Hyvä autokorjaamo Lempäälässä?

Hyvä ja halpa

Mitä suosittelette?

43

6974

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jee jee..

      Ei ole hyvää, ja halpaa vielä löytynyt!
      Tampereella on!!!

      • Rahaa on

        Onko hyvää korjaamoa?


      • Anonyymi

        Hinta ei ole tärkeä. Tärkein on että ammattilainen korjaa kunnolla.
        Oma autoni oli Lempäälän Fiksus korjaamolla Sutta ja sekundaa!
        Väärä osa kolisee.
        Kysyin vaihtavatko sen, mutta eivät vaihtaneet. Väittivät olevan oikean osan.
        Sokeakin näkee, että kyseesä on sopimaton osa.
        Kallis ja kelvoton autokorjaamo on Lempäälän FIKSUS!!!


    • eikä aina edes hyvä

      Osat ei maksa,mutta työstä saa maksaa ylihintaa. Esim tuulilasi 430€ Virossa sama töineen 160€. Holmöläiset teettää kalliissa nyrkkipajoissa.

      • loaserthjao

        entäs viron matkan kustannukset hohhoijaa äly hoi


    • kokeile2

      Hakala-yhtiöt, tosin en tiedä mitä kaikkee tuolla pystyvät tekemään kun ei itsellä ole kokemusta paikasta. Sääksjärven nesteen korjaamoa olen kuullu kehuttavan.

      • paskamikäpaska

        se on valohoitopaikka ei kannata


      • Anonyymi
        paskamikäpaska kirjoitti:

        se on valohoitopaikka ei kannata

        Ei taida onnistua ainakaan Hakalassa hommat ainakaan isommat :)loppu tuli


    • jos autosi on tärkeä

      Siellä amispojat hoitaa hommat isännälle halvalla ja asiakas maksaa kalliilla.

    • 9+17

      hakalan korjaamo on paras, käyttänyt sielä siitä asti kun veljekset aloitti firman

      • vares pares

        jaa kekkä veljekset, onko niitä enempi kuin yksi.
        minkä nimiset veljekset
        millä lailla paras


      • karvaranteetkotiin

        hoohoohoo ja paras?vitut sanon minä valohoidon ykkönen


      • Anonyymi

        Se on kun mitäää ei ymmättä


    • sanonta joka pitää

      Jos ei muuta ole kokeillut niin silloinhan se ainoa ja oikea on paras ja jokainen vosuhan omaa tavaraansa kehuu.

    • ei ulkopuolisille

      Ainut hyvä ja halpa, lisäksi nopea, sekä lähellä, on oma hyvin varustettu autotalli.

    • Auta mua että.

      Mutta jos on niin tyhmä ettei tiedä autoista mitään eikä osaa edes itse tankata,niin on silloin oltava näitten "tarkkojen ammattikorjaamoiden armoilla"

    • Kuski13

      LJ-Autohuolto ehdottomasti. Hyvää palvelua ja edulliset hinnat!

    • Itseenmaksavalohoidosta

      Vesilahdessakin on hyviä ja edullisia autokorjaamoita .

    • WV-kuski

      Hakala, ehdottomasti

      • Luottamusmeniheti

        Ei kaikkien mielestä ole. Kerran korjautin siellä mutta osa vioista jäi ja ison laskun maksoin kiltisti.Turhan tärkeitä heppuja siellä tiskin takana vaikka on tavallinen nyrkkipaja,en sen jälkeen ole siellä teettänyt mitään.


      • Anonyymi

        Meni konkurssiin hiljattain .Vanattaran Veho


    • hyvääkorjaamoosuositan
      • Anonyymi

        Konkurssissa..


    • vwRike

      Älkää hakalaan viekö. oli omistajalla eräänä vuonna verotuksessa tulot vain muutamia satojaeuroja. täysiä koijareita??

    • tcMasa

      Suosittelen Auto-Idistä. Olen saanut sieltä laadukasta palvelua kohtuuhintaan. Ei ole ainakaan mikään koijarifirma.

