osaisimmeko olla onnellisia jos lottopotti

hevat

Tulla tupsahtais, Kerron sen sen takia ,kun olin alle 10v napurissa kaksos pojat ja orvot. Köyhyys oli Seuralehden kautta avustus paketteja tuli...nnaapurin mummot vei hernekeittoa.
Heillä oli haaveita he lottosivat, saivat jättipotin,ostivat kaupungin kerrostalosta osakkeen,ehkä muutama vuosi kului,kun tuli tieto,he olivat hypänneet ikkunasta 4kerroksesta ja kuolivat heti. Sisko oli jo naimisisissa toisessa kaupungissa,hän hoiteli loput asioista kuntoon.. Olemmehan sitämieltä,kun ei ole tottunut rahaan -niin näin voi käydä...

9

66

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uskomaton tarina?

hevat
      Siis joskus vuosia sitten on tapahtunut tämä, josta sinulle ei ole kuin muistikuvia.

Onko edes vuosi tiedossa sinulla, niin voisi vanhoista arkistoista kaivella, että Lotto-potin voittajat tekivät itsarin?? Molemmatko hyppäsi samaan aikaan?

• ????

Ihanko totta? Suomen ensimmäinen Lotto-rivi arvottiin tammikuussa 1970.

• - sama

1971, piti olla.

• kansankello

Siinä män se alotus ja uskottavuus.

• Heta olet syntynyt samana vuotena,kuin minä,siis vuosi 1938 ja alle kymmenen vanhana on ollut vuosi 47 tai niillä main.
      Heta ei ihan mitä vaan ole aiheellista kirjoittaa,kontrolli pelaa palstalla,kuten huomaat.
      Olemme valppaita senioreita,ei mitään huuruja

• hevat

TÄMÄ on totinen tosi,mutta minun muistikuvaani ei voi olla varma silloinhan he olivat pieniä ,kun se voitto tuli. minäkin läksin niin nuorena helsinkiin.Tokokuussa kun koululoppui -elokuussa läksin helsinkiin ja ensimäisen kerran kun lomalletulin 9kk
      jälkeen. He asuivat ihan naapurissa , niin sieltä minullekin tarjosivat vaatteita,kun siellä oli kaikki paikat kenkää ja vaatetta täynnä..
      Teille tiedoksi se on kiihtelysvaaran oskolansalo osoite ja sukunimi Roivas
      isä JA äiti kuollivat kehkotautiin -sairastivat omassa sängyssään siihen myös kuolivat. Sängystä Äiti ohjeita kertoi ruuan laittoon-tyttö noi 14-15vuotias.Hän sitä huushollia hoiti,olihan siellä holhooja MIKKO MYLLER- joka toi kaupasta tavaraa
      ja muutenkin huolta piti.En osaa sanoa mikä rahapotti se sit on tullut,kun minä söin koko kouluikäni" Hota pulveria " kun päätä särki, aika paljon minulle tietysti kirjeissä ja kotona käydessä näistä asiosta kerrottiin. osakkeen ostaneet Kuopiosta. niiden siskon-nimi on Eine,mut kun naimisissa on niin en uutta sukunmeä muista-sen tiedän sisko asuu joensuun noljakassa. muistini voi olla heikko,mut asia on taivahan tosi = kun saan mieleeni tytön sukunimen soitanpa hänelle,koska tunnemme toisemme-sattui kerran 3v sitten ukkos myrsky ja kaatoi isoja puita minun kotipihan ja heidän osuudelta tieltä...Jouduin soittamaan -noljakkaan tuokaa moottorisaha olemme jääneet loukkuun -niinpä ne tulivat.auttamaan.ja kotia päästiin.

• hevat

Vielä tuli mieleen sen tytön sukunimi on MANNINEN---Seurakintaitaa olla 70v

siinä oli mökistä lapsista kuvia ,ei ollut sähkö'äkään.....Itse uskon hotapulveri muistini siihen aikaan kärsi ei vikaa löytynyt ,kun koulusta tulin peitto päälle ja pimeässä paras-olo,kun pahoivointi oli jokapäivä... KIITOS MIELEN KIINNOSTA..

• mig-reeni
        hevat kirjoitti:

Vielä tuli mieleen sen tytön sukunimi on MANNINEN---Seurakintaitaa olla 70v

siinä oli mökistä lapsista kuvia ,ei ollut sähkö'äkään.....Itse uskon hotapulveri muistini siihen aikaan kärsi ei vikaa löytynyt ,kun koulusta tulin peitto päälle ja pimeässä paras-olo,kun pahoivointi oli jokapäivä... KIITOS MIELEN KIINNOSTA..

Oliko sinulla siis migreeni? Sukulaisnainen sai aina apua kohtaukseen pimeästä.

• xxx*

Stop,stop hevatti. Äläpä nyt muitten ihmisten asioita tällä levittele,holhoojan nimeä myöten- annat oudon kuvan itsestäsikin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      21
      5494
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      53
      1535
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      12
      981
    4. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      52
      937
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      57
      880
    6. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      48
      868
    7. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      839
    8. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      58
      828
    9. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      49
      806
    10. Onko oikein? Kaikki naiset "jäivät rannalle" Maajussille morsian -pääsarjasta - He ovat mukana!

JES, Maajussille morsian starttaa ja tiedossa on tuttuun tyyliin kaksi eri ohjelmaa: Maajussille morsian ja Maajussille
      Maajussille morsian
      10
      785
    Aihe