunaiset siis kaipaavat miestä.
- kranttuko?
Miksei noin ihanalle naiselle löydy miestä?
Ihmeellistä kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia myöntää, ettenkö kaipaisi miestä elämääni.
Olen minä tosin katkerimpina hetkinä sydän poljettuna vannonut, etten enää miestä ota ja ties mitä, mutta jos se tarve parisuhteelle on alkujaankin ollut olemassa, ei sitä ilmeisesti niin vain poistetakaan.kranttuko? kirjoitti:
Miksei noin ihanalle naiselle löydy miestä?
Vielä ei ehkä ole sen aika (ero pitkästä suhteesta takana)... Olen siis tietoisesti pitänyt miehet hiukan kauempana, en halua käyttää toista ihmistä haavojeni paikkailuun.
Ehkä sitten joskus... :)- Ihmeellistä
oasis79 kirjoitti:
Minulla ei ole koskaan ollut vaikeuksia myöntää, ettenkö kaipaisi miestä elämääni.
Olen minä tosin katkerimpina hetkinä sydän poljettuna vannonut, etten enää miestä ota ja ties mitä, mutta jos se tarve parisuhteelle on alkujaankin ollut olemassa, ei sitä ilmeisesti niin vain poistetakaan.Hyvä. Toivottavasti löydät miehen elämääsi.
- kranttuko?
oasis79 kirjoitti:
Vielä ei ehkä ole sen aika (ero pitkästä suhteesta takana)... Olen siis tietoisesti pitänyt miehet hiukan kauempana, en halua käyttää toista ihmistä haavojeni paikkailuun.
Ehkä sitten joskus... :)Oman ikäisesi miehet ovat aika tavalla varattuja tai sitten perheellisiä ja eronneet. Oletko katsellut nuorempia tai ehkä varattuja? Olisiko usean lapsen eronnut isä itsellesi liikaa?
- Kympin Nainen
Ihmeellistä kirjoitti:
Onko se tosiaan ihmeellistä? Voi olla että naiset ilmaisee asian hieman eri tavalla, mutta onhan se nyt ihan itsestäänselvää. Siis ainakin minun kohdallani.
- ..........
kranttuko? kirjoitti:
Oman ikäisesi miehet ovat aika tavalla varattuja tai sitten perheellisiä ja eronneet. Oletko katsellut nuorempia tai ehkä varattuja? Olisiko usean lapsen eronnut isä itsellesi liikaa?
Tai sitten ikisinkkuja, mutta niistähän naiset eivät yleensä ole kiinnostuneita.
kranttuko? kirjoitti:
Oman ikäisesi miehet ovat aika tavalla varattuja tai sitten perheellisiä ja eronneet. Oletko katsellut nuorempia tai ehkä varattuja? Olisiko usean lapsen eronnut isä itsellesi liikaa?
En ole oikeastaan katsellut miehiä lainkaan eroni jälkeen. Yksi ainoa mies on onnistunut tekemään vaikutuksen, mutta hän on saavuttamattomissani...
Ei ikä ole minulle se oleellisin asia miehessä, kunhan nyt on aikuinen mies. En kuitenkaan usko olevani kiinnostava minua nuorempien miesten silmissä. Minulla on yksi lapsi ja se on ymmärrettävästi nuoremmille lapsettomille miehille liikaa. Minulle siis kelpaisi toki mies, jolla on lapsia edellisestä liitostaan.
Varattuihin en koske.- 10*
oasis79 kirjoitti:
En ole oikeastaan katsellut miehiä lainkaan eroni jälkeen. Yksi ainoa mies on onnistunut tekemään vaikutuksen, mutta hän on saavuttamattomissani...
Ei ikä ole minulle se oleellisin asia miehessä, kunhan nyt on aikuinen mies. En kuitenkaan usko olevani kiinnostava minua nuorempien miesten silmissä. Minulla on yksi lapsi ja se on ymmärrettävästi nuoremmille lapsettomille miehille liikaa. Minulle siis kelpaisi toki mies, jolla on lapsia edellisestä liitostaan.
