Laatumikrossa aikasemmin käyttäny enkä ollu järin tyytyväinen.
Missä Oulussa kannattaa huoltaa tietokone?
27
817
Vastaukset
- Kaksi plus viistoist
Laita jollekin tietokonefoorumille viestiä, esimerkiksi MuroBBS tai Afterdawn. Siellä osaavat neuvoa paremmin ja voit myös löytää osaavan tekijän suoraan sieltä.
- Virhekorjaaja
Ei ainakaan Systema Superstoressa, siellä nimittäin hommat hoitaa aina joku täystunari-työharjoittelija tai vastaava taidoton tunari.
- 3+12
Ei systema superstorea ole ollut enää kolmeen vuoteen. Ja mitä sitten vaikka joku harjoittelija siellä työt hoitaakin? Kyllä ne työnjohtajat aina sen lopputuloksen tarkistaa.
- XWorker
3+12 kirjoitti:
Ei systema superstorea ole ollut enää kolmeen vuoteen. Ja mitä sitten vaikka joku harjoittelija siellä työt hoitaakin? Kyllä ne työnjohtajat aina sen lopputuloksen tarkistaa.
Entinen Lapstore, nykynen Systema. Ja ei tarkista, harjoittelijoille nakitetaan kaikki paskahommat kuten korjailut ja työn jälkeä ei tarkisteta.
- joopajoo
XWorker kirjoitti:
Entinen Lapstore, nykynen Systema. Ja ei tarkista, harjoittelijoille nakitetaan kaikki paskahommat kuten korjailut ja työn jälkeä ei tarkisteta.
Höpöhöpö. Olin noin vuosi sitten harjoittelussa siellä ja jokaisen koneen pomo tarkisti, ennen kuin sai asiakkaalle lähettää. Ja siis mitkä paskahommat? Ne korjailutko? Yksi firman pääasiallisista tehtävistä on korjata asiakkaiden koneista vikoja...
- Reino Helismaa
Kuse putkeen
- keijo-ensio
Taitonetti?
- Kolmen tuuman lerppu
Mitäpä huoltoa se tarvitsee? Kai ne pölyt osaat itsekin pyyhkiä?
- kääk
DataGroup Oulu on ollut ihan hyvä paikka.
- dhasdhdh
ensiksi pitäs tietää että mikä siinä sun koneessa ei toimi
- Huolla kouraan vaan
Huollan kotonas. Tuskin ne sua minnekään päästää huoltamaan.
- juupatijuujuu
Taitonetti Rautatienkadulla
- jenna vaara.la o kemijär
Mul o kissan kusta housuil
- huoltovapaa
Mitä sille pitää tehdä? Öljynvaihto? Jakopäänremmi? Sytytyksenajoitus?
En ole eläissäni vienyt tietokonettani kenenkään rassattavaksi, koska sellaiselle ei ole mitään tarvetta. Samoin postilaatikko ja puurokattila. Ei ne mitään huoltoa tarvi. - tai sitte ei
On täällä idiootteja ihmisiä vastailemassa,avohoito toimii.....
- Pavijoni
Mitä tahansa järkevää täällä koittaa ikinä kysyä niin aina tänne tulee joku avohoito-antti ja sekakäyttö-simo kertomaan jottai ala-aste tason pippelijuttuja.
turha täällä on tosissaan mistään puhuakkaan..God bless the internet.
- pulmapulma
...taitonetti on ok...
- järkikäteen
pistä paketissa oulaisiin Macomtech:iin
eivät laskuta paskasta ja nopeaa palvelua - opiskelijat
Ylivoimaiseti edullisin on webfep.com
Tämä on alan opiskelijoiden perustama yhteisö, ei yritys, joka tekee mm läppäreiden korjauhommia!
Erittäin osaava ja hyvä porukka!- Tapio kansa
Suikittelen tätä kansa
- taitonetti toimii
Taitonetti ja Rautatienkatu:)
- asiakas
Samaa mieltä. Ostin kesälläTaitonetistä edullisen käytetyn koneen.Oli aluksi
ongelmia kun kone ei olut täysin valmis, mutta kun käytin uudelleen liikkessä
niin laittoivat samantien kuntoon takuuseen, Palvelu tosi hyvää. Suosittelen.
- hoohr!
No daa-a. Suomen Oulussa jos et halua USA:ssa olevaan Ouluun matkustaa.
- nettix3
Menkääs tuonne niin hommat hoituu ja tietsikkasi pelittää. Sano TAITONETTI
http://www.taitonetti.fi/ - hhhgfdhghdf
Systemasuperstoressa, entisessä Lapstoressa.
- elävie
taitonetti zeppeliinissä iha täys kusetuspaska.!
- raahest
Zeppeliinin taitonetissa sain ite ainakin joltain nuorelta mieheltä oikein hyvää palvelua. Rautatienkadulta aiemmin ostanu ja jotain ongelmiaki ollu, mutta aina ovat korjanneet eikä kyllä mitenkään oo jääny kusetuksen maku
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1406663
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495739- 1234891
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434490Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523892- 623061
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522966Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242422- 422270
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152197