Joku raja sentään

hovinainen

Kuvittelin tällä ihmisellä olleen…Olen lukenut tänne kirjoitelleiden viestejä päiväkausia ja rakentanut päässäni palapeliä, jossa palaset alkavat loksahdella kohdilleen. Pelottavan paljon yhteisiä kokemuksia näyttää olevan
etenkin yhteenlaskutoimituksen ja (onko sama ihminen noi 17 jotain) kanssa.

Tapasin tämän ihmisen netin kautta. Vei jalat alta ja järjen päästä kaikin tavoin, vapaita oltiin molemmat. En viitsi kertoa enemmän yksityiskohtia, muttei mikään tavallinen mies. Minä voisin kutsua häntä hooksi. Itseäni voisin kutsua täydeksi hoopoksi, mutta enhän ollut, vain nainen, joka kaipasi hirveästi rakkautta ja hellyyttä. Sitä tulikin, monella tavalla. Minä olisin voinut muuttaa hänen ”hoviinsa” vaikka heti, koska minua kutsuttiin ihanasti tervetulleeksi kotiin niin monta kertaa. Tosin käytännössä vain kirjani olisivat muuttuneet, ei omat tavarani ja minä itseni näköisenä. Kaikenlaiset tunnetilat on käyty läpi, nämä on kuvattu tällä sektorilla useasti. Epämääräinen mustasukkaisuus, viestit toisten naisten kanssa (yhden kanssa vaihdoinkin viestejä raivopäänä ja hän sanoi, että Hoo ja hän rakastavat toisiansa ikuisesti ja olen väärä ihminen tälle…eipä tosin tiennyt hänkään että olin asunut siellä hovissa usean kuukauden ajan ja minusta suunniteltiin tulevaa puolisoa, by the way kaksi kertaa kosittu ja pyydetty kihloihin, mutta ajankohta oli avoin :). Minä olen pitänyt koko ajan oman asuntoni ja tuota edes takaisin meininkiä harrastin viimeiset kuukaudet ja luulin olevani ihan sekopää. Luettuani täällä olevien tekstejä alan tajuta tehneeni juuri niin kuin tunsin silloin oikeaksi. Puhuttuani aikani seinän kanssa ja joka joko suuttui silmittömästi (äänikin muuttui) tai vaikeni tai lähti paikalta, pakkasin laukut/auton vähintään viisi kertaa. Palasin usein omasta tahdostani, ”luvan” saatuani. Voi herran jestas! Olen ottanut etäisyyttä henkisesti ja fyysisesti, en kuvittele turhia. Silti välitän hänestä paljon, siitä en ole päässyt eroon. Kaipaan, ikävöin, mutta rakennan jo omaa elämääni, vaikka sattuu. Viestittelystä en ole päässyt eroon, mutta tajuan, että viestejä tulee miten sattuu.
No tämä ei ole se tärkein aihe. Vaan nämä viestit, tämänaamuisesta meinasi silmälasit pudota päästä. Puhelimella hän ei halunnut jutella yli puolen vuoden ajan, perustelu ettei halunnut. Se siitä. Aamuisin tuli aikamoisia seksiviestejä, ne tosin ovat jo laimentuneet. Luulen, etten ollut ainoa saaja vaan eihän siitä voi olla varma… Mutta että tänään hänellä oli tosi tärkeä päivä liittyen menneeseen ihmiseen, ikään kuin yhden jutun tärkeä lopettaminen. Laitoin viestin jossa toivoin voimia. Vastauksena tuli että tekisi mieli…sama vanha juttu jatkuu, vaikka tästä piti lähteä uusi tärkeä vaihe liikkeelle, yhdessä. Kun en mene sinne tänään, viestittelykohde taitaa vaihtua tai sitten taas on useita samaan aikaan. Vaikka kerrottiin, että olen ainoa (tällä kertaa) ja ykkönen. Jos on ykkönen, niin sitten on kakkonen ja kolmonenkin.. viisainta nyt kaataa jääkylmää realismia omaan päähäni.

26

291

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Pelottavan paljon yhteisiä kokemuksia näyttää olevan
      etenkin yhteenlaskutoimituksen ja (onko sama ihminen noi 17 jotain) kanssa. "

Niin tuohon vastaan, että olen vasta hiljattain rekisteröinyt nimimerkkini, mutta olen täällä kirjoitellut käyttäen tuota sivuston tyrkkäämää yhteenlaskutoimitusta parisen vuotta, alkaen noin vuoden 2011 alusta...

vilkaisin tuota tarkoittamaasi 17 jotain...näytti olevan useinkin tuo luku niissä viesteissa joita olen kirjoittanut ennen tätä nimimerkin rekisteröimistä..

