Mistä johtuu, Tampereen keskustassa Elisan laajakaista hitaampi, kuin Elisan langaton Ikaalisten syvällä korvessa ? Kuka teletappi sen voi selittää ?
Elisan langaton nopeampi, kuin laajakaista
Ei järkeä..?
3
107
Vastaukset
- nääs nääs
Jos laajakaista on 2 megaa ja langaton enemmän
- Ei järkeä.. ?
Siksi ihmettelen, kun laajakaista on Elisan 10 megaa. HIdastaako NSA:n vakoilu linjoja ? Tämä on mysteeri.
Laajakaistan nopeus riippuu operaattorin kanssa tehdystä sopimuksesta, sekä mahdollisista teknisistä rajoitteista, kuten esimerkiksi kuparikaapelin pituudesta kohteen ja jakamon välillä.
Mobiiliverkossa toimivat liittymät eivät ole automaattisesti hitaampai, kuin kiinteät laajakaistat, vaan signaalin ollessa hyvä, voi niilläkin päästä erinomaisiin nopeuksiin.
Aku / Elisan Palstatiimi
http://palsta.elisa.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724394Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003840Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363519- 513130
- 402608
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182529Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222322- 231976
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151742Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351705