Varattuihin en koske.oletko ilmaissut ihastuksellesi mielenkiintosi häntä kohtaan vai miten uskot hänen olevan savuttamaton sinulle?
- 10+
10* kirjoitti:
oletko ilmaissut ihastuksellesi mielenkiintosi häntä kohtaan vai miten uskot hänen olevan savuttamaton sinulle?
Ei naiset ilmaise ihastustaan. Jos mies ei tee mitään, niin se on saavuttamattomissa.
10* kirjoitti:
oletko ilmaissut ihastuksellesi mielenkiintosi häntä kohtaan vai miten uskot hänen olevan savuttamaton sinulle?
Tilanne on hiukan monimutkainen...
Mutta ei, en ole vielä ilmaissut kiinnostustani miehelle suoraan monestakaan syystä.- 10*
oasis79 kirjoitti:
Tilanne on hiukan monimutkainen...
Mutta ei, en ole vielä ilmaissut kiinnostustani miehelle suoraan monestakaan syystä.etkö tiedä hänen olevan varmasti vapaa?
10* kirjoitti:
etkö tiedä hänen olevan varmasti vapaa?
Uskoisin hänen olevan vapaa, mutten ole varma.
- Ikisinkku M
Otetaanpa nyt ihan rauhallisesti :-) ...ja sitten se digiboksin mukana tullut ohjekirja käteen ja luetaan ihan ajatuksella mitä siellä sanotaan laitteen kytkemisestä verkoon, tarkistetaan ne laitteiden väliset johdotukset vaikka ne lienee jo kunnossa...luetaan mitä sanotaan kanavien virittämisestä...toimitaan ohjeen mukaan...tadaa telkkari ja boksi alkaa pelaamaan yhteen.
Usko tai älä mutta noin me miehetkin joskus joudutaan tekemään sen jälkeen kun se oma viritys ilman ohjeiden lukemista vastoin kaikkia odotuksia ei toiminutkaan.- ....
Se on jännä paikka naiselle kun asiat ei "vain tapahdu".
- Ikisinkku M
.... kirjoitti:
Se on jännä paikka naiselle kun asiat ei "vain tapahdu".
Sekin muuten on jännää että harvemmin yksinasuvat miehet saavat apua siivoukseen, ruuanlaittoon tai pyykinpesuun naapurinnaisilta, itse on vaan pakko osata.
- On siinä eronsa
Ikisinkku M kirjoitti:
Sekin muuten on jännää että harvemmin yksinasuvat miehet saavat apua siivoukseen, ruuanlaittoon tai pyykinpesuun naapurinnaisilta, itse on vaan pakko osata.
Olisiko niin, että elektroniikan kanssa vehtaaminen on aika hauskaa hommaa (kuka tahansa selviää yhdestä digiboksista, kunhan vain ottaa rauhallisen ja järjestelmällisen asenteen), mutta kuuraaminen ja pyykkääminen ei?
Minä voisin hoitaa jonkun miehen digiongelmat, vaihtaa talvirenkaat alle ja tehdä vaikka vähän remonttia, jos hän vastavuoroisesti kävisi luonani suursiivoamassa yhtä monta tuntia (ja tekisi hyvää jälkeä, tietysti). - Viisi pistettä
On siinä eronsa kirjoitti:
Olisiko niin, että elektroniikan kanssa vehtaaminen on aika hauskaa hommaa (kuka tahansa selviää yhdestä digiboksista, kunhan vain ottaa rauhallisen ja järjestelmällisen asenteen), mutta kuuraaminen ja pyykkääminen ei?
Minä voisin hoitaa jonkun miehen digiongelmat, vaihtaa talvirenkaat alle ja tehdä vaikka vähän remonttia, jos hän vastavuoroisesti kävisi luonani suursiivoamassa yhtä monta tuntia (ja tekisi hyvää jälkeä, tietysti).Sinä voisit mutta kuinka moni muu nainen tekisi samoin?
