robinin äiti kertoi minulle että robin oli ei toivottu lapsi(yhden illan hairahdus) @vahinkolapsi
onko tämä totta?
onko robin homo?
21
5664
Vastaukset
- KalimeroJON
ON SE C VITTU
- polliisi99
Alaikäisen seksuaalisen suuntautumisen julkinen arvuuttelu on seksuaalista häirintää ja siten rikos.
- 5+5
Ja pykäliä viitteeksi!
Poliisina esiintyminen on ainakin varmasti rikos. - Batmanin kaveri
Kuka tässä alaikäisistä puhui? Kysehän on Lepakkopojasta, jonka seksuaalista suuntautumista arvuuteltiin jo 60-luvulta.
- LOLZIS
On minä olin robinin tyttöystävä sitten kun robin erosi minusta silloin kun erosimme niin robinin luona oli joku poika ja silloin kun lähdin unohdin VAHINGOSSA oven auki näin että robin suuteli sitä poikaa ja silloin robinin vanhemmat eivät olleet kotona
- Vierailija1
Robin ei ole homo, koska se seurustelee Sannin kanssa . Robin ja Sanni teki miten Eskimot suutelee . Nii ne oikeesti suuteli ja teki kai seksiä
- Hotbunny00
Ei ne sekstaillut.Ja sanni on lesbo.Jos oli provo niin aika paska
ilmeisesti on! Mutta koska tuo paljastetaan? Sitten kun kaikki muut "kortit" on käytetty eikä meinaa enää muuten päästä julkisuuteen
- ei-voi-olla-hetero
Kukaan miespuolinen joka nytkyttelee discojumputuksen tahtiin ei voi olla hetero.
Tuon "homokortin" robin ottanee esiin vasta viimeisenä mahdollisena oljenkortena päästäkseen takaisin julkisuuteen! eli ei piiitkään aikaan paljasta mitään. Edessä on vielä tosi tv sarjat, vain elämää, ehdokkuus vaaleihin jne jne
- Anonyymi
Oo Robin on Homo :0?
- Anonyymi
Kuin Tuiskukin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuin Tuiskukin...
EI ole ja tiedän, että on PILLU mies!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
EI ole ja tiedän, että on PILLU mies!
Voi vittu, että mitä mietitte?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi vittu, että mitä mietitte?
Pillu maistuu!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pillu maistuu!
Mitä vittua, jos on jotain muuta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vittua, jos on jotain muuta?
Kyllä ihmiset ovat eläimiä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä ihmiset ovat eläimiä!
Mikä ihmisissä on?
Ihmiset ovat petoja!
- Anonyymi
robin on homo ja se on muun koulussa
- Anonyymi
Huono laulaja se on ainakin.
- Anonyymi
Hei, Olen Robin ja voin kertoa olevani 100 prosenttisen homo, rakastan miehiä sekä heidän anuksiaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e1705425Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä432615- 1562212
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla161749- 821374
Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1601297Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o241291Ohhoh! KAJ laukoi suorat sanat somessa - V-sana mainittu!
Ohhoh! Mitäs mieltä olet tästä huumoriryhmä KAJ:sta? Bara bada bastu on kyllä aikamoinen korvamato... Lue lisää: https321223Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne221048Erika selvisi hienosti ennakkosuosikin paineista
Hienostihan se meni. Erika jätettiin yksin, eikä häntä tuettu, oli euroviisukiusattu, silti suoriutui ensiluokkaisesti.106982