Moottorin optimointi ja Etanolin muunnossarjat

wiljami3

Ve-Motors tekee moottorin ohjelmointeja kaikkiin automerkkeihin, sekä asentaa ja myy etanolin muunnossarjoja.

Moottorin optimointi:

Moottorin optimointi, lähes kaikkiin obd pistokkeen kautta ohjelmoitaviin henkilöautoihin 490e

Etanolin muunnossarjat:

Etanolin muunnossarjalla muunnat autosi re85 etanoli käyttöiseksi helposti.

Etanolin hinta on noin 1e/litra ja re85 asemien kasvu lisääntyy koko ajan.

Sarjat käy lähes kaikkiin ruiskutuksella varustettuihin moottoreihin.

Voi asentaa myös itse jos on autojen kans touhuillut.
Laite joka TOIMII.

Lisätietoja osoitteesta:

www.Ve-Motors.com

5

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joku Muu

      Mikä mahtaisi olla hinta muutokselle joka olisi Liikenneministeriön päätöksen 779/1998 2.luvun 7§ 2. momentin ja 8§ 2. momentin mukainen? Ja jos tällaista muutostyöstä ei saa teiltä niin kerrotaanhan siitä asiakkaalle, rehellisiä kun ollaan. Kerrotaanhan?

    • 4+6

      Kuuluuko muutoskatsastus tuohon hintaan?

    • Totuus optimoinnista

      Hieno nimitys ahtopaineen nostamiselle.

    • kasgaas

      Aika pitkään ja hartaasti saa ajaa ennenkuin on 500e säästetty, ottaen huomioon, että e85:llä kulutus kasvaa 25-50%.
      Ennemmin tankkaan vanhaan rotteloon etanolia ilman mitään ylimääräisiä vemputtimia tai ostan kaupasta tehdasasenteisen flexifuel-kärryn.

    • zumba

      "Moottorin optimointi, lähes kaikkiin obd pistokkeen kautta ohjelmoitaviin henkilöautoihin 490e". -Tämän minäkin voisin luvata. Ilman sitä pistokettakin... ;-)

      Väkisin juttujen sekaan tungettavissa mainoksissa kannattaisi edes vähän kiinnittää huomiota kielioppiin. Oikeasti...

      - miten Etanolia muunnetaan? ("Etanolin muunnossarjat")
      - "re85 etanoli käyttöiseksi", jne, jne. -Yhdyssanaerheitä, isoja...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5319
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4745
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3016
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe