Koiran outo käytös seksin aikana

Levotonkoira

Ärsyttävän ongelman äärellä ollaan.

Olemme olleet mieheni kanssa 2,5vuotta yhdessä ja alusta alkaen mies on tullut koiralleni tutuksi. Koira on siis 4vuotias. Olemme asuneet yhdessäkin lähes alusta asti, ja mies on koiran lauman täysi jäsen.

Koira ei pääse makuuhuoneeseemme ollenkaan, mutta silti kun harrastamme seksiä tai homma on vasta esileikin asteella niin koiran käytös muuttuu selvästi. Se ramppaa edes takas, lopulta menee petiinsä ja rupeaa syömään siitä kangasta. Tai jos pedillä on viltti niin sitten sitä vilttiä. Meillä on mennyt monet monet viltit roskikseen koska koira on syönyt ne täyteen reikiä. Mistä moinen käytös voi johtua ja mikä siihen auttaisi? Koira ei huuda tai vingu, mutta käyttäytyy mielestäni levottomasti ja tosiaan natustaa viltin täyteen reikiä. Huolestuttaa senkin puoleen, että mitä kankaan kappaleet tekevät koiran suolistolle.

Toivottavasti joku osaisi auttaa ja antaa hyviä neuvoja, kiitos.

4

665

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • KoiranKaipuuu

Koira haluaisi mukaan leikkeihinne. Te olette osa koiran laumaa joten eipä ihme jos ulkopuolelle jääminen niin sanotusti ottaa päästä.

• eyyh

Meilläkin koirat menevät hämilleen, kun rakastelemme, mutta sinun koirasi käyttäytyy ihan eri rajusti. Voisko laittaa radion tms äänenlähteen kovemmalle, jotta koira ei tajuaisi teidän puuhianne. Toki hän haistaa seksi jälkeen, mitä olette tehneet. Voisko sitä laittaa vessaan siksi aikaa? Ymmärsinkö oikein, että hän on muualla kuin makuuhuoneessa? Onko ovi auki?

• kulli on parasta

antakee sille kullia perseesee, kyllä siitä

• luomusti vaan

saattaisi auttaa, jos makkarin ovi olisi auki. Koirille seksi alfaparin keksken on luonnollinen juttu. Se suljettu oli siinä taitaa eniten kiusata. Antakaa koiran kulkea makkarissa myös seksin aikana, niin kyllä se varmaan, jos on tervepäinen koira, siitä rauhottuu. Miellä koira makailee patjallaan sängyn vieressä ja sitten jälkeenpäin tulee sänkeen ja nuolaisee kumpaakin naamasta, ilmiselvän tyytyvisenä kun alfapari on kunnossa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      311
      3074
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      64
      2374
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      127
      2075
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      351
      2057
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1409
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1405
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1357
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      71
      1319
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      81
      1278
    Aihe