Onko Hondassa olevan 2.2 dieselin jakopää ketjukäyttöinene ? En löytänyt tietoa mistään, joten kiitos etukäteen.
Ps. Ajatuksena ostaa kyseisellä koneella oleva vm 2012 Accord ja myyjäkään ei tiennyt asiasta
i-dtec 2.2 ketjulla ?
9
16887
Vastaukset
- lkjhf
Siinä on siis N22B kone, mutta tuossa asia kerrotaan N22A alla:
N22A
The N series is Honda's first diesel engine. It is a four-cylinder common-rail diesel engine for medium-sized Honda vehicles. It features the ubiquitous Common-Rail Direct Injection configuration which Honda brands as their i-CTDi (Intelligent Commonrail Turbocharged Direct injection). The most notable feature is the aluminum block, which uses proprietary technology to the manufacturing process of the cylinder block, and provides both light weight and high rigidity. The valvetrain is a DOHC style with chain-driven camshafts. The Fuel System is a high-pressure (1600bar) Common rail direct injection type with a variable geometry turbocharger with intercooler.
N22B:
Whilst the N22A has the exhaust ports on the front of the engine, the N22B has the new standard front intake/rear exhaust port configuration. The stroke has been slightly reduced to qualify for sub-2200 cc engine displacement, for tax and registration purposes in some jurisdictions.
Hyvän auton valitsit - faceliftin jälkeen tosi mukava ja hiljainen. - 23hj
Kiitos vastauksesta. Ketjulla siis mennään, kuten arvelinkin.
Toivotaan että auto olisi hyvä. Ainakin koeajossa (kahdessa) auto tuntui tosi vakaalta ja hyvältä ajaa.- Accouman 2.2
Juu ketju on. Kone on ihan ok mutta alkaa se olemaan jo hieman vanha vs. kilpailijat.
Tuossa on onneksi jo parannettu hiukkassuodattimen lämpenemistä eli ei pitäisi mennä yhtä herkästi tukkoon, kuin edeltävässä versiossa. Tämä siis etenkin talvella ja kaupungissa pörrätessä oli suuri ongelma. Mulla kun ne kilometrit kertyvät pääsääntöisesti kesällä.
Farkku on vaan todella snadi kontista mutta kiva & tarkka ohjaus eli mielellään ajaa. Vetelee kyllä urissa ja on tarkka rengastukselle. Hiljaisuus on suhteellinen käsite eli riippuen tosiaan renkaista (koko/merkki). Toivottaan, että aivan uudessa on sitten näitä paranneltu, kunhan nyt vaan saataisin se euroversio myyntiin 2014? - camottu
Accouman 2.2 kirjoitti:
Juu ketju on. Kone on ihan ok mutta alkaa se olemaan jo hieman vanha vs. kilpailijat.
Tuossa on onneksi jo parannettu hiukkassuodattimen lämpenemistä eli ei pitäisi mennä yhtä herkästi tukkoon, kuin edeltävässä versiossa. Tämä siis etenkin talvella ja kaupungissa pörrätessä oli suuri ongelma. Mulla kun ne kilometrit kertyvät pääsääntöisesti kesällä.
Farkku on vaan todella snadi kontista mutta kiva & tarkka ohjaus eli mielellään ajaa. Vetelee kyllä urissa ja on tarkka rengastukselle. Hiljaisuus on suhteellinen käsite eli riippuen tosiaan renkaista (koko/merkki). Toivottaan, että aivan uudessa on sitten näitä paranneltu, kunhan nyt vaan saataisin se euroversio myyntiin 2014?Mahtaako tulla 2014 uutta Accoa vaikka tämän vuoden tammikuussa Hondan johtaja myönsikin sen olevan piirustuslaudalla. Se onko tässä uusei Euro Accord Acurana, on mielenkiintoinen kysymys:
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=1153709
Turhan hyvät camot vaan noissa ja tuskin tuollaista monikäyttöperää saadaan? - Accouman 2.2
camottu kirjoitti:
Mahtaako tulla 2014 uutta Accoa vaikka tämän vuoden tammikuussa Hondan johtaja myönsikin sen olevan piirustuslaudalla. Se onko tässä uusei Euro Accord Acurana, on mielenkiintoinen kysymys:
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=1153709
Turhan hyvät camot vaan noissa ja tuskin tuollaista monikäyttöperää saadaan?Joo voi olla toiveunta ens vuosi. Jenkkimalli kuitenkin ollut jo markkinoilla tovin. Samoin aussit. Kaipaa meinaan oikeasti uutta mallia, jos haluavat myyntiä. Niin monessa jutussa ottaa pataan kilpailijoille. Laatu näissä made in japan accordeissa on kyllä hyvä, jos ei dieselin ongelmia lasketa mukaan.