- Ikisinkku M
Minä voisin hoitaa jonkun miehen digiongelmat, vaihtaa talvirenkaat alle ja tehdä vaikka vähän remonttia, jos hän vastavuoroisesti kävisi luonani suursiivoamassa yhtä monta tuntia (ja tekisi hyvää jälkeä, tietysti).Hyvä, tuletko vaihtamaan minulle talvirenkaat alle? vastavuoroisesti voin kokata sen aikaa, ei kyllä siinä ajassa mitään kovin kummoista ehdi. Voisin ehkä jopa siivota sen vartin, max. puolituntisen, pestä pyykkiä (siis oikeasti kone pesee) tai tehdä jotain muuta raskasta naisten tointa.
- On siinä eronsa
Ikisinkku M kirjoitti:
Hyvä, tuletko vaihtamaan minulle talvirenkaat alle? vastavuoroisesti voin kokata sen aikaa, ei kyllä siinä ajassa mitään kovin kummoista ehdi. Voisin ehkä jopa siivota sen vartin, max. puolituntisen, pestä pyykkiä (siis oikeasti kone pesee) tai tehdä jotain muuta raskasta naisten tointa.
Nuo digiongelmat, talvirenkaat ja remppaaminen ovat siis samassa paketissa eli niihin saan menemään päiväkausia ja digiongelmiin tietysti illat pitkät, kun oikein mukamas säätää.
Miten nuo renkaanvaihdot ja muut ovat niin hirveän epäreiluja, raskaita ja aikaavieviä hommia silloin, kun miehet kitisevät niistä, mutta pelkkä vartin homma nyt sinun mielestäsi? Ja miksi miehet eivät niin usein millään selviä taloudenpidosta, vaikka sen näköjään tekevät koneet ja ihminenkin max. puolituntisessa? (Vastaus: remppa ja asentaminen on hauskaa, puunaaminen ei. Siksi inssistäkin tulee pesukoneen edessä avuton pikku taapero.)
On muuten niin työlästä kuunnella vinkuvaa marttyyrimiestä, että ihan mielelläni teen kaikki kotihommat itse. Miestä tällainen aikuinen heteronainen tarvitsee vain seksiin, ja kun tietää sen tarjolla olevan seksin kurjan laadun, on ihan mielellään seksittäkin. :) - Ikisinkku M
Nuo digiongelmat, talvirenkaat ja remppaaminen ovat siis samassa paketissa eli niihin saan menemään päiväkausia ja digiongelmiin tietysti illat pitkät, kun oikein mukamas säätää.
Miten nuo renkaanvaihdot ja muut ovat niin hirveän epäreiluja, raskaita ja aikaavieviä hommia silloin, kun miehet kitisevät niistä, mutta pelkkä vartin homma nyt sinun mielestäsi? Ja miksi miehet eivät niin usein millään selviä taloudenpidosta, vaikka sen näköjään tekevät koneet ja ihminenkin max. puolituntisessa? (Vastaus: remppa ja asentaminen on hauskaa, puunaaminen ei. Siksi inssistäkin tulee pesukoneen edessä avuton pikku taapero.)
On muuten niin työlästä kuunnella vinkuvaa marttyyrimiestä, että ihan mielelläni teen kaikki kotihommat itse. Miestä tällainen aikuinen heteronainen tarvitsee vain seksiin, ja kun tietää sen tarjolla olevan seksin kurjan laadun, on ihan mielellään seksittäkin. :)No ei niihin oikeasti kyllä päiväkausia mene, no remontointiin voi mennäkin mutta riippuu ihan sen rempan laajudesta.
Ei ne minusta ole mitenkään epäreiluja, ihan mielellään tekisn naisellekin jos nainen vastineeksi hoitaa jotain naisten hommia eikä tarvitse aina mennä edes ihan tasankaan ajallisesti, tärkeintä on se että viitsii jotain toisen eteen tehdä.