Mitä tuohon tulee...

"Epämääräinen mustasukkaisuus, viestit toisten naisten kanssa (yhden kanssa vaihdoinkin viestejä raivopäänä ja hän sanoi, että Hoo ja hän rakastavat toisiansa ikuisesti ja olen väärä ihminen tälle"

Niin minuun ei ole kukaan nainen ottanut yhteyttä Ännääni liittyen noissa merkeissä...

Se mitä tiedän Ännäni naissuhteista ajalta jolloin tapailin häntä...niin hän ns. seurusteli yhden naisen kanssa...

sitten kuvioon tuli jossain vaiheessa uusi nainen, jonka kertoi olevan nuoruuden ihastus, jonka olemassaoloon en edes heti uskonut, sitten tapaili minuakin noin kerta viikkoon...lisäksi ilmeisesti oli joku kauempana oleva nainen...

noista mainituista...tiedän/olen nähnytkin tuon ensin mainitun silloisen seurustelukumppanin ja kesällä näin markkinoilla Ännäni seurassa tuon ns. nuoruuden ihastuksen, jonka kanssa ilmeisesti nykyään seurustelee...

Mitä muuten tulee Ännäni reality elämään liittyen, en tiedä siitä muuta, spostia tyyliin "tekee mieli"ei ole enää minulle tullut tämän vuoden aikana...

• "mutta olen täällä kirjoitellut käyttäen tuota sivuston tyrkkäämää yhteenlaskutoimitusta parisen vuotta, alkaen noin vuoden 2011 alusta..."

Korjausta tuohon...Ännä suhteeni päättyi syyskuussa 2011 jonka jälkeen olen ehkä vuodenvaihteen tienoilla tullut tänne kirjoittelemaan, en muista tarkkaan...

• yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

"mutta olen täällä kirjoitellut käyttäen tuota sivuston tyrkkäämää yhteenlaskutoimitusta parisen vuotta, alkaen noin vuoden 2011 alusta..."

Korjausta tuohon...Ännä suhteeni päättyi syyskuussa 2011 jonka jälkeen olen ehkä vuodenvaihteen tienoilla tullut tänne kirjoittelemaan, en muista tarkkaan...

"viisainta nyt kaataa jääkylmää realismia omaan päähäni."

Niin tuo kaiketi on tarpeen itsekullekkin...
        varsinkin kun lukee näitä juttuja täällä...tosi paljon on samankaltaisuutta...

itsekin välillä olen juuttunut tuohon kirjoittajaan joka kirjoittaa täällä esiintyen myös ns. nuoruuden rakkautena...ja on kieltämättä antanut itsestään osin samankalaista kuvaa...mitä Ännäni aikoinaan kertoi liittyen hänen nuoruudenihastukseensa...

Mutta en usko tuon hänen nyksänsä(nuoruudenihastus?) olevan todellisuudessa sellainen minkälaisen kuvan ännä hänestä minulle antoi...

Mutta pähkähullulta tämä kaikki/tämä sinunkin juttusi ny minusta tuntuu...

• hovinainen
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

"mutta olen täällä kirjoitellut käyttäen tuota sivuston tyrkkäämää yhteenlaskutoimitusta parisen vuotta, alkaen noin vuoden 2011 alusta..."

Kiitos yhteenlaskutoimitus, tällaista tämä on kun alkaa etsiä todisteita jollekin, jota ei koskaan löydy mutta jotka tajuaa sisimmässään todeksi. Olen tosi paljon samaistunut sinun ajatuksiisi siitä, mllainen narsisti on, vaikka aluksi en tajunnut yhtään mistä oli kysymys. Välitän paljon, mutta otan etäisyyttä. En halua juuri nyt tavata yhtään häntä.
        Olen pahoillani, ei ollut mitenkään tarkoitus loukata sinua tai uskoa että olisi ollut kyseessä sama ihminen, noi vain tuntui niin samanlaisilta kokemuksilta, samoin se mitä olet kirjoittanut siitä, että ei asiat ole mitenkään yksinkertaisia. Laitoin tänään viestin että olen ostamassa asuntoa (johon siis minulla on mahdollisuus ihan helposti)…sain vastauksen, että älä laita kaikkia rahojasi nyt turhaan. Voi h….tti, itseni arvoiseen elämäänhän minä ne laitan ja rakentaakseni puolen vuoden tyhjien lupausten jälkeen itseni näköistä elämää. Mihin minun pitäisi nyt ne laittaa?

