Mitä teen ?

tajuton2

Hei,

Olen Naimisissa oleva 30v miehen ketale
Kesällä oli avioliitto katkolla mutta päätimme jatkaa yhteistä taivalta ja totisesti olen rakastunut vaimooni uudestaan meillä on pian kolmen ikäinen tyttö.

Minulla oli heinäkuussa sellainen yhden viikonlopun juttu.??!! Tarkoitus oli vain pitää hauskaa yms baarista lähdin toisen naisen matkaan. no tietysti asia johti siihen kun kotona kaikki sekasin..... ( ok sitä saa mitä tilaa eikö ? )
Noniin tietysti tämä nainen epäili olevansa raskaana. Hain hänelle testin en ollut paikalla mutta hän ilmoitti että tulos oli negatiivinen.

Nyt kuitenkin hän ilmoitti minulle että on raskaana 12vk ja minä olen Isä olen kuulemma ainoa mahdollinen vaihtoehto (koska 3 muuta vaihtoehtoa eivät täsmänneet viikkoihin). Aborttiin hän ei suostu ja minä en halua että tämä kyseinen Nainen saa lapseni hänellä on jo 4 joista jokainen on isällään.

Paljon ongelmia mm Alkoholismi jonka hän pitää syynä miksi haluaa lapsen.

" tulee oltua sitten juomatta ja sekoiltua" hänen mielestään tämä ratkaisee kaikki ongelmat. Minun ei tarvitse kuulemma olla lapsen kanssa missään tekemisissä. Kunhan toimin luovuttajana ja elatus yms ei tarvi maksaa. Mitä vittua maksan vaikka 10 tonnia että hän tekee abortin tai että antaa minulle huoltajuuden. Myyn sitten vaikka persettä jos on tarve.

En todellakaan halua että minun lapseni jää tälläisen Naisen huostaan aivan helvetin pimeetä toimintaa jos luulee että minä en edes välittäisi mahdollisen lapseni tulevaisuudesta, Ehkä annoin väärän kuvan että petin vaimoani hänen kanssaan.

Nainen jolla oli jopa munaa vetää savukkeita kun puhui neuvolakäynneistä yms. Tiedän että hänellä on 4 lasta jo entuudestaan kaikki asuvat isiensä luona. Ok kaunis nainen helppo pistää miehet kuseen.


*En voi pakottaa häntä aborttiin "vaikka teoriassa vastoin tahtoa kyllä".

*Avioliittoni on tuhoon tuomittu,- koska tämä tulee varmasti julki.

* En voi tuomita lasta tämän Naisen Äidiksi

* Voinko vedota pakko aborttiin tai että minulle yksinhuoltajuus äidin mielenvikaan joka on ilmeisesti sosiopaatti.

* Vai kusettaako tämä nainen nyt vaan että saa huomiota sitten tulee keskenmeno yms

* Miten helvekossa saan tietää ja koska olenko oikeasti tämän lapsen isä.
* Laki ei paljon auta ehkä rikos syyte ? petos tai jotain ?

Pidän lapsista yli kaiken. Ainoa asia joka saa minut kyyneliin on että lapsilla on joku hätä.

Kirjotusvirheitä tuli aika satsi sori siitä mutta oon hieman järkyttynyt ja humalassa. Oli pakko ottaa töistäkin F lausunnolla saikkua.

3

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama hemmo

      * Elikkäs varmaan ekana mistä saan tietää odottaako hän oikeasti ja onko lapsi minun

      * Haluan lapsen että lopetan juomisen ja lapsen millä on mun silmät ei oikee tällee isänä ja lapsista tykkååvån miehen korviin kuulosta oikeen hyvältä.

    • veli puoli kuu

      Saat tietää varmasti vasta siinä vaiheessa kun/jos lapsi on syntynyt ja isyys varmistetaan. Sitä ennen raskaus ja kaikki lapseen liittyvä on vain ja ainoastaan äidin asia. Voit itse vaatia isyyden testaamista ja sitä kautta saada tapaamisoikeuden. Kysy asiaa viranomaisilta, osaavat neuvoa parhaiten.

      http://www.vauva.fi/keskustelu/999540/ketju/mitka_ovat_tulevan_lapsen_isan_oikeudet_ei_olla_yh

      Jos harrastit seksiä satunnaisen baarituttavuuden kanssa ilman kortsua niin teitä oli kaksi vastuutonta asialla. Koskaan ei voi uskoa siihen että on varmat päivät tai että nainen oikeasti käyttää pillereitä kun hän väittää käyttävänsä pillereitä. Minullakin on velipuoli, kun isäni uskoi ehkäisyasiassa pitkäaikaisen naisystävän puhuvan totta. Ei puhunut vaan halusi lapsen kun biologinen kello tikitti.