Se renkaanvaihto:
1.auto tallin eteen
2. Kaikki vaihdettavat renkaat ulos 2 puolelleen
3. Löysätään auton kaikkien renkaiden pultit
4. Ei-vaihdettavan puolen takarenkaan taakse pidätinpalikka ja kässäri päälle. Moottorin päästä, siis edestä tunkataan auton vaihdettavan puolen kylki ilmaan niin ylös että myös takarengas nousee, laitetaan molemmat sen puolen renkaat paikalleen ja niihin kevyt kiristys
5. Lasketaan alas
6. Kohta neljä uudestaan toisella puolella.
7. Lasketaan alas ja kiristellään kaikkien pyörien pultit, pyöritellään tai kannellaan poistetut renkaat talliin.
Siinäpä se oli, varttiin tuon tekee tai jos oikein löysäilee niin voi mennä vähän kauemmin, tästä syystä mieluummin itse vaihdan kuin lähden mihinkään firmaan tuon homman takia ajamaan. Sinun tuntemat miehet taitaa olla aika tunareita jos tuo niin kovin aikaavievää on ja jos pesukoneenkin edessä heittää taaperoksi niin onhan se toki työlästä kuunnella varmaan :)
- mies 86
Tästä biisistä saa hyvän fiiliksen :)
http://www.youtube.com/watch?v=4fLR3FRaFsQ - Lauskuu
Kyllä sitä miestä monesti kaipaisi. Taas on autosta polttimo palanut, fillarin kumi vuotaa ja tarttis saada siirrettyä jääkaappia, että voisi imuroida sieltä takaa pölyt pois. Tuo jälkimmäinen on sellainen, että sen saa tehtyä, kun joku kaveri tulee kylään, niin voi sen verran vaivata häntä, mutta esimerkiksi polkupyörän kumin vaihtaminen tai auton polttimon vaihto vaatii joko rahaa (vaihto ammattilaisella) tai suunnatonta ärtymystä, että saa itkun ja kiukun kautta vaihtamisen suoritettua.
Olen myös huomannut tuon saman, että lyhyenä naisena pituus ja voima ei useinkaan riitä. Lainasin joskus konevuokraamosta poravasaraa, jotta sain muuton jälkeen taulut seinälle. Ei vaan voimat riittäneet painamaan sitä painavaa poraa tarpeeksi kovaa seinää vasten. Onneksi oli veli lähistöllä käymässä juuri silloin, jotta hän sai tehtyä poraushommat puolestani, ettei tarvinnut ihan tyhjästä maksaa siitä poravuokrasta.
Kyllä sitä sinkkunaisenakin pärjää, mutta moni asia olisi kivempi tehdä yhdessä. Kukkamultaa kantaessa kädet venyneenä olisi kiva, että se mies auttaisi kantamisessa, vaikka sitten itse tekisinkin sen vaihtotyön. Myös verhojen vaihtamisessa pituus loppuu kesken, joten olisi kiva, että itse pesisi ne ikkunat, mutta mies pidempänä laittaisi ne verhot verhokiskoihin. Kyse ei ole siitä, että miehen pitäisi tehdä kaikki, vaan että kumpikin tekisi asioita yhteisen kodin hyväksi. - sinkkumies.
Naiset on vaan tyhmiä et yks digiboxikin tuottaa harmia. Tuskin ap lle kelpaa mikään tavis mies laittamaan digiboxia kuntoon van pitää olla komea 180 cm varakas työssä käyvä siihenkin hommaan. Turha parkua siellä yhtään.
- Viisi pistettä
Monelle naiselle mies tuntuu tämän perusteella olevan palveluita tuottava hyödyke?
- ähkytrolli
Ihan yhtälailla mieskin olettaa saavansa palveluita naiselta olipa se sitten seksiä tai jotakin muuta palvelua. Ihmettelen vaan, että eikö parisuhde olekaan enää miehen ja naisen yhteinen "yritys", jonka eteen kumpikin tekee parhaansa?
