Ei toimi, ei sytytä. Siinä on teidän ongelma. Jokerit ja HIFK vie teiltä tunteen. Jotain pitäs kaivaa Espoosta, mutta ei "oon Matinkylästä tai oon Leppävaarasta" sytytä ketään. Keksikää jotaion, tai lopettakaa... Jengi on ihan jees, asenne on jees ja velmennus ihan ok, mutta ette saa tulosta, koska ei teitä kukaan seuraa. Identiteetiä kehiin.. Hyvä/paha Blues on parempi, kuin Blues.
Nää tulee Jokerit fanilta.......
Ei onnaa
Variantti
3
85
Vastaukset
- Espoosta oon
Blues on aivan turhake. Voisi lopettaa todellakin. Me espoolaiset emme tarvitse koko lajia. Persuilua se vaan on.
- jauhot suuhun
Hah, ei kiinnosta vai. Bluesin katsojakeskiarvo oli viime kaudella lähes 5000 vaikka joukkue oli sarjan häntäpäässä. Miten sen selitätte, narrit? :)
Haha :)
Ottakaa myös huomioon että Espoossa 250 000 asukasta kun taas Helsingissä yli 600 000. Eli Jokereilla pitäisi olla yli puolet enemmän katsojia otteluissaan kuin Bluesilla, mutta ei ole, koska niin moni vihaa Hjallliksen venäläistä ostojoukkuetta. - KIEKKO-ESPOO
Ei kulje peli .PUUTTUU SALONOJAN MILJOONAT !!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!922135- 841905
- 491490
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai481456- 1441394
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481334Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441274Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261126Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251054- 1021027