• hovinainen kirjoitti:

Kiitos yhteenlaskutoimitus, tällaista tämä on kun alkaa etsiä todisteita jollekin, jota ei koskaan löydy mutta jotka tajuaa sisimmässään todeksi. Olen tosi paljon samaistunut sinun ajatuksiisi siitä, mllainen narsisti on, vaikka aluksi en tajunnut yhtään mistä oli kysymys. Välitän paljon, mutta otan etäisyyttä. En halua juuri nyt tavata yhtään häntä.
        Olen pahoillani, ei ollut mitenkään tarkoitus loukata sinua tai uskoa että olisi ollut kyseessä sama ihminen, noi vain tuntui niin samanlaisilta kokemuksilta, samoin se mitä olet kirjoittanut siitä, että ei asiat ole mitenkään yksinkertaisia. Laitoin tänään viestin että olen ostamassa asuntoa (johon siis minulla on mahdollisuus ihan helposti)…sain vastauksen, että älä laita kaikkia rahojasi nyt turhaan. Voi h….tti, itseni arvoiseen elämäänhän minä ne laitan ja rakentaakseni puolen vuoden tyhjien lupausten jälkeen itseni näköistä elämää. Mihin minun pitäisi nyt ne laittaa?

"Olen pahoillani, ei ollut mitenkään tarkoitus loukata sinua tai uskoa että olisi ollut kyseessä sama ihminen,"

Niin en minä ole loukkaantunut, enempi vain hämmentynyt, ikäänkuin joutuu päätään ravistelemaan, että pysyy ns. todellisuudessa...

kuten sanoin, sitä omaa todellisuutta on täälläkin yritetty moneen kertaan horjuttaa tai sekoittaa...

tavallaan nyt sinäkin...mietin tuota mainitsemasi tärkeää päivääkin, tiedän että Ännäni elämässä sellainenkin on lähiaikoina...tietoni olen saanut ihan sanomalehdestä...

ja mietinhän minä voisitko sinä olla nimenomaan se nainen..jonka näin kesällä...käydessäni entisellä kotipaikkakunnallani markkinoilla... josta myös Ännäni on syntyisin...

Mutta joo...oli kuinka oli, itsehän sitä joutuu omaa elämäänsä koskevat päätökset tekemään..

"Olen pahoillani, ei ollut mitenkään tarkoitus loukata sinua tai uskoa että olisi ollut kyseessä sama ihminen,"

Niin en minä ole loukkaantunut, enempi vain hämmentynyt, ikäänkuin joutuu päätään ravistelemaan, että pysyy ns. todellisuudessa...

kuten sanoin, sitä omaa todellisuutta on täälläkin yritetty moneen kertaan horjuttaa tai sekoittaa...

tavallaan nyt sinäkin...mietin tuota mainitsemasi tärkeää päivääkin, tiedän että Ännäni elämässä sellainenkin on lähiaikoina...tietoni olen saanut ihan sanomalehdestä...

ja mietinhän minä voisitko sinä olla nimenomaan se nainen..jonka näin kesällä...käydessäni entisellä kotipaikkakunnallani markkinoilla... josta myös Ännäni on syntyisin...

Mutta joo...oli kuinka oli, itsehän sitä joutuu omaa elämäänsä koskevat päätökset tekemään..

"kuten sanoin, sitä omaa todellisuutta on täälläkin yritetty moneen kertaan horjuttaa tai sekoittaa..."

Niin edelleen...tosiaan minusta useinkin on tuntunut, että tällä palstalla on seikkaillut niin Ännä kuin hänen nuoruudenrakkautensa ja nyt seuraan liittyi ikäänkuin hänen nyksänsä...

että mietinhän minä toki sitäkin vaihtoehtoa, että tällä ikäänkuin yritetään todistella että Ännäni nyksä tietää kaiken...Ännäni muista naisista...kuten mukamas tiesi jo silloin ku me tapaitiin...

että ihmeellisiäkin voi olla nämä narsistien kiemurat...Onneksi ny ei ne ny konkreettisesti vaikuta mitenkään enää mitenkään minun elämääni...