Minä ainakin parisuhteessa olen esimerkiksi korjannut miehen vaatteita eli ommellut irronneet napit, vaihtanut takkiin uuden vetoketjun, korjannut työhaalareiden rikkoutuneen sauman yms. Samoin olen ommellut kaikki kodin verhot, sohvatyynyt ja muut tekstiilit. Myös silittäminen ja mankelointi on ollut minun "yksinoikeutta". Teen nuo työt mielelläni, mutta edellytän, että mieskin vastaavasti tekee töitä kodin ja parisuhteen/perheen eteen olipa se sitten mitä tahansa.
Työjako ei ole pakko olla perinteinen, vaan nainen voi tehdä lumitöitä sillä aikaa, kun mies tekee ruokaa. Pääasia on, että kumpikin tekee asioita siten, kun on sovittu. Varmasti on paljon perheitä, joissa toisen puolison pidemmät työpäivät aiheuttaa sen, että se lyhyempää päivää tekevä tekee enemmän kotitöitä esim. hakee lapset tarhasta ja käy kaupassa sekä alkaa tehdä ruokaa.
Tämä yllämainittu ei poista sitä tosiasiaa, että suhde pohjimmiltaan perustuu vapaaehtoisuuteen, että kummallakin on suhteessa hyvä olla ja että on rakkautta. En usko, että olisi kovin kiva parisuhde, jos kumpikaan ei tekisi muuta kuin omat asiat (kumpikin ostaa ja tekee omat ruoat, tiskaa omat astiat, pesee omat pyykit) huomioimatta kumppania ollenkaan. - Viisi pistettä
ähkytrolli kirjoitti:
Ihan yhtälailla mieskin olettaa saavansa palveluita naiselta olipa se sitten seksiä tai jotakin muuta palvelua. Ihmettelen vaan, että eikö parisuhde olekaan enää miehen ja naisen yhteinen "yritys", jonka eteen kumpikin tekee parhaansa?
Minä ainakin parisuhteessa olen esimerkiksi korjannut miehen vaatteita eli ommellut irronneet napit, vaihtanut takkiin uuden vetoketjun, korjannut työhaalareiden rikkoutuneen sauman yms. Samoin olen ommellut kaikki kodin verhot, sohvatyynyt ja muut tekstiilit. Myös silittäminen ja mankelointi on ollut minun "yksinoikeutta". Teen nuo työt mielelläni, mutta edellytän, että mieskin vastaavasti tekee töitä kodin ja parisuhteen/perheen eteen olipa se sitten mitä tahansa.
Työjako ei ole pakko olla perinteinen, vaan nainen voi tehdä lumitöitä sillä aikaa, kun mies tekee ruokaa. Pääasia on, että kumpikin tekee asioita siten, kun on sovittu. Varmasti on paljon perheitä, joissa toisen puolison pidemmät työpäivät aiheuttaa sen, että se lyhyempää päivää tekevä tekee enemmän kotitöitä esim. hakee lapset tarhasta ja käy kaupassa sekä alkaa tehdä ruokaa.
Tämä yllämainittu ei poista sitä tosiasiaa, että suhde pohjimmiltaan perustuu vapaaehtoisuuteen, että kummallakin on suhteessa hyvä olla ja että on rakkautta. En usko, että olisi kovin kiva parisuhde, jos kumpikaan ei tekisi muuta kuin omat asiat (kumpikin ostaa ja tekee omat ruoat, tiskaa omat astiat, pesee omat pyykit) huomioimatta kumppania ollenkaan.Pointti #1:
Onko seksikin nyt sitten muka OIKEASTI joku palvelus eikä mikään keskinäinen rakkauden ja kiintymyksen ilmaisu? Sanoisin, että suhde jossa seksi ei perustu sille että molemmat sitä haluaa on jo aika heikolla pohjalla mutta mistäs minä tietäisin...
