Jåå sinne vaan åålantiin syyrian pakolaiset

kyllä kannattaa

seassa on ties kuinka monta potentiaalista terroristia.

Suomesta on lähtenyt kymmenittäin muslimeita liittyäkseen johonkin terroristijärjestöön,tai menneet suoraan syyrian kapinallisten riveihin.Jopa pariskuntia on viime aikoina lähtenyt - kertoo supon edustaja.

Ja Supon mies myös sanoi että suomessa on kolminumeroinen luku,näitä terroristeja ja heidän tukijoitaan,kenties siis satoja henkilöitä jotka vähintään tukevat terroristijärjestöjä - muslimeista siis puhutaan.

Mitä sanoo RKP:set tähän - no ei tietysti mitään.Mutta kun RKP kovasti tuntuu tykkäävän näistä muslimitulokkaista,niin asutettakoon heidät myös kokonaan surujen alueille,siinähän surut sitten oppivat.

3

78

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rkp ei päätä siitä, ottaako Ahvenanmaa pakolaisia vai ei. Sen päättää Ahvenanmaan maakuntahallitus. Jostain luin, että 50 Syyriasta on luvannut ottaa.
      Koittakaa nyt hyvät ihmiset ymmärtää, että puolueeela, joka ei edes täällä toimi, ei ole päätösvaltaa Ahvenamaan sisäisissä asioissa. Tiedättekö muuten mitkä puolueet ovat edustettuina Ahvenanmaan maakuntahallituyksessa ja mitkä maakuntapäivillä?

      • p.ersu

        Siis luvattiin ottaa 500.
        Ahvenanmaa voisi hyvinkin ottaa vastaan nämä ihmiset
        koska heillä yksi hyvä puoli - he eivät ole suomenkielisiä
        aitosuomalaisia, joita Ahvenanmaalla vihataan kuin ruttoa.

        Suomen ja Ahvenanmaan välillä on lainsäädännössä monia
        ongelma-alueita joita ei uskalleta nostaa esiin.
        On väärin levittää sellaista kuvaa että Ahvenanmaa olisi
        täysin itsenäinen ja päättäisi kaikista asioistaan vain
        maakuntahallituksessa.
        Miten suhtautuvat toisiinsa Suomen perustuslaki tai esim.
        Euroopan ihmisoikeustuomioistuimen linjaukset ja Ahvenanmaan
        lainsäädäntö.
        Yhteentörmäyksiä tulee varmasti. Esimerkkinä tulkinta
        jokamiehenoikeudesta, jonka ahvenaisten tulkintaa ei Suomen
        oikeusoppineet tunnusta mutta asialle ei ole tehty mitään.
        Mielestäni Ahvenanmaan autonomista asemaa tulee karsia
        rajusti. Ehkä seuraavalla vaalikaudella kun Perussuomalaiset
        ovat hallituksessa.


    • sinne vaan kaikki

      Juu ei rkp toimi åålannissa,mutta åålanti on täynnä hur.reja.Sinne sopii muslimit sekaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1343
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      861
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      693
    4. 50
      577
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      12
      493
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      474
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      441
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      407
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    Aihe