Että ehkä ny kuitenkin pitäydyn siinä "totuudessa" jota myös täällä on joskus minulle tarjoiltu, että Ännäni elelee onnellisena nyksänsä kanssa kuin ei ikään olisi paha poika ollutkaan ja on kuulemma onnensa ansainnut, ja eritoten hänen nyksänsä...

Sitä en tiedä, onko noin, mutta nyksän takia toivon niin olevan...

"kuten sanoin, sitä omaa todellisuutta on täälläkin yritetty moneen kertaan horjuttaa tai sekoittaa..."

Niin edelleen...tosiaan minusta useinkin on tuntunut, että tällä palstalla on seikkaillut niin Ännä kuin hänen nuoruudenrakkautensa ja nyt seuraan liittyi ikäänkuin hänen nyksänsä...

että mietinhän minä toki sitäkin vaihtoehtoa, että tällä ikäänkuin yritetään todistella että Ännäni nyksä tietää kaiken...Ännäni muista naisista...kuten mukamas tiesi jo silloin ku me tapaitiin...

että ihmeellisiäkin voi olla nämä narsistien kiemurat...Onneksi ny ei ne ny konkreettisesti vaikuta mitenkään enää mitenkään minun elämääni...

Että ehkä ny kuitenkin pitäydyn siinä "totuudessa" jota myös täällä on joskus minulle tarjoiltu, että Ännäni elelee onnellisena nyksänsä kanssa kuin ei ikään olisi paha poika ollutkaan ja on kuulemma onnensa ansainnut, ja eritoten hänen nyksänsä...

Sitä en tiedä, onko noin, mutta nyksän takia toivon niin olevan...

"että mietinhän minä toki sitäkin vaihtoehtoa, että tällä ikäänkuin yritetään todistella että Ännäni nyksä tietää kaikenÄnnäni muista naisista...kuten mukamas tiesi jo silloin ku me tapaitiin..."

Niin jos ny yrittäisin asettua liittyen tarinaasi/ Ännäni asemaan...niin on se varmaan hirvittäävää elää paljastumisen pelossa...

Jos jostain menneisyydestä tulisikin ihminen joka romahduttuisi koko korttitalon...tilanteessa jossa narsisti ehkä tietää että hänenkin rajansa saada parempaa naista kuin hänen nyksänsä on tullut vastaan...

noh, ännäni on luvannut lähettää hääkutsun sitten kun hän kuuelmma on löytänyt sen oikean naisen...että sitä odotelessa...

Tiedä sitten...jos sattuu vaikka pieraisisin häissä...kuvaisiko se sitten minun mielipidettäni asiasta tyyliin e v v k...

Vaikka ihan oikeasti tunnen suurta myötätuntoa tuota naista kohtaan...jonka suhde perustuu täysin valheelle...jonka miesystävä on täysi pelle...mutta toki toivon että hän itsekin ny ymmärtää kohdella naista hyvin...syystä että hän on Ännälle varmaan last chance...

• hovinainen
        yhteenlaskutoimitus kirjoitti:

"että mietinhän minä toki sitäkin vaihtoehtoa, että tällä ikäänkuin yritetään todistella että Ännäni nyksä tietää kaikenÄnnäni muista naisista...kuten mukamas tiesi jo silloin ku me tapaitiin..."

Niin jos ny yrittäisin asettua liittyen tarinaasi/ Ännäni asemaan...niin on se varmaan hirvittäävää elää paljastumisen pelossa...

Jos jostain menneisyydestä tulisikin ihminen joka romahduttuisi koko korttitalon...tilanteessa jossa narsisti ehkä tietää että hänenkin rajansa saada parempaa naista kuin hänen nyksänsä on tullut vastaan...

noh, ännäni on luvannut lähettää hääkutsun sitten kun hän kuuelmma on löytänyt sen oikean naisen...että sitä odotelessa...

Tiedä sitten...jos sattuu vaikka pieraisisin häissä...kuvaisiko se sitten minun mielipidettäni asiasta tyyliin e v v k...

Vaikka ihan oikeasti tunnen suurta myötätuntoa tuota naista kohtaan...jonka suhde perustuu täysin valheelle...jonka miesystävä on täysi pelle...mutta toki toivon että hän itsekin ny ymmärtää kohdella naista hyvin...syystä että hän on Ännälle varmaan last chance...

