Netissä tavannut!

NimimerkitönTyttö

Moi.
Mä ajattelin laittaa tän tänne, sillä mua nyt oikeesti vaivaa tää asia.

Eli oon tavannut yhden mua pari vuotta vanhemman pojan täällä.
Me ollaan juteltu kaikenlaisia asioita. Tää poika on niin ihana. Mä en vaan viitti oikein sille sanoo siitä, koska en tiedä mitä se ajattelee musta.

Tää voi kuulostaa tosi hölmöltä, mutta se ei oo vastannu nyt päivään mun viesteihin.
Tai no "päivään". Eilen aamulla vielä viestiteltiin, mutta sitten tähän mennessä ei ole tullut vastausta. Tiedän, että tämä kuulostaa hölmöltä, niinkuin se on.

Hätäilee vaan hirveesti aina, jos vastausta ei tule parissa tunnissa.
Tiedän, että tämä poika ei roiku täällä, toisinkuin minä.
Tarkistan tämän palstan ja viestini n. 30min välein.
Minun on pakko.
Hän ei siis ole niin aktiivinen (todellakaan) eli ei hän tietenkään voi heti vastata.
Toivoisin vaan, että pian, sillä olen niin tylsistynyt. :(

Anteeksi sekava teksti. Yritän pukea tunteeni sanoiksi, mutta en osaa.

Olen oikeasti vähän huolissani.
- jos hän ei enää halua jutella
- hänelle on käynyt jotain
- häntä ei kiinnosta
???????????????????????

13

105

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • cutepolish

Moi!
      Kyl mäkin alan välillä olee jo huolissaan, jos joku ei vastaa nopeesti jne, mutta se on turhaa.
      Sä tiedät kyllä ne pojat ;)
      Pojat pojat :)
      Älä hätäile hei! Kyllä se vastaa, se varmaan viel nukkuu, tai sitten jos sil on vaan läppäri, mil se pääsee tänne, niin sil voi mennä, kun en mä ainakaan jaksa avata läppärii vähän välii. Olenkin täällä vaan iPhonella :)
      Varmaan säkin jollain puhelimel? No joo, kyllä se vastaa.
      Jos sua ärsyttää, niin älä kato sun viestejäs pariin tuntiin..
      Siinä ajassa, jos on tullu vastaus, sun ei tarvi enää huolehtii minuutin välein. :)
      Äh, en mä osaa selittää! :D Eli älä käy kattoo sun viestejä niin usein. Anna puhelimen olla 2h ja käy sitten kattomassa. Sillä kun odottaa 2h tulee semmonen olo, et se on vastannu. Jos käyt minuutin välein kattomassa, sulla on koko ajan tuska: missä se on!??
      =) Understand?

• Itsellänh on joskus niin kiire, että viesteihin vastaaminen kestää. Yleensä pyrin kuitenkin vastaamaan mahdollisimman nopeasti. Sinuna en huolestuisi vielä! Kyllä se vielä vastaa!

• NimimerkitönTyttö

Kiiiitos molemmille!!

• lifemocker

et sä voi itse vaikuttaa siihen haluaako joku sinuun olla yhteydessä vai ei...

• NimimerkitönTyttö

Lisää vastauksii! Se ei oo vieläkään vastannu. Olin n. 3-5h kaupungilla!
      Eikä ollut puhelinta mukana. Olin jo ilosena kattomassa viestejä, mutta ei oo vastannu.. :((((((((

• NimimerkitönTyttö

Laitan sanan tarkkaan mitä se laitto vikaks viestikseen tähän mennessä: palataan asiaan myöhemmin! :)
        Sen se laitto.

• cutepolish
        NimimerkitönTyttö kirjoitti:

Laitan sanan tarkkaan mitä se laitto vikaks viestikseen tähän mennessä: palataan asiaan myöhemmin! :)
        Sen se laitto.

Toi alkaa kuulostaa jo samalta, ku mul. :D =D

• Onko ollut puhetta harrastuksista ym.? Esimerkiksi minulla oli eilen niin kiire että ehdin vastaamaan viesteihin vasta joskus klo 20-22 aikoihin. Olin ensin 7 tuntia toimitsijana ja sitten vielä salibandyharjoitukset päälle. Tolla jätkällä saattaa olla jotkut harjoitukset tai vastaavat. Jos ei on huomiseen mennessä vastannu, ni olisihän tuo aika törkeää jätkältä katkaista yhteydenpito. Itse ainakin sanon suoraan, jos en halua enää pitää yhteyttä. Mutta tsemppiä sinulle ja toivottavasti kaikki kääntyy hyväksi. :)

• Ihmisillä on muutakin tekemistä kuin kytätä jatkuvasti kännykkää. Tai ehkä hän ei vain jatkuvasti jaksa jutella kanssasi.

• NimimerkitönTyttö

Ei oo ollu puhetta mistää harrastuksista. Tää poika sano eilen, et se meni jonneki, mut ei sen tänää pitäs missää olla. Toisaalta se pääsee tänne vaan koneella.
        Ja kiitos!!

• NimimerkitönTyttö kirjoitti:

Ei oo ollu puhetta mistää harrastuksista. Tää poika sano eilen, et se meni jonneki, mut ei sen tänää pitäs missää olla. Toisaalta se pääsee tänne vaan koneella.
        Ja kiitos!!

No voi olla että hän on mennyt tänäänkin jonnekkin, ei hänellä ole mitään velvollisuutta ilmoittaa sinulle kaikista menoistaan. Eiköhän hän ota sitten yhteyttä kun hänellä on paremmin aikaa.

• NimimerkitönTyttö
        r4nd0m kirjoitti:

No voi olla että hän on mennyt tänäänkin jonnekkin, ei hänellä ole mitään velvollisuutta ilmoittaa sinulle kaikista menoistaan. Eiköhän hän ota sitten yhteyttä kun hänellä on paremmin aikaa.

Joo kiitti!

• jooheioikesti

Ystävät hyvät. Ihmisillä (joillain) voi olla muutakin tekemistä kun puhelimen ja netin seuraaminen 24/7

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      76
      3402
    2. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      31
      2011
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1919
    4. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      17
      1476
    5. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1401
    6. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      26
      1328
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1306
    8. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      67
      1247
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1207
    10. Kerro nainen

Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.
      Ikävä
      53
      1025
    Aihe