märkä nainen

nainen322

kysymys teill miehille: saan todella märkiä orgasmeja todella helposti. nuolemalla, sormilla, peniksellä yhdynnässä. ja tarkoitan siis todella märkiä. patja ja lakanat on aina ihan märät. puhumattakaan miehen kasvoista saadessani suuseksiä. mulla ei oo ollu montaa miestä (6) mutta ovat olleet mielissään märkyydestäni. nyt uusi poikakaveri ei pidä ollenkaan siitä että olen niin märkä. oon aika ymmälläni. luulis et ois tyytyväinen että laukean niin helposti.

Onko naisen ejakulaatio ja märkyys jotenkin "likaista ja ällöä" niin kuin tää mies sanoo?

27

4145

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole anna lentää vaan, niinkuin ennenkin

    • neuvoja-mies.

      Voi olla, että uusi poikakaverisi kuuluu siihen pieneen nirppanokkaiseen miesvähemmistöön, jonka mielestä naisen pimppieritteet ovat ällöjä :( Voisit yrittää käyttää häneen siedätyskäsittelyä. Aina kun rakastelette, koita saada hänet edes vähän maistamaan pimppiäsi. Ehkä hän vähitellen alkaa pitää siitä, parhaassa tapauksessa oppii jopa rakastamaan nuolemista ja pimppisi nesteitä! :-)

    • halukas mies...

      orgasmeja helposti saava nainen on meille miehille kuin taivaan lahja. Me miehet haluamme olla naisillemme "hyviä" sängyssä ja onnistu siinä että toinen nauttii oikeasti se nimittäin ainakin itseäni kiihotta aivan mielettömän paljon!!! Olet miesten "märkä uni naisesta"!!

    • himo2

      rskastuin sinuun jo heti . itse olin kerran törmänny vastaavaan märkään naiseen se oli tosi ihanaa oli nautinnolista rakastella nun nainen kastui kunnolla . olet ihana

    • mauritz62
    • nosemärkä

      Miulla on kans tämä "märkäongelma".. tai ei se vissiin ole ongelma kuin minulle kun pimppa tuntuu kostuvan jo pelkästä miehen suutelusta.. panemisessa mennäänkin sitten lotisemalla.. itseäni tämä jotenkin häiritsee...

      • showerpussy

        aihe on vanha,vaan tuskin koskaan liian vamha keskusteluun. itse olen myös liian märkää sorttia. kun mies nuolaisee niskaani,alan valua. se ei muuten ehkä haittaa ketään,mutta pelkään että olisin "väljä"miehen mielestä kun valun ihan solkenaan. ssaan kunnon suihkuja kyllä kun tarpeeksi nuolee ja sormellakin onnistuu.


      • Jarsse78
        showerpussy kirjoitti:

        aihe on vanha,vaan tuskin koskaan liian vamha keskusteluun. itse olen myös liian märkää sorttia. kun mies nuolaisee niskaani,alan valua. se ei muuten ehkä haittaa ketään,mutta pelkään että olisin "väljä"miehen mielestä kun valun ihan solkenaan. ssaan kunnon suihkuja kyllä kun tarpeeksi nuolee ja sormellakin onnistuu.

        Mites miehes pitääkö kun laukeet naamalle ?itselle tuollainen maistuis mut ei Oo vielä tullut tosi märkää ja ejakuloivaa vastaan mut kuulostaa tosi hyvältä😋


    • Pervomees

      Nautinnollista se on. Hanki parempi mies. Itse nautin naiseni nautinnon suihkuista ja juon niitä mielelläni.

    • samooja

      Ei ole sen enempää likaista kuin ällöäkään.
      Himokas mies tuossa aikaisemmin vastauksellaan kiteytti asian sen verran hyvin, ettei itselläni ole enempää lisättävää.

    • nautti elämästä

      Yleensä jos mies ei tykkää puhtaasta kosteasta niin vika on miehen asenteessa.
      Jos miehen tauti ei parane kohtuuajassa nii jäljellä on kaksi huonompaa vaihtoehtoa.

      En ole tavannut yhtään naista joka laukeaa liian nopeasti. Onko sellaisia?
      Pitääkö jokaisella naisella olla joku ”vika”? Jos ei ole todellista niin sitten keksitään ”korvike” (tissien tai pepun koko, karvoitus, märkyys, pituus jne).

      • Late18

        Mä ainakin pidän siitä, että kostut ja tuut helposti, tuntuu itsestä, et oon onnistunut, vaihda vaikka minuun, pidän kostean pimpsan nuolemisesta


    • Herr Lederhose

      Ei ole ällöä vaan kiihottavaa. Ex naisystäväni ejakuloi tosi voimakkaasti ja minusta se oli hyvin kiihottavaa. Haittapuolena on tietysti ainainen "sotkujen" siivoaminen.

    • mikatoppi

      missä päin asut?

    • Haluaisin viettää yön yhdessä sellaisen todella herkästi ja runsaasti kostuvan naisen kanssa:)
      Josko joku tämän lukisi ja minulle moisen ilon soisi kokemuksenhaluani tyydyttämään, niin laittaisitko viestiä sähkikseeni. Tutustutaan ja tavataan sitten jossain kohtaa, kun molemmille sopii;)

    • toivoisinmäniin

      Ihanaa antaa suuseksiä naama märkänä ja sitten sitä nainnin läiskettä...

    • wintzö60

      sehän on ihanaa mulla alkaa seistä

    • Alakerta

      Voin kyllä sanoa miehet (en ole keskustelun aloittaja), on aika rassaavaa kun itse myös vuodan ja suihkuan kuin putous. Mieheni kyllä tykkää kovasti . Kaikki paikat aina märkänä vaikka mitä vuokrauksia olisi, saati kun ratsastaa niin ihan mahotonta vesiliukua. Itselle välillä tulee mieleen, että tunteeko mies siinä suihkeessa mitään? Oma mieheni kyllä kertoo tuntevansa ihan kaiken , mutta jotenkin ärsyttää kun yrittää pidätellä, muttei kykene . No kaipa pitää olla tyytyväinen tuohon roiskumiseen ja lotinaan 😉

    • Rakastan kun Nainen on valuvan märkä. Ihanaa nuoll, imeä ja juoda kiimalimoja. Ja paras palkintohan on se kun Nainen squirttaa naamalleni ja suuhuni.. *nami*

    • Kuulostaahyvåltä

      Vika miehes ei sussa

    • Herkkua kun toinen on kunnolla märkänä kun nuolee antaa kaiken mahlan virrata namm kun joskus pääsis noin märkää lipoon

    • Toisaalta, ostetaanko sitä autoakaan joka laukeaa heit?

      • heit = heti


    • Viestittäjä

      Haluaisin rietää nauttiiko märkä nainen enepi kuin kuivempt nainen

    • pepua

      vaihda miestä sillä sulla on unelma pillu

    • Voi luoja sähän, meidän miesten märkä päiväuni.

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe