Paljonko voi pyytää laskuttajan hommasta palkkaa, parin vuoden kokemuksella ja merkonomin papereilla, vaativaa laskutusta ja todella paljon asiakkaita? Iso talo.
Laskuttajan palkka
6
5681
Vastaukset
- taas laskuja
...siis helsingissä
- uula
7-8€/h
- ...
uula kirjoitti:
7-8€/h
Vähintään 10-12e/h. Itse en ikinä lähtisi noin ala-arvoisen halvalla (=7-8e/h) laskuttajan hommaa tekemään. Sehän on lähinnä kerroslähetin liksa. Duuni on duunia, eikä hyvätekeväisyyttä. Kokemukseni mukaan yli 12 euroa saa, kun vaan osaa hinnoitella itsensä ja neuvotella kunnolla. Zemiä matkaan!
Jos kyse oli julkisesta sektorista, niin sitten en sano mitään. Sielä on surkeat palkat muutenkin. Älä kuitenkaan yksityisellä puolella lähde puoli-ilmaiseksi töihin. - Konttorirott
... kirjoitti:
Vähintään 10-12e/h. Itse en ikinä lähtisi noin ala-arvoisen halvalla (=7-8e/h) laskuttajan hommaa tekemään. Sehän on lähinnä kerroslähetin liksa. Duuni on duunia, eikä hyvätekeväisyyttä. Kokemukseni mukaan yli 12 euroa saa, kun vaan osaa hinnoitella itsensä ja neuvotella kunnolla. Zemiä matkaan!
Jos kyse oli julkisesta sektorista, niin sitten en sano mitään. Sielä on surkeat palkat muutenkin. Älä kuitenkaan yksityisellä puolella lähde puoli-ilmaiseksi töihin.Kunnallinen liikelaitos, laskuja satoja tuhansia per vuosi. Laskuttajat tienaavat n. 11 euroa per tunti
- Sera
Meillä tienaa parisentonnia, tosin siinä on logistiikkaakin mukana eikä pelkkää laskutusta.
- Anonyymi
Mistä löytäisin osa-aikaisen laskuttajan Vakaus - Kuopio akselilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?921816- 851272
- 1101133
- 761017
- 105919
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56848- 47761
- 36752
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47701- 33683