Jatkakaa samaa rataa. Ilves murisee. Koko liigan perinteisin seura näyttää taas, kuinka pelataan. Helvetin hienoa sanoo Jokerifani.
Hyvin menee
3
107
Vastaukset
- ilmaislippuilves
Joo, buumi on päällä, melkein 5000 katsojaakin joka pelissä, lol
- Mestikseen menee
Ja jo 5 peliä pelattukin. Nyt voisi jo mitalit nopeasti jakaa, Saisi Ipakin oikein omansa
- saana-mummo
ilVEKSELI menee voitosta voittoon ja liigassa toisena, ennen kautta puhuttiin että JOS(ilVEKSELIn yleisin sana) ilVEKSELI menestyisi hallissa olisi buumi ja joka pelissä yli 6000 katsojaa. no tulos, Lauantai, vastassa yksi parhaiten vetävistä joukkueista, tarjouslippuja peliin ja liigassa voitosta voittoon edennyt, katsojia 5547, joten ei ihan joka peliin taida ilmaisnakinpurijat saada sittenkään yli kuuttatuhatta vaikka buumi(heh) päällä onkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1008751
- 474319
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021946Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html381516- 241460
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341199Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121180Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53887Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31862Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29837