Joo eli oon ihastunut ikäseeni poikaan ('molemmat 16, eli -97) oon alottanut puhuun sille fb ja monen alottamisen jälkeen hänkin sitten aloitti mutta yhtäkkiä hän ei enää vastannut viesteihin. Musta tuntu ku se vastaili ja näin et se halus puhuu ja sitä kiinnosti, mut sot se ei vain yhtäkkiä vastannu ja en halua alottaa sen kanssa uutta keskustelua, sillä pelkään että hän pitää minua häiritsevänä, auttakaa mitä teeen?!:D
poikaongelmiii
10
71
Vastaukset
- Roosuli-97
jos jotain vielä kiinnostaa ollaan eri lukiossa joten ei oikein nähdä:(
Kysy siltä suoraan, etä mikä vaivaa.
- Rosuliini-97
emmä viitti kysyä, koska jos se pilaa meijän "tän jetkiset välit" biel huonommiks...
- Rosuliini-97
kirjotisvirheet puhelimesta johtuen...:D *hetkiset **viel
- Hmmvaikee
aika vaikee sanoo, jos sitä ei vaa kiinnosta tai on tajunnu tykkäävänsä susta ja on ujo eikä uskalla laittaa viestiä?
- lifemocker
ei ole kiinnostunut sinusta. joten etsi sellainen ihminen joka on!
- OnlyGodCJudgeMe
Voipi olla että poika on kiinnostunut, mutta ei uskalla jostain syystä puhua edes netissä... Sinun täytyy vain puhua sille lisää sillä en usko että poika rupeaa yhtäkkiä sinulle juttelemaan... Kannatan juttelemis vaihto ehtoa :)
- NimimerkitönTyttö
Voi, mulla on aika sama juttu. :(
Se vaikutti niin kiinnostuneelta ja sen vika viesti oli, et palataan asiaan myöhemmin!:)
Mut ei oo kuulunu ;(
;(;( mä oon ihastunut siihe - lotta20
Vaikee
- kkkkko
Siis millasiin viesteihin ei enää vastannut? Itsekin kun olen puhelimella facessa, en jaksa kirjoittaa koko aikaa ja kirjaudun välillä ulos vaikka keskustelu olisikin käynnissä. Vastaan joko myöhemmin, tai jos toinen ei kysynyt mitään, en välttämättä vastaa ollenkaan.
Voit odottaa, että poika alkaa juttelemaan tai sitten menet vielä kerran itse.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 763432
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t302071Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681939Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191500- 281411
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261348Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61316Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671267Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101207Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531035