Mitä biisejä kuuntelette surullisena? =(

cutepolish

Mul on nyt jotenki surkea olo.. Mä ainakin kuuntelen
Ne Yo-Because of you
Ne Yo-Mad
Little Mix-Turn your face
En tiiä, noista biiseistä saan voimaa.. :D
Ja viel
Ne Yo-Sexy Love
Ne Yo-On in A million
En tiiä, jotenki niis on Powerii :DD

24

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sdadasd

      No en ainakaan mitään epämääräistä massateinijumputusta

    • En mä varmaan mitään erityistä musaa kuuntele.. mä yleensä lähen lenkille ku vituttaa tai oon surullinen.

    • Niinniinnniin

      Pirkka-Pekka Peteliuksen Pimpparautaa.

    • saaaaaaaaaadlovesongs

      Jotai surullisii

    • Muutama ihana :3

      Yleensä jotain näistä:

      - Sleeping With Sirens - A Trophy Fathers Trophy Son
      - Billy Talent - Nothing To Lose
      - A Day To Remember - If It Means Alot To You (mulle tulee tästä yks ihana ihminen mieleen, joten kuuntelet tätä aina kun ikävöin sitä :3)

    • blyskaayskah

      No jos oon surullinen/vittuuntunu, poltan röökiä parvekkeella iltasin/öisin ja kuuntelen The XX:n biisiä Intro pitkää versiota. Siin tulee vaa sellanen fiilis et mitää ei oo ja aika pysähtyy.

      • ihania biisejä

        Johanna Kurkela - Oothan tässä vielä huomenna
        Johanna Kurkela - Kaikki askeleet
        Johanna Kurkela - Sun särkyä anna mä en
        Maroon 5 - Love Somebody
        Parachute - Forever and always
        Parachute - Kiss me slowly


    • xldövöf

      Avril Lavigne - I will be
      ( ja muita Avrilin biisejä, mm. When You're Gone )
      Sana - Ette ymmärrä
      Redrama - Clouds
      Sam Tsui & Christina Grimme - Just A Dream

      jne. Kaikkee paskaa ;) ..

    • CatClaws

      Black Veil Brides- Saviour

      Blood On The Dance Floor- You are the

    • lonely man

      Max payne theme koska henkilö menettää elämässään kaiken. Perhe tapettu, ystävät tapettu, lavastettu murhaaja. Silti saa voimaa työntää itsensä kostamaan tämän kaiken aikaan saaneelle henkilölle. (peli)

      • seventiis

        Tiny dancer elton john


      • seventiis
        seventiis kirjoitti:

        Tiny dancer elton john

        Tai aerosmithin i dont wanna mis a thing


    • Lovatic4ever

      Demi Lovato - Skyscraper

    • <333

      Yleensä
      Sanni: jos mä oon oikee
      Erin: Vanha sydän
      Ceek: timanttia

    • Outo musafqni

      Volbeat- cape of the hero
      Owl city- fireflies
      Fall out boy- alone together
      Maroon5- Viva la vida

      • Va Va Voom

        cheek - niille joil on paha olla
        Erin - light spark
        Xkore - domination
        Ellie goulding - dead in the water
        Macklemore - make the money
        Avicii - you make me
        Cheek - orjantappuraa
        Emeli sande - read all about it
        Emeli sande - mountains
        Sub focus - tidal wave
        Katy B - easy please me
        Rihanna - man down
        Cheek - älä pyydä mitään
        DEV - bass down low
        Krewella - feel me
        Azealia banks - 1991
        Azealia banks - van vogue
        Hihii joo tossa muutama. Mulla on kyllä aika outo musamaku :D
        En jaksanu laittaa isoi kirjaimii... :/


    • toionihanabiisi

      One direction-I wish

      • corlen

        One erektion-it'so small


      • tornupall

        the fray - how to save a life
        the xx - angels
        asking alexandria - moving on
        marina and the diamonds - state of dreaming
        make me famous - we know its real
        lady gaga - marry the night
        lady gaga - hair
        pink - blow me one last kiss
        make me famous - she hunted me
        in this moment - scarlet
        heaven shall burn - black tears
        avenged sevenfold - i wont see you tonight pt 1&2
        linkin park - numb
        sia - breathe me

        tos ny jotai xd


      • ootnolo
        corlen kirjoitti:

        One erektion-it'so small

        pääskii


    • itkettää...

      sillon ku tuntuu siltä et haluu kuunnella jotai surullista ni kuuntelen noi :

      maroon5 - payphone ( sairaan paljon muistoi)
      redrama - clouds (muistoi..)
      ron pope - one grain of sand
      passenger - let her go (tästki nii paljo muistoi et joka kerta ku kuulen tän ni kyl oikeesti vierii kyynel poskea alas)
      1D - more than this
      1D - i wish
      1D - summerlove
      1D - they dont know about us
      1D - moments
      adele - someone like you
      bruno mars - talking to the moon
      rihanna - unfaithful

      sillon ku haluun piristyy vähän ni kuuntelen noi:

      FUN. - we are young
      kelly clarkson - dark side
      kelly clarkson - because of you
      swedish house mafia - dont you worry child
      cascada - miracle
      cascada - every time we touch
      bruno mars - just the way you are
      diandra - outta my head
      1D - irresistible
      1D - back for you
      1D - little things
      1D - forever young
      1D - truly madly deeply
      marina and the diamonds - primadonna girl

      ps. Itken tääl täysii ku kuuntelen ain sen biisin jonka listaan tänne

      • itkettää

        let her go eikä let her jo :D


    • <33

      Johanna Kurkelaa, nää biisit:

      - Ainutlaatuinen
      - Oothan tässä vielä huomenna
      - Sun särkyä anna mä en

    • sadguy95

      Dead by april: Crossroads

      Dead by april: Losing you

      Dead by april: Last goodbye

      Dead by april: Promise Me / Acoustic

      Dead by april: Sorry for everything

      Dead by april: Carry me

      kuuntelen niitä tälläkin hetkellä :(

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      68
      1969
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      128
      1394
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1353
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      654
    Aihe