Spiidiä ja viinaa voi verrata toisiinsa vallan hyvin;etenkin kun suomalaisista on kyse.
Molemmat aineet ovat hyvin miellyttäviä kohtuukäytössä mutta kohtuukäyttö on juuri se,mikä ei metsäläisten kalloon mahdu.
Molemmilla aineilla on lukuisia hyviä ominaisuuksia mutta sekä spiidin että viinan ongelmakäyttäjät erottuvat erittäin selvästi.
Vaikka selvä on viimeinen asia mitä ovat.
Toisaalta ihmiset,jotka tietävät reajansa,pystyvät aineitaan käyttämään aivan vapaasti siinä mielessä,että ulkopuoliset eivät sitä huomaa.
Spiidi mainettaan parempi aine
10
1737
Vastaukset
- nose
Siinäkö se on jutun juoni, kyetä käyttämään spiidiä ilman että joku toinen huomaa ? KYLLÄ sen huomaa, etenkin jos on tuntenut ihmisen yhtään pidempään, ja tietää merkkejä joita seurata. Vieraastakin sen huomaa kun alkaa haastattamaan, onko nukkunut millon, mitä duunaa öisin, onko syönyt jne. Valehdellakin voi, mutta kroppa paljastaa salaisuuden takuuvarmasti.
- tosiaan on?
"Spiidiä ja viinaa voi verrata toisiinsa vallan hyvin"
Molemmista tulee agressiiviseksi ja varsinkin jos ottaa noita huumeita saman aikaiseksi, niin varsinkin silloin. Mitä muuta yhteistä näillä huumeilla on?
"Molemmat aineet ovat hyvin miellyttäviä kohtuukäytössä"
Aikamoinen yleistys. Jos Sinun mielestäsi molemmat ko. aineet ovat miellyttäviä, ei tarkoita että niiden pitäisi miellyttää ketään muuta. Siitin saattaa tuntua jostakin miellyttävältä peräaukossa, mutta sen ei tarvitse tarkoittaa että se tuntuisi kaikista miellyttävältä.
"Molemmilla aineilla on lukuisia hyviä ominaisuuksia"
Kuten, että kaikki noiden aineiden käyttäjät lopettavat joskus -tavalla tai toisella? Vai voitko mainita muita hyviä ominaisuuksia?- geogeo
Alkoholi
- Vanhalla iällä toimii sopivissa määrin nautittuna elimistön putsaajana. Etanolihan on liuotin.
Amfetamiini
- Poistaa väsymystä, kuten esim. kofeiini. Armeijalla varastossa sotatilanteita varten.
- tyttö
englannissa piri ja alkoholi on luokiteltu yhtä vaarallisiksi.
en puhu puolesta, mutta pakko sanoa, ettei se nyt ole niin yksiselitteistä, että "jos otat piriä, tulet agressiiviseksi"- .......
Alkoholi on vaarallisempaa kuin amfetamiini - mutta amfetamiini on addiktoivampaa.
Samaa kastia ne kyllä ovat. - nose
Ainakin se on yksiselitteistä,täällä Suomessa eletään ja kriminalisoidaan asioita Suomen lakien mukaan, ja täällä rikoslaissa amfetamiini on luokiteltu kovien huumeitten alle. Jos miettii alkoholin ja vaikka amfetamiinin hankintahintaa ja reittejä voi aika loogisesti arvella, että se mikä maksaa enemmän eikä ole maitokaupasta saatavilla on hankalampi hankkia. Ja koska ainetta on hankalampi saada addikti joutuu panostamaan hankintaan enemmän, ja on valmis isompiin riskeihin kuin alkoholia käyttävä. Valuuttaa menee huomattavasti enemmän amfetamiiniin kuin kaljakeissiin, ja rahaa tai muuta käypästä valuuttaa saadakseen on monen turvauduttava mm. varastamaan kaikki mahdolliset kultakorut joita tavoittaa. Ihan sama onko mummon perintösormus vai oma vihkisormus. Kulta on kova valuutta mutta ei sitäkään ihan jokaisella unssikaupalla ole aineisiin vaihdettavaksi. Jne.
Tuosta ei ole kuin hyppäys siihen miten tunnistat mahdollisen huumekauppiaan.
Olisi hyvä oppia arvioimaan ympäröivää maailmaa ja sen pahuutta muutenkin oman terveytensä kannalta. Mulle on ihan sama mitä joku hörhö tekee omalla elämällään ja terveydellään, mutta se, että joku aineissaan satuttaa muita on jo anteeksiantamatonta.
- Jontse
Mmmmnnnoooooooh. Jotenkin pirittelijät on... sellaisia. Itsekin olen pari kertaa käyttänyt ja toki se oli ihan jees mutta noi jotka elää jatkuvasti vauhdissa niin... voi vittu sanon mä.
Pysyköön kovana huumeena mun puolesta. Ei sillä että se välttämättä asiallisissa käsissä kovinkaan kummoinen aine olisi mutta vittu kun se touhu menee yli niin ei hyvä hauki tosiaankaan ... ja se mopo tosiaan lähtee lapasesta ihan liian monelta.- lapaluu
mikään muu ei mua naurata nii pal ku vkloppu juopot puuttuu siihe et joku ihmine ottaa vaikka kerran kk yhet pilvet,eikä juo viinaa ku vaikka vaa vappuna tms. kösölöö,ottia tuota,shhää oot nniii hjyvä tyyppi mut älä pilpeem koske,röyh,missäs mu akka o,ohos,tuoollaha se suutelee peran kaa,taidanpa hakata ne.ösölöösölölöö....
- hupu
sellaisia ne on,kaikki on "hyvin" siihen asti kun on kamaa käsillä...mutta sitten onkin piru irti kun ei seuraavia vetoja tiedossa..silloin ei muulla olekkaan väliä ku niillä seuraavilla.... luonnon antimet kun laillistettaisiin ni kaikki olis jees mutta kemian tuotteet pitäisi kieltää kaikki,siis ihan kaikki.
-hupu- - realisti
hupu kirjoitti:
sellaisia ne on,kaikki on "hyvin" siihen asti kun on kamaa käsillä...mutta sitten onkin piru irti kun ei seuraavia vetoja tiedossa..silloin ei muulla olekkaan väliä ku niillä seuraavilla.... luonnon antimet kun laillistettaisiin ni kaikki olis jees mutta kemian tuotteet pitäisi kieltää kaikki,siis ihan kaikki.
-hupu-Juuri siksi huumeet olisi saatava laillisiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2221537- 291393
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊611269Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!691207- 781194
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?751172Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031163- 54998
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans18942Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per175855