Elikä siis yritän tehdä Minecraftiin bukkit servua ja laittaa worldguardia plugineihin yms. Kun teen Run.bat tiedoston ja laitan sen plugin kansioon worldguard.jar tiedoston kanssa ja käynnistän run tiedoston niin minulla lukee, että komentoa java ei tunnistettu sisäiseksi tai ulkoiseksi komennoksi. Elikkä mitä tehdä!?!? Olen yrittänyt etsiä apua youtubesta ja sun muusta mutta apua ei tunnu löytyvän. Kun kaitsoin windowsin ongelman määrityksen avulla nii luki että java ei ole yhteensopiva. Olisko tuosta mitään apua? Java.exe tiedosto on Programfiles(x86) kansiossa ja Run:bat tiedoston se ihmeen komento vai mikä se on nii se on: java -Xmx512m -Xms512m -jar craftbukkit.jar nogui
pause Mutta toivottavasti pystyisitte auttamaan minua! Olen hyvin kiitollinen jos tästä on apua!:)
Javani ei ole yhteensopiva Run.bat tiedoston kanssa
junnupoika1
1
205
Vastaukset
- Näinpä.
Aivan, tietokoneesi ei siis tunnista javan olemassa oloa, tee siis näin:
käynnistä valikko -> tietokone -> järjestelmän ominaisuudet -> järjestelmän lisäasetukset -> ympäristömuuttujat -> uusi -> nimi: PATH -> arvo: C:\Program Files (x86)\Java\jre7\bin -> ok, nyt sinulla pitäisi java toimia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot1183862Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe563185- 793157
- 193105
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans63041- 292805
- 542537
- 192277
- 632260
- 622119