Paljonko voi pyytää laskuttajan hommasta palkkaa, parin vuoden kokemuksella ja merkonomin papereilla, vaativaa laskutusta ja todella paljon asiakkaita? Iso talo.
Laskuttajan palkka
6
5546
Vastaukset
- taas laskuja
...siis helsingissä
- uula
7-8€/h
- ...
uula kirjoitti:
7-8€/h
Vähintään 10-12e/h. Itse en ikinä lähtisi noin ala-arvoisen halvalla (=7-8e/h) laskuttajan hommaa tekemään. Sehän on lähinnä kerroslähetin liksa. Duuni on duunia, eikä hyvätekeväisyyttä. Kokemukseni mukaan yli 12 euroa saa, kun vaan osaa hinnoitella itsensä ja neuvotella kunnolla. Zemiä matkaan!
Jos kyse oli julkisesta sektorista, niin sitten en sano mitään. Sielä on surkeat palkat muutenkin. Älä kuitenkaan yksityisellä puolella lähde puoli-ilmaiseksi töihin. - Konttorirott
... kirjoitti:
Vähintään 10-12e/h. Itse en ikinä lähtisi noin ala-arvoisen halvalla (=7-8e/h) laskuttajan hommaa tekemään. Sehän on lähinnä kerroslähetin liksa. Duuni on duunia, eikä hyvätekeväisyyttä. Kokemukseni mukaan yli 12 euroa saa, kun vaan osaa hinnoitella itsensä ja neuvotella kunnolla. Zemiä matkaan!
Jos kyse oli julkisesta sektorista, niin sitten en sano mitään. Sielä on surkeat palkat muutenkin. Älä kuitenkaan yksityisellä puolella lähde puoli-ilmaiseksi töihin.Kunnallinen liikelaitos, laskuja satoja tuhansia per vuosi. Laskuttajat tienaavat n. 11 euroa per tunti
- Sera
Meillä tienaa parisentonnia, tosin siinä on logistiikkaakin mukana eikä pelkkää laskutusta.
- Anonyymi
Mistä löytäisin osa-aikaisen laskuttajan Vakaus - Kuopio akselilta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059