Perjantain kunniaksi on aika, hmm, paneutua naiskauneuteen. Mihinpä muuhunkaan. Kuka lienee kuumin porilainen (nais)urheilija?
Juoksijat ovat oman listani kärjessä:
Neziri nostaa pisteet korkealla
http://www.nooralotta.fi/
mutta toinen uunituore porilainen pistää pahasti kampoihin:
https://www.facebook.com/lotta.harala11
Mutta kumpi on kuumempi? Nooralotta vai Lotta? Vai joku muu?
Kuka on Porin kuumin naisurheilija?
Porin kuumin naisurheilija?
42
1425
Vastaukset
- minä itse
narsisteja kaikki tyynni
- selittelijä
Pakkeli-Taina!
- ehkä 20 vuotta sitte
Taina on kohta eläkeikäinen. Kyllä on viestikapula siirtynyt "vähän" nuoremmille neideille.
- Supattelija
Itse kallistuisin "kuukkari-Tuulaan":-)
- missä linkki?
Ja linkki tämän ammattiurheilujan nettisivuille on missä?
- Anonyymi
missä linkki? kirjoitti:
Tuula ei ole varsinainen urheilija vaan toimitsija paikallisessa pullokerhossa.
Eya kylläkin on erittäin hehkeä rinsessa ja sutimaakari :D
- TIETENKIN!!!
Juna-Jaana!!!!!
- missä linkki?
- Ex naapuri
Juna Jaana ei kuumene enää kellekään on hyvin sairas ja asuu palvelutalossa tuskin osaa edes puhua erään
Ex naapuri kirjoitti:
Juna Jaana ei kuumene enää kellekään on hyvin sairas ja asuu palvelutalossa tuskin osaa edes puhua erään
Paskan marjat! Asuu kyllä Käppärässä, eikä ole mitenkään sairas ja antaa kyllä kunnon kyytiä vieläkin kuumempana kun Marvin kiuas.
- ex urheilija,
Nykyinen poliisi Taina Kolkkala, upee aikuinen nainen.
- oikeasti?
Mitä upeaa hänessä on?
- selittelijöistä
Pakkeli-Taina mainittiin jo ylempänä
- tosi on
oikeasti? kirjoitti:
Mitä upeaa hänessä on?
osas selitel kaikkkee ja paklata ittes paremmi ku heittää tikkuu
- Täh.......
Mistä se kuumuus mitataan ? Anuksesta vai kainalosta ?
- valelääkäri Koskinen
Eikö lääkiksessä jo ekana vuonna opetettua fysiologian ja anatomian peruskurssilla, että tarkin lämpö on rektaalilämpö?
Sieltä minä mittaan kaikkien naisystävieni lämmöt, ja kuumia naisia on sänkyyni osunut!
Mutta ketjun aiheena on Porin kuumin naisurheilija! Kuka hän on? - Haa Koskinen
valelääkäri Koskinen kirjoitti:
Eikö lääkiksessä jo ekana vuonna opetettua fysiologian ja anatomian peruskurssilla, että tarkin lämpö on rektaalilämpö?
Sieltä minä mittaan kaikkien naisystävieni lämmöt, ja kuumia naisia on sänkyyni osunut!
Mutta ketjun aiheena on Porin kuumin naisurheilija! Kuka hän on?Millä mittaat lämmön?
- valelääkäri Koskinen
Haa Koskinen kirjoitti:
Millä mittaat lämmön?
Palkallisella työajalla lääkäritalossa käytän työantajan tarjoamaa välineistöä, joskus hyvinkin mielikuvituksellisesti ;)
Vapaa-ajallani suoritan mittaukset kirjaimellisesti omin käsin.
- mikko.
Kyllä on aikuisilla ihmisillä naurettavat jutut, ihan tulee joku ala-aste mieleen.
- minna.
Mistä tiedät onko ne aikuisia? Kyllä tänne voi kirjoittaa koululaisetkin.
- Lyseon lukion ope
minna. kirjoitti:
Mistä tiedät onko ne aikuisia? Kyllä tänne voi kirjoittaa koululaisetkin.
Sekä opettajat.
- koomodorölö
penii dasdfokaosd
- Anonyymi
samaa mieltä :D
- jalluluuraa.
- Kolmas kerta....
Sorri, väärä tipu kirjoitti:
https://fbcdn-profile-a.akamaihd.net/hprofile-ak-ash1/371950_1797682940_2070160230_q.jpg
- ei ole kuumin
Kolmas kerta.... kirjoitti:
Ei, ei ja vielä kerran ei.
- OnSeHurjaaSakkia
ei ole kuumin kirjoitti:
Ei, ei ja vielä kerran ei.
Tatulointiki oli, varmaan älykäs ja kova tyt-sy?
Nii ja niillä on moottoripyörä, ettex te vapise?
- porilainen_mies
Lotta Harala ei ole porilainen!!!
- Karkkii
Kuumin? Kaunein on NooraLotta
- ihailevahemmo
Paremmaksi ei voi panna, vaikka koko Suomi otetaan alueeksi.
- HuomionkipeäTuoOn
Mikä vitun lotta harala. Onko itse tehnyt itselleen vikipedia sivunkin. Eipä kummosen näköinen akka ole.
- ihailevahemmo
Joku tamperelainen juoksija se o.
Ei läheskään Noora-Lotan tasoa.
- NuorilleMiehille
Lukekaa ensin muutama vuosi psykologiaa ennen kuin harkitsette vakavaa seurustelua, vältätte ainakin pahimmat laitoshoidon tarpeessa olevat.
- Anonyymi
Juho salli on kuumin miesurheilija
- Anonyymi
Kokeillaanko kuka on kovin, mä oon nähny jengiläisenki prkl ja mulla o lippalakki
- Anonyymi
Randokuula on kuumempi!
- Anonyymi
Dinko on kovin naisurheilija
- Anonyymi
Krista Kiuru taikka Leipä-Raija kisaavat ykkössijasta, molemmat kauniita mimmejä, toinen näyttää aivan Akin & Ritan koiralta :D
- Anonyymi
Koita jossain vaalipuhetilaisuudessa heittää pallo ja katso kirmaako kiuru noutamaan sen ja tuo hampaissaan sen takaisin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koita jossain vaalipuhetilaisuudessa heittää pallo ja katso kirmaako kiuru noutamaan sen ja tuo hampaissaan sen takaisin?
ei toiminut, mutta berliininmunkilla toimii, tosin ei palauta :D
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1034593Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743881363- 1861062
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091052Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86960Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11882tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10867- 64866