Voitaisiinko vaihtaa viestejä. Sähköpostini on [email protected]. Alkaa tuntua kylmältä niskssa ja siltä, että haluan faktaa. Tosin tuon suhteen lopetan anyway.

• hovinainen kirjoitti:

Voitaisiinko vaihtaa viestejä. Sähköpostini on [email protected]. Alkaa tuntua kylmältä niskssa ja siltä, että haluan faktaa. Tosin tuon suhteen lopetan anyway.

"Voitaisiinko vaihtaa viestejä"

Niin tiedät kyllä että minun spostini on [email protected] ja mitä tuohon tulee...

"Voitaisiinko vaihtaa viestejä"

Niin tiedät kyllä että minun spostini on [email protected] ja mitä tuohon tulee...

."En missään nimessä ole kenenkään ännän nuoruudenrakkaus, kaukana siitä"

Niin olen jo monesti täällä maininnutkin, etten ole koskaan uskonutkaan Ännäni juttuja nuoruudenrakkaudestaan...

vaikka tavallaan täällä palstallakin tuo narstiin palavasti rakastunut nuoruudenrakkaus on seikkaillut...

."En missään nimessä ole kenenkään ännän nuoruudenrakkaus, kaukana siitä"

Niin olen jo monesti täällä maininnutkin, etten ole koskaan uskonutkaan Ännäni juttuja nuoruudenrakkaudestaan...

vaikka tavallaan täällä palstallakin tuo narstiin palavasti rakastunut nuoruudenrakkaus on seikkaillut...

"vaikka tavallaan täällä palstallakin tuo narstiin palavasti rakastunut nuoruudenrakkaus on seikkaillut..."

Ja näyttää hän sisältyvän sinunkin tarinaasi...

"Epämääräinen mustasukkaisuus, viestit toisten naisten kanssa (yhden kanssa vaihdoinkin viestejä raivopäänä ja hän sanoi, että Hoo ja hän rakastavat toisiansa ikuisesti ja olen väärä ihminen tälle"

Että ehkä tuo nuoruudenrakkaus onkin mielikuvitusolento, eikä häntä ole olemassakaan sellaisena kuin Ännä hänet kuvasi, kuin vain Ännäni minullle syöttämässä tarinassa ja tällä palstalla...

Mitä Ännäni nyksään tulee...niin tiedän, että hän oikeasti seurustelee, hänellä on nyksä...mutta tosiaan olen hieman hämmentynyt/huvittunutkin, että ikäänkuin hänkin nyt olisi tullut tänne palstalle...

"no en varmaan tule, lupasin kyllä maksaa taksin tänne."

tuostakin tulee mieleen, että joo, minä menin kerran taksilla hänen luokseen...mutta maksoin taksin itse...ja juuri tuolloin hän ensimmäisen kerran kertoi nuoruudenihastuksestaan, jolle antoi seksiä jonkakaltaista nainen ei ollut koskaan saanut ja sen myötä nainen oitis palavasti rakastui häneen...

Näytin silloin ilmeisesti epäuskoiselta kun tosiaan Ännä tuli hyvin lähelle kasvojani sanoen usko nyt, se on totta...

ja tilanteesta eroon päästäkseni sanoin toki uskovani...

Noh, tämä tilanne tässä kohtaa...
        vaikuttaa hyvin samankaltaiselta...ikäänkuin tässä ny pitäisi uskoa, että Ännäni nyksä tietää kaiken...

• hovinainen kirjoitti:

"Alkaa tuntua kylmältä niskssa ja siltä, että haluan faktaa. "

Niin tässä sinulle vielä sitä faktaa...
        https://www.youtube.com/watch?v=iOiSfiKo6Fk

• hoviainen

Olisiko sen paikan alkunimi K- alkunen….En missään nimessä ole kenenkään ännän nuoruudenrakkaus, kaukana siitä….ja tää Hoo voi ruveta ihan rauhassa etsimään minua parempaa naista, pointsit vain hänelle. Olin kuulemma Ykkönen, joten varmaan seuraava tulee minun jälkeeni….hoviin en enää halua.

Pieraistaan yhdessä :) Toivottavasti olin se last chance, vaikken nyt saman narsissin kohdalla (narsissit olivat hänen lempikukikiaan)
      Näiden ns juhlien jälkeen tuli äsken kutsu tulla hänen luokseen…tule… no en varmaan tule, lupasin kyllä maksaa taksin tänne. Tiedän ettei viitsi tulla.