Pointti #2:
Oleellista onkin, onko suhde muuttunut pelkäksi palvelusten ja vastapalvelusten antamiseksi keskinäisen rakkauden hiipuessa. Aloittaja kaipaa miestä teknisen haasteen voittamiseksi. Minusta tämä kuulostaa yhtä puistattavalta ajatukselta kun että mies haluaisi naisen ruoanlaittajaksi ja pyykkäriksi. Toisen voi nähdä toki pelkkänä "hyödykkeenä", jos mieltää parisuhteen joksikin kaupankäynniksi.
Toistensa auttaminen myös käytännön asioissa on osa kumppanuutta. On asioita, joissa miehet ovat keskimäärin parempia, on asioita, joissa naiset ovat keskimäärin parempia, on asioita, jotka voi teettää ulkopuolisella. Tärkeintä ei kuitenkaan ole se, kuka ne asiat tekee, vaan se, että parisuhteen kummatkin osapuolet antavat oman panoksensa suhteelle niin, ettei näistä asioista tarvitsisi riidellä ja asiat tulee hoidetuksi.
Jos toista rakastaa ja arvostaa, silloin haluaa auttaa, tukea ja helpottaa toisen elämää myös kiireisen arjen keskellä. Jos toisella on vaikkapa rankka päivä takana, ei vaadi kummoisia tehdä iltapalaa toisellekin valmiiksi ja vaikkapa hieroa... Ei mitään ihmeellistä, mutta miten paljon ihanampaa toisella on tulla kotiin, kun toinen huomioi?- sinkku.
ähkytrolli kirjoitti:
Tämä yllämainittu ei poista sitä tosiasiaa, että suhde pohjimmiltaan perustuu vapaaehtoisuuteen, että kummallakin on suhteessa hyvä olla ja että on rakkautta. En usko, että olisi kovin kiva parisuhde, jos kumpikaan ei tekisi muuta kuin omat asiat (kumpikin ostaa ja tekee omat ruoat, tiskaa omat astiat, pesee omat pyykit) huomioimatta kumppania ollenkaan.Seksi ei ole palvelus vaan parisuhteen perusjalka joka pitää parisuhteen kondiksessa. Ilman seksiä monikaan ei olisi suhteessa joten en ymmärrä miksi pidät seksiä palveluksena
- sinkku.
sinkku. kirjoitti:
Seksi ei ole palvelus vaan parisuhteen perusjalka joka pitää parisuhteen kondiksessa. Ilman seksiä monikaan ei olisi suhteessa joten en ymmärrä miksi pidät seksiä palveluksena
Jos pidät seksin antamista palveluksena niin sun ei pidä koskaan seurustella.
- Kympin Nainen
Viisi pistettä kirjoitti:
Pointti #1:
Onko seksikin nyt sitten muka OIKEASTI joku palvelus eikä mikään keskinäinen rakkauden ja kiintymyksen ilmaisu? Sanoisin, että suhde jossa seksi ei perustu sille että molemmat sitä haluaa on jo aika heikolla pohjalla mutta mistäs minä tietäisin...
Pointti #2:
Oleellista onkin, onko suhde muuttunut pelkäksi palvelusten ja vastapalvelusten antamiseksi keskinäisen rakkauden hiipuessa. Aloittaja kaipaa miestä teknisen haasteen voittamiseksi. Minusta tämä kuulostaa yhtä puistattavalta ajatukselta kun että mies haluaisi naisen ruoanlaittajaksi ja pyykkäriksi.Heh, romantikko tunnistettu!
Ei vaiskaan, sinulla on hyvät pointit, joista olen täysin samaa mieltä. MUTTA, mielestäni tulkitsit aloittajan (ja ehkä muidenkin) tekstiä turhan kirjaimellisesti. Minä tulkitsin (toki omasta vinkkelistäni täysin) tuota niin, että kaipuu ja turhautuminen konkretisoituvat ko. tyyppisissä käytännön asioissa, jotka exä mahdollisesti aiemmin hoiti. Mutta itse kaipuu on parisuhteeseen ja siihen, että asioita yhdessä (nimenomaan rakkaudesta) tehdään. Eli kyse ei ole välttämättä siitä, etteikö itsekin pystyisi ko. asiat tekemään, vaan siihen kaipuuseen kun olisi ihana jakaa asiat jonkun kanssa.