    • Tyhmiäkusetetaan

      Minä korjaan autoni itse ja sukulaistenkin autot. Säästää rahaa kun tekee itse ja ostaa osat netistä ulkomailta jossa ne on puolet halvempia kuin suomessa.

      • Anonyymi

        Nykyisin ei ole autokorjaamoita ,vaan ne on osien vaihtamoita.Jokainen kellä ei ole peukalo keskellä kämmentä kykenee vaihtamaan sen uuden varaosan autoonsa kunhan omistaa riittävät työkalut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyisin ei ole autokorjaamoita ,vaan ne on osien vaihtamoita.Jokainen kellä ei ole peukalo keskellä kämmentä kykenee vaihtamaan sen uuden varaosan autoonsa kunhan omistaa riittävät työkalut.

        Lisäisin tähän vielä että jos ei ole vikakoodia eivät voi korjata. Pelkkiä pellejä pitäisi tietokoneenkertoa mikä vikana muuten ei nyky päivänä ole osaamista.

        Ennen osattiin lukea yleismittaria, mitata anturit ja muut. Nähnyt kun korjaamolla katsotaan Youtubesta ohjetta miten korjataan... ja googlesta loput.


    • KuljunRiki

      Itse ostan naisetkin (ainaki palvelut) ulkomailta ovat halvempia.

      • Anonyymi

        Aina pitäisi kaikki saada mahdollisimman halvalla tai mielummin ilmaiseksi niin kehuja tulisi siitä korjaamosta pilvinpimein.


    • Anonyymi

      Raivio runsas oli hyvä korjaamo.mihin lie hävinnyt ?

      • Anonyymi

        Vesilahressa on monta osienvaihtamoa. alkean 60e tunti alv0.Ja aina niissä on ruuhkaa.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      TOPAUTOSET Ideaparkin kulmilla !

      • Anonyymi

        Konkurssissa..


    • Anonyymi

      Olen aina huoltanut ja korjannut auton omassa hyvin varustetussa autotallissa, eikä koskaan ole ollut moitteen sijaan laadun, nopeuden ja hinnan suhteen.

    • Anonyymi

      Onko enöä töötekijöitä seelä töisä

      • Anonyymi

        Kuka tommosee luottaa verot maksamatta.atoy vastaaa töistään.jos jotain huomautettavaa ,niin korjaa uudestaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka tommosee luottaa verot maksamatta.atoy vastaaa töistään.jos jotain huomautettavaa ,niin korjaa uudestaa

        Hyvä jos vastaan tulevat .Korjasivat tuulilasini ja homma ei onnistunut kuin pitäisi ja maksoi 50€. Sekin homma vaatii kokemusta kun sen teki joku autonasentaja välitöinä ja todellakin kiveniskemä vaan sutattiin sillä litkulla ja syö nyt lasinpyhkijänsulat paskaksi.


    • Anonyymi

      Virtasen Jarin korjaamo on todella edullinen ja huippulaadukas, suosittelen lämpimästi.

    • Anonyymi

      Jostain Kummelijaksosta - en nyt muista mistä - löytyy firman nimi ja ajo-ohje. Ettei olis ollu kinnula...? Siellä tosin jokin mättää.

    • Anonyymi

      Ennen oli autokorjaamoja ja niissä oli ammattimiehet joita kutsuttiin nimen varsinaisessa merkityksessä autokorjaajiksi. Nykyään ne melkein kaikki on osien vaihtajia. Jos vähänkään pysyy itsellä työkalut kädessä niin välttää tuon kovan tuntiveloituksen kun itse vaihtaa ne osat mitkä käy ostamassa varaosaliikkeestä tai tilaa ulkomailta paljon edullisemmin mitä ne maksaa kotimaisessa harakiriliikkeessä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      13
      1305
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1245
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      62
      1150
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1018
    5. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      996
    6. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      995
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      8
      974
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      962
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      961
    10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      1
      960
    Aihe