• "Olisiko sen paikan alkunimi K- alkunen"

Niin vielä tekee mieli vastata, että joo, uskoisin että tiedät varsin hyvin kysymättäkin että paikka oli K-alkuinen ja Ännäni nimi H-alkuinen...

Mutta muuten, en ny tiedä miten näihin uusiin juonen käänteisiin suhtautuisin...tuntuvat ny niin koomisiltakin, että on tosi vaikea uskoa todeksi, vaikka narsistien mielenmaisemaan olenkin lukemalla perehtynyt, mutta siltikin...että oikeestiko, vielä tällaistakin...

"Olisiko sen paikan alkunimi K- alkunen"

Niin vielä tekee mieli vastata, että joo, uskoisin että tiedät varsin hyvin kysymättäkin että paikka oli K-alkuinen ja Ännäni nimi H-alkuinen...

Mutta muuten, en ny tiedä miten näihin uusiin juonen käänteisiin suhtautuisin...tuntuvat ny niin koomisiltakin, että on tosi vaikea uskoa todeksi, vaikka narsistien mielenmaisemaan olenkin lukemalla perehtynyt, mutta siltikin...että oikeestiko, vielä tällaistakin...

"että oikeestiko, vielä tällaistakin."

Niin, vielä tekee mieli sanoa, että jos ny jotain voisin vielä toivoa Ännääni liittyen, niin toivoisin, että Ännä nyksä ei todellisuudessa koskaan kokisi tarvetta tulla kirjoittamaan tällaiselle palstalle ns. narsistin uhrina...

• Ihan sivullisena

" toivoisin, että Ännä nyksä ei todellisuudessa koskaan kokisi tarvetta tulla kirjoittamaan tällaiselle palstalle ns. narsistin uhrina... "

Ihan sivullisena vain... Kirjoitin ihan sarkastisesti sinulle, että Ännäsi seurustelee tyytyväisenä muina miehinä, niinkuin ei olisi koskaan paha poika ollutkaan, ja että Ännäsi ja hänen Nyxänsä elelevät onnellisina.

Olen vähän ihmetellyt siun kirjoitustesi sävyä sen suhteen, että ihan kuin et tietäisi, että narsistit eivät muutu koskaan...

Että jos oikeasti olet uskonut, että tuollaista, mitä nyt tapahtui, ei voisi tapahtua, niin tervetuloa todellisuuteen.

Itse uskon, että joku tai jotkut minun n/p:ni naisista kirjoittelevat täällä joko menneisyydessä, nyt tai tulevaisuudessa. Ihan mahdollista.

Jotenkin minä olen helpottunut, että olet ilmeisesti kohdannut nyxän täällä... Toivon sydämestäni myös teille rakentavia keskusteluja, jos haluatte jatkaa keskustelua.

Kokemuksesta tiedän, että ikävän asian jakaminen ihmisen kanssa, jolla on sama kokemus, voi olla hedelmällistä ja tervehdyttävää. Koska kyseessä on ikävä narsisti, oikeita vastauksia voi olla vain yksi. Ja olette molemmat siitä onnellisessa asemassa, että olette kummatkin oikeassa.

Menestystä molemmille : ).

• "Jotenkin minä olen helpottunut, että olet ilmeisesti kohdannut nyxän täällä... Toivon sydämestäni myös teille rakentavia keskusteluja, jos haluatte jatkaa keskustelua"

tsih, tämä tästä ny vielä puuttuikin, ns. narsismi palstan "nuoruudenrakastettu" komppaamassa...että olen mukamas kohdannut Ännäni nyksän...joka myös ikäänkuin viittasi häneen...

Ny kyllä naurattaa...

Todellisuudessa kun tunnen ihmisenä vain Ännäni, jonka tuntemisen perusteella ny mieluusti laitan niin sinut, ännän kuin tämän hovinaisenkin kaikki samaan pakettiin...on minun mutu tuntumani...tästä tässä ketjussa esiin tulleesta uudesta juonen käänteestä...

• Ihan rauhassa vain

"laitan niin sinut, ännän kuin tämän hovinaisenkin kaikki samaan pakettiin..."

Ihan rauhassa vain. Minäkin olen loppujenlopuksi varovainen, enkä syöksyisi muitta mutkitta myöntämään henkilöllisyyttäni. Ajattelin vain, kun tavallaan jo tavoititte ajatuksen...

