Onko mutu- tai täsmätietoa siitä, kuinka helposti saa jatkaa yli 68 vuoden iän ja paljonko tällaisia jatkajia on?
Toissaviikolla täyttyi 67 ja en millään haluaisi eläkkeelle vuoden kuluttua. Työpaikkani on ammattikorkeakoulu ja Keva lienee eläkelaitoksemme.
Alkaneen vuoden työaikasuunnitelmassa työmäärä melkein puolitoistakertaistui viimevuotisesta. Ihan ok minulle. Olen liikunnalla pitänyt itseni kunnossa
haluaisin jatkaa yli 68 ikäisenä
4
195
Vastaukset
Työsopimuslaissa on säädetty eläkeikään perustuvasta eroamisiästä. Työntekijän työsuhde päättyy automaattisesti ilman irtisanomista ja irtisanomisaikaa sen kalenterikuukauden päättyessä, jonka aikana työntekijä täyttää 68 vuotta, jolleivät työnantaja ja työntekijä sovi työsuhteen jatkamisesta.
Täsmätietoa siitä, kuinka helposti ja kuinka moni työnantaja ja työntekijä on päässyt sopimukseen työsuhteen jatkamisesta yli 68 vuoden iän, ei ole käytettävissä.> Täsmätietoa ... ei ole käytettävissä.
:( Tämäpä harmi. Eli että ei ole tehty tietokoneajoa esim. selvittämään niiden yli 68-vuotiaiden määrää, joille eläkkeenmaksu alkaa myöhemmin. Data sinänsä on oltava olemassa koska eläkkeeseen tulee lykkääntyessä jokin pieni lisä
Vaikea pysyä terveenä kun työmatkat jäävät pois. Ne ovat muodostaneet tärkeän osan päivittäisten kymmenen tuhannen askeleen tavoitteestani !
Onkohan kukaan muu kuullut katteetonta hössötystä "työurien pidentämisestä" ?- Varttihullu
On todella harmi!! Mutta jos et saa jatkaa AMK:ssa niin voit mennä vaikka siivoamaan SOL:lle tai ensi syksynä poimimaan marjoja thaimaalaisten kanssa. Eiköhän työhimot lähde oikeissa töissä!
Voisipa tosiaan lähteä lepäilemään yllämainittuihin ... klo 7:30 - 17:30 tänään koululla puuhasin, oppilaiden kanssa ja hallintoasioita ...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449321
- 785862
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14810Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon414346- 583864
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella553566Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme313459- 472658
- 342182
- 401990