Räisäsen ideat on loppuun kuluneet jo vuosia sitten. Tämä julkkis BB onihan hanurista .Ainoat järkevät tosi julkkikset olivat Andy ja Reetu. Muut ovat ihan sieltä syvältä. Claudia ja tämä läski el kuvittelee olevansa julkkiksia. en heitä ole koskaan edes nähnyt missään kun en lue Roskalehti Seiskaa. Ainoa nyt talossa on Sara Sieppi, joka sai lahjaksi missin tittelin ja joka yrittää olla kaveri Caludian ja Johannan kanssa, kun kuvittelee menevänsä noiden tollukoiden siivellä. TÄYTYY SANOA, ETTÄ FIASKO MIKÄ FIASKO KOKO JULKKIS BB. NYT KUN REETU LÄHTI, NIIN EIPÄ KIINNOSTA KATSOA EDES EKXTRAA EIKÄ KYMMMENEN LÄHETYSTÄ. kUN EN LUE sEISKAA, NIIN EN KATSO NÄITÄ TURHIA TOPUKOITAKAAN.
Andy ja Reetu tosijulkkikset muut Seiskan nollia
EI KIINNOSTA
1
158
Vastaukset
- Älä ämmä epäile
Tässä on loistava pätkä Andystä. Loistavaa tilanneälyä ja sutkautuksia koko
ohjelman läpi.
http://www.youtube.com/watch?v=aE8iaImBw_E
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka1443206EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje403012- 1101473
Empaattisuus ja suoruus.
Tässä tullut noita pehmeitä asioita pohdittua, mutta toisaalta olen myös yksinkertainen mies. Pidän suoruudestakin. Mi1451227Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621087Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661067- 601027
Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j373979Sä saat mut tuntemaan
Jotain sellaista mitä ei saisi tuntea mutta må en mahda tälle mitään. Mulla on ikävä niitä meidän katseita ja sitä tunne23843- 41827