Mutta ehdottomasti minä kirjoittelen vain tällä kaikualoituksella. Ja sitten viimeksi, kun kirjoitin jollakin nimimerkillä, niis se oli se "Tuijotettu".

Ehkä moni "poika" toivoisi rakastettunsa olevan nuoruudenrakastettu, mutta harvoja vain onnistaa. Ehkä ajatuksessa on senverran säihkettä ja romantiikanhavinaa, että Ännäsi narsistinen mieli on lainannut tarinansa narsistiseen tapaan joltakin toiselta.

Kaikki narsistithan tavoittelevat ns. täydellistä rakkautta ja jotakin sellaista, että muut voisivat vain kateellisina pudotella kuolatippoja.

Minun ja n/p:n tarina voisi olla kadehdittavan onnellinen, mutta on vain yksi pikku ongelma, minkä kaikki palstailijat tiedämmekin...

• "Ehkä ajatuksessa on senverran säihkettä ja romantiikanhavinaa, että Ännäsi narsistinen mieli on lainannut tarinansa narsistiseen tapaan joltakin toiselta"

Niin käsittääkseni kaiketi tuollainen lainailu lie tyypillistä narsistille...

mutta minun tarinaani liittyen että mukamas Ännäni nyksäkin yhtäkkiä ikäänkuin piipahti täällä narsistipalstalla haluten keskustella nimenomaan minun kanssani...

Siihen en ny sentäs usko...

"Ehkä ajatuksessa on senverran säihkettä ja romantiikanhavinaa, että Ännäsi narsistinen mieli on lainannut tarinansa narsistiseen tapaan joltakin toiselta"

Niin käsittääkseni kaiketi tuollainen lainailu lie tyypillistä narsistille...

mutta minun tarinaani liittyen että mukamas Ännäni nyksäkin yhtäkkiä ikäänkuin piipahti täällä narsistipalstalla haluten keskustella nimenomaan minun kanssani...

Siihen en ny sentäs usko...

Yhteenlaskutoimitus, en mitenkään halunnut kirjoittaa nimenomaisesti vain sinun kanssasi vaan että kirjoituksesi tuntui niin tutulta…ja tuon nuoruuudenrakkaudenkin, kutsutaan häntä vaikka etunimellä M. Hyvä jos tällä ihmisellä on ollut nuoruudenrakkaus, ainakaan sen jälkeen ”rakkauksia” lienee riittänyt.
        Lähinnä haluaisin nyt käräyttää tämän ihmisen puhtaalla faktatiedolla hänen tekemisistään.
        Täällä hovissa taas...

• sembra64 kirjoitti:

Yhteenlaskutoimitus, en mitenkään halunnut kirjoittaa nimenomaisesti vain sinun kanssasi vaan että kirjoituksesi tuntui niin tutulta…ja tuon nuoruuudenrakkaudenkin, kutsutaan häntä vaikka etunimellä M. Hyvä jos tällä ihmisellä on ollut nuoruudenrakkaus, ainakaan sen jälkeen ”rakkauksia” lienee riittänyt.
        Lähinnä haluaisin nyt käräyttää tämän ihmisen puhtaalla faktatiedolla hänen tekemisistään.
        Täällä hovissa taas...

sembra64=hovinainen. Laitoin sinulle meliä.

• kaunishantainenorava

Minäkin olin tuntemani narsistin teini-ihastus. Mutta en tokikaan ole kuvitellut, että täällä olisi muita hänen naisiaan:)

Tämä on taas narsistien kaavamaisuutta, kuten jo todettiinkin. Koska asia oli hänelle selvästi jotain mitä hän ihannoi. Asialla kehuskeltiin muille.
      Että olimme tunteneet niin kauan, minä olin ainoa johon hän oli pitänyt yhteyttä (aivan varmasti..) Minä olin se oikea, ihana rakkaus.

• Toivon todella, että tämä korttitalo romahtaa ja voin osoittaa sen ihan faktana.