Kuten itse totesinkin, minulla ei tuon tyyppisiä teknisiä tarpeita toistaiseksi ole ollut – olen ratkaissut ne omalla tavallani, esim. ostamalla pidemmät tikkaat (vanhoilta exä yletti katon rajaankin, minä en) tai ostamalla sähkömiehen palveluita (exältä ne(kin) hommat luonnistui, minulta ei).
Jännä juttu – tästä spin-offina – tuli mieleeni: miehet monesti haluavat olla tarpeellisia ko. tyyppisissä teknisissä asioissa. Minulle on käynyt niin, etten ole naapureilta apua pyytänyt, mutta naapuri(miehet) apua tyrkyttävät… Kesällä esim. tilasin soraa pihalleni. Ei mennyt kuin 5 minuuttia kuorma-auton ajettua pihasta kun ensimmäinen naapuri oli kyselemässä avun tarvetta ”ihanko meinaat itse kaiken tuon soran kärrätä ja levittää?”
Joskus tilanteet ovat kiusallisen läpinäkyviä. Kauniina kesäpäivänä nurmikkoa leikatessa naapuri tulee tarjoamaan apua vitsaillen mm. ”kätevästä vetävästä leikkurista”. Huom, painotus siis sanalla JOSKUS, en sano että kaikki näin toimisivat, osa kuitenkin. Mukava siis kun on naapuriapua, mutta kolikolla on toinenkin puoli, erit. kun se tulee näiden varattujen naapurisetien suunnasta. Jostain kumman syystä myös talvella naapuriapua oma-aloitteisesti vähemmän tarjottiin kuin kesällä… Olen maalta kotoisin, joten aika vähässä on ne hommat johon en itse taivu – mutta olen tullut siihen tulokseen, että jos en taipuisikaan, niin opettelisin mahd. paljon, eniten itseni, mutta myös sen naapurisovun (ml naapurinaiset) kannalta.
- Isäntäemäntäpiikaren
Tiedän ton tunteen.
Juutuin oviaukkoon vanha 32 tuumainen telkkarin rohjo sylissä ja onneksi naapuri sattui paikalle. Sain nippanappa sormenpäät sinne taakse otteeseen, mutta juutuin oviaukkoon. Siinä sitten mietin telkkari sylissä, mitä tehdä.
Sitten mulla on vanha auto ja pikkasen osaan sitä itsekin huoltaa, mutta just tässä taannoin makasin maassa vanhan maton päällä vaihtamassa yhtä letkua ja manasin kun yksi klemmari oli niin tiukka etten meinannut saada sitä auki. Oli kylmä ja niskaan sattui, kun sitä klemmaria joutui suostuttelemaan niin kauan.
Naisen käsillä ei aina käännetä vaikkapa sitä rengasavainta niin suit sait. Yleensä pompin avaimen päällä ja sitten tietysti taittuu nilkka, kun avain antaa periksi.
Sitten kaikki muu vastus, mitä aina on. Rahat vähissä ja silloin tietysti jokin hajoaa, kun ei itse osaa korjata.
Jos olisi se toinen köyhä tossa vieressä tsemppaamassa tiukan paikan tullen, niin kaikki olisi vähän helpompaa.
Onneksi mulla on ihania ihmisiä lähipiirissä, mutta kun ei aina viitsisi soittaa toista ihmistä muualta avuksi.
Toisaalta nyt kun mä olen jo monta vuotta joutunut olemaan sekä isäntä että emäntä ja pärjäämään, niin ihan ressukkaa ja palikkaa en edes huolisi...
Kai se on vaan koetettava resuta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5552175Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis4011776Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H221590Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641418JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191166- 561112
- 1181097
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16888Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka13858Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66823