- cordiacco
camottu kirjoitti:
Mahtaako tulla 2014 uutta Accoa vaikka tämän vuoden tammikuussa Hondan johtaja myönsikin sen olevan piirustuslaudalla. Se onko tässä uusei Euro Accord Acurana, on mielenkiintoinen kysymys:
http://www.vtec.net/news/news-item?news_item_id=1153709
Turhan hyvät camot vaan noissa ja tuskin tuollaista monikäyttöperää saadaan?Katsokaa tuolta mobile.de, ja sieltä myynnissä olevat accordit 2012 eteenpäin niin näette vähän mallia uudesta . En kyllä tiiä miksei noita kuvia löydy accosta ikinä mistään netistä . Vahingossa tonkin huomasin . Mitähän toi niinku meinaa ?...
- Anonyymi
Accouman 2.2 kirjoitti:
Joo voi olla toiveunta ens vuosi. Jenkkimalli kuitenkin ollut jo markkinoilla tovin. Samoin aussit. Kaipaa meinaan oikeasti uutta mallia, jos haluavat myyntiä. Niin monessa jutussa ottaa pataan kilpailijoille. Laatu näissä made in japan accordeissa on kyllä hyvä, jos ei dieselin ongelmia lasketa mukaan.
Mikä on dieselin ongelma? Egr dpf? Ne voi turhina poistattaa niin toimii koneet oikein ja puhtaasti.
- Anonyymi
Accouman 2.2 kirjoitti:
Juu ketju on. Kone on ihan ok mutta alkaa se olemaan jo hieman vanha vs. kilpailijat.
Tuossa on onneksi jo parannettu hiukkassuodattimen lämpenemistä eli ei pitäisi mennä yhtä herkästi tukkoon, kuin edeltävässä versiossa. Tämä siis etenkin talvella ja kaupungissa pörrätessä oli suuri ongelma. Mulla kun ne kilometrit kertyvät pääsääntöisesti kesällä.
Farkku on vaan todella snadi kontista mutta kiva & tarkka ohjaus eli mielellään ajaa. Vetelee kyllä urissa ja on tarkka rengastukselle. Hiljaisuus on suhteellinen käsite eli riippuen tosiaan renkaista (koko/merkki). Toivottaan, että aivan uudessa on sitten näitä paranneltu, kunhan nyt vaan saataisin se euroversio myyntiin 2014?Tervehdys,itsellä 2007 ictdi .vaikuttaako giukkasudattimen tukkoisuus käynnisty yhteen,itsellä joutuu sahaamaan ehkä kymmenen pyöräyttää ennen käynnistymistä.mitrarissa n 385tkm
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervehdys,itsellä 2007 ictdi .vaikuttaako giukkasudattimen tukkoisuus käynnisty yhteen,itsellä joutuu sahaamaan ehkä kymmenen pyöräyttää ennen käynnistymistä.mitrarissa n 385tkm
En ossoo sanoo...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
Kun niissä ei enää käy satuolentoihin uskovat hihhuIit eivätkä persut. Asiakaskunta on huomattavasti siistiytynyt muutam27014413Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu687303Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2117131Kela maksoi etuuksia 17,3 mrd. eur, yritykset sai 10,6 mrd.
Tuohon päälle vietiin vielä palkansaajilta työeläkeloisille 27,5 miljardia euroa. Etenkin Suomen Sosialistiset Yrittäjä635147K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1134882Näin tyhmä vasemmistolainen on: "S-kaupoissa on nykyään ihanaa käydä
kun siellä ei ole hihhuleita eikä persuja." Vain tyhmä eli heikkoälyinen vasemmistolainen voi tehdä noin lapsellisia ju754724Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1014505PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *214427Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko784177Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1023968