Joo, olen tämän ihmisen ns nyksä, joskin lähtenyt pois useasti, nyt taas takaisin. Hetkeksi, oma asunto jo haussa (tietenkään en kerro sitä).
        Eilen oli paras huijausyritys eräällä treffipalstalla häneltä, senkin sai näyttämään siltä että olen sairas (laittoi viestin toisella nimellä ja eri paikkakunnalta) , halusi tietää minusta lisää...ja samalla hetkellä sulki profiilinsa. Viime kk:n aikana 283 viestiä 90 naiselle, kaksi oli blokannut hänet. Tyhmä kun olin, viestitin hänelle että olet taas palstoilla...
        En mennyt sentään enää noin halpaan, vaikka hetken pyöräytti tyhjää päässä. lupasin illalla hakea apua "ongelmaani". No nyt sitten haen sitä. Paikkakunta Koo ja nimen alku oikeasti Hoo. Varokaa tätä ihmistä. Jos tunnistatte hänet, minulle voi laittaa viestiä ylläolevaan nimimerkkiin. Nyt on ehkä kohdannut itseään älykkäämmän naisen...

• hovinainen kirjoitti:

Toivon todella, että tämä korttitalo romahtaa ja voin osoittaa sen ihan faktana.

Joo, olen tämän ihmisen ns nyksä, joskin lähtenyt pois useasti, nyt taas takaisin. Hetkeksi, oma asunto jo haussa (tietenkään en kerro sitä).
        Eilen oli paras huijausyritys eräällä treffipalstalla häneltä, senkin sai näyttämään siltä että olen sairas (laittoi viestin toisella nimellä ja eri paikkakunnalta) , halusi tietää minusta lisää...ja samalla hetkellä sulki profiilinsa. Viime kk:n aikana 283 viestiä 90 naiselle, kaksi oli blokannut hänet. Tyhmä kun olin, viestitin hänelle että olet taas palstoilla...
        En mennyt sentään enää noin halpaan, vaikka hetken pyöräytti tyhjää päässä. lupasin illalla hakea apua "ongelmaani". No nyt sitten haen sitä. Paikkakunta Koo ja nimen alku oikeasti Hoo. Varokaa tätä ihmistä. Jos tunnistatte hänet, minulle voi laittaa viestiä ylläolevaan nimimerkkiin. Nyt on ehkä kohdannut itseään älykkäämmän naisen...

"minulle voi laittaa viestiä ylläolevaan nimimerkkiin."

Niin sinulle hovinainen, liittyen tuohon pyyntöösi...kopsasin keskustelua tuohon yksityisviestittelyyn liittyen...

"Netti on kyllä viheliäinen paikka ja niin armoton meille uhreille, mutta taivas maan päällä monille häiriintyneille, narsisteille ja kaiken maailman sekopäille."

Mikä olisi miellyttävämpi saalis kuin moninkertainen uhri. Ja mikä olisi makeampi kosto kaunaiselle psykopaatille kuin päästä pettämään narsistipalstalla mieltään purkaneelle uhria. Olisi tuskaa ja dramatiikkaa varmasti yllinkyllin. Psykopaateillehan ei niin väliä ole, kenelle kostetaan ja kenen asioista."

että tuollakin tavalla voi mennä omassa asiassaan ojasta allikkoon...

• Kauhukakarat3

Tässähän voisi olla sellainen tilanne, kun noita viestejä selailin, että tuo Hovinainen toisiaan toimitti yhdelle teistä valvojista jotain valheellista materiaalia kostoksi sille miehelle joka hänet dumppasi. Eikös se ollut jonkun valvojan exä

• Kauhukakarat3 kirjoitti:

Tässähän voisi olla sellainen tilanne, kun noita viestejä selailin, että tuo Hovinainen toisiaan toimitti yhdelle teistä valvojista jotain valheellista materiaalia kostoksi sille miehelle joka hänet dumppasi. Eikös se ollut jonkun valvojan exä

"että tuo Hovinainen toisiaan toimitti yhdelle teistä valvojista jotain valheellista materiaalia kostoksi sille miehelle joka hänet dumppasi. Eikös se ollut jonkun valvojan exä "

Jo ny minua tarkoitat...
        niin en ole tällä palstalla minkään sortin valvoja ja kuten ylempänä totesin, en usko, että kyseessä on se henkilö jota minä olen täällä nimittänyt Ännäksi tai että tuo hovinainen olisi Ännäni nyksä

Minulla ei ole mitään osaa eikä arpaa tähän tarinaan/näihin asioihin/henkilöihin liittyen...kuhan ny ihmettelen miksi ylipäätään joku ny haluaa ikäänkuin edelleen sotkea minua tuohon juttuun...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      16
      5313
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      221
      2751
    3. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      35
      2163
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      39
      2045
    5. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      33
      2006
    6. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1717
    7. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      9
      1358
    8. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      164
      1282
    9. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      38
      1270
    10. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      65
      1257
    Aihe