    • Neuvoja

      Tosiasiat:Nainen päättää abortista, et sinä. Biologinen isä on vastuussa elatusmaksuista. Todnäk. alkoholistiäiti, jolla on jo 4 lasta, ei lopeta juomistaan 5. kohdallakaan.

      Jos haluat säilyttää avioliittosi, ainoa keino on puhua vaimollesi täysin avoimesti ja h*e*t*i. Mitä kauemmin salaat tapahtuneen vaimoltasi, sitä suuremmin hän loukkaantuu ja sitä todennäköisemmin jättää. Mitä enemmän salaat asiaan liittyneita tapahtumisa vaimoltasi, samoin sitä suuremmin hän loukkaantuu kun saa tietää totuuden.

      Joten puhu avoimesti, kaikki ja heti, vaimollesi. Varaa aikaa että teillä on vkonloppu aikaa kahdestaan, ilman alkoholia, keskustelun aloittaessasi. Shokki tulee olemaan suuri, mutta vielä on mahdollisuus, että liittosi säilyy. Jos päätät pelata ja odottaa isyyden varmistusta ennen asian esille ottoa, vaimosi tuskin enää antaa anteeksi silloin.

      Älä luule voivasi salata vaimoltasi tapahtunutta. Et pysty suoriutumaan elareista 18v vaimosi tietämättä. Holistiäiti hakee niitä sinulta varmasti, koska hän tarvitsee rahaa.

      Holistiäiti, vaikka kaikki aiemmat lapset olisi jopa huostaanotettu, saa aina uuden syntyvän lapsen huoltajuuden itselleen siihen asti kunnes viranomaiset ovat saaneet riittävästi todisteita lapsen kaltoinkohtelusta, vasta silloin uusin lapsi huostaanotetaan.Viranomaiset joutuvat siis tekemään jokaisen lapsen kohdalla erikseen huostaanottopäätöksen ko. lapsen elämäntilanteen erikseen todistaen. Näin on oletettavaa, että jos et ole alusta asti oman vauvasi kanssa tekemisissä, vauva tulee sitten kaltoinkohdelluksi jokusen vuoden, holistiäitinsä kotona ja lopulta huostaanotetuksi.

      Älä ole varma, että avioliittosi on tuhoon tuomittu ennen kuin olet läpikäynyt asian vaimosi kanssa. Varaa teille jo etukäteen aika perheneuvolasta, joka osuu tuon kaahdenkeskeisen puheviikonlopun jälkeiselle viikolle. Menkää sinne yhdessä kun olet ensin ottanut kissan pöydälle. Siellä saat asiantuntijaapua oikeuksistasi, tulevan lapsen oikeuksista jne. Vaikka vaimo ei haluaisi mukaan, mene yksin, tarvitsert oikeaa tietoa tilanteestasi nyt.

      Et varmaan tiennyt, mutta on olemassa naisia, jotka ottavat päihdeongelmaisten äitien ja omien aviomiestensä lapsia kasvamaan perheensä turvalliseen kotiin. Naisten rakkaus aviomieheen ja lapsiin yleensä on joskus käsittämättömän suurta.

      Oletko sinä näin suuren rakkauden arvoinen, se selviää kun hoidat asiasi kuin rehti mies tästä eteenpäin. Lopeta nyt heti dokaaminen, sulla on tärkeämpää tekemistä, ajattelemista ja hoidettavaa, jota viinanjuonti haittaa.

      Pahoittelen tilannettasi, ymmärtänet itse että niin makaa kuin petaa. Mutta joskus kasvaa aikuiseksi, pahat kokemukset ja mokat ovat ennenkin muuttaneet miehiä selkärankaiseksi ja asiansa hoitavaksi, arvostettavaksi ja kunnolliseksi mieheksi ja kansalaiseksi. Nyt on sinun paikkasi näyttää itsellesi ja maailmalle, mikä mies olet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5035
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3177
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1827
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1655
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1275
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1266
    9. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    10. